Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Binckydenice schreef:Rock schreef:Ik vind het eigenlijk niet zo erg dat ik niet zomaar impulsief weg kan, dat deed ik eigenlijk toch al nooit. Ben een huismus
het scheelt dat er nu twee op school zitten en de jongste ook niet per sé meer hoeft te slapen overdag. Genoeg tijd dus.
Jij werkt momenteel ook niet?
gaapje schreef:kinderen krijg je , je neemt niks .
En ik knijp in me handen met 3 gezonde kids , ook 2, 1 heeft een ziekte maar kan er gewoon oud mee worden .
ook daar moet je rekening mee houden vind ik , ik heb heel wat in het ziekenhuis door gebracht .
cruesli schreef:Ik had ook zoiets van wil graag voor mn 25ste moeder zijn. Maar toen wilden we toch ook wel eerst trouwen, dus sparen, trouwen. Nou toen dan? Nee want nu hebben we een nieuwbouwhuis gekocht en staat ons andere huis in de verkoop. Ben inmiddels alweer ruim 26 en moet zeggen dat ik het stiekem nog wel heerlijk vind om te gaan en staan waar en wanneer we willen. Lekker met mn jonge paard bezig zijn en alle rompslomp rond het nieuwe huis regelen zonder dat ik een hormonen bom ben
Hoop wel voor mn 30ste hoor, maar kinderen nemen vind ik zo'n verkeerde opmerking! Vriendinnetje van mij heeft er 3 jaar over gedaan, wilde ook wel op dr 26ste, uiteindelijk pas bevallen toen ze ruim 29 was. Dus echt plannen zit er ook niet in, vergeet dat niet

en dat is gelukt. mn oudste dochter is in oktober 2000 geboren. Haar zusje kwam 21 maanden later, toen was ik 29. Dagmar_k schreef:Dan heb je inderdaad nooit echt die drang gehad.
Ik vind het nu wel fijn om dus te vliegen. Wij zijn net terug van onze huwelijksreis, maar overwegen om in oktober een weekje Parijs te doen. En er staan al meerdere (uit)etentjes in de planning in de maand september.
En dat lijkt mij echt lastig met kinderen. Natuurlijk financieel maar ook dat je leven georganiseerder moet worden.
Of vergis ik mij hierin? En kijken jullie mama's hier anders tegenaan?

juval schreef:ik was 27. misschien een stomme reden, maar ik wilde graag een milleniumbabyen dat is gelukt. mn oudste dochter is in oktober 2000 geboren. Haar zusje kwam 21 maanden later, toen was ik 29.
dat was ook volgens 'planning' omdat ik voor mn 30e wel klaar wilde zijn met zwanger zijn.