maagd, maar telkens het idee zwanger te zijn.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 09:32

Het zou wel heel heel apart zijn als je echt zwanger zou worden.
Compleet onmogelijk is het idd niet door bovenstaande voorbeelden/uitleg.

Die scharrel van Boris Becker heeft met alleen orale sex zichzelf zwanger gemaakt. Opgevangen in haar mond en thuis geinsemineerd....

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 09:33

Zo heel veel succes.

Ben je eigenlijk lang misselijk geweest?

ThreeFingers

Re: maagd, maar telkens het idee zwanger te zijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 09:35

Denk dat het de hormonen zijn, van meisje naar vrouw. Ook dan kun je pijnlijke borsten, pijn in je onderbuik enz hebben. Daar word dan ook weer misselijk van.

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 09:35

Rebel_Jits schreef:
Het duurt 2 jaar ongeveer voordat de meeste meiden regelmatig zijn. In april was je voor het laatst ongesteld (toch?). Dat is dus hooguit 3x regelmatig ongesteld zijn. Puur toeval dus. Het kan een half jaar duren voordat je de volgende menstruatie hebt en het een week later nog een keer hebt.
Als je dan ook nog geen seks hebt gehad, ben je echt niet zwanger.

Om even je lijstje van zwangerschapssymptomen onderuit te halen..
1. Je zit in de groei. Dat betekent dat je borsten groter worden, je tepelhof donkerder en groter. Wat meer 'bultjes daar'.. Als ze gespannen zijn, komt dat echt door de groei en een eventuele menstruatie die gaat komen.
2. Iedereen is wel eens misselijk. Dat je het eens was, maakt helemaal niets uit.
3. Je bent nog een meisje in de puberteit. Natuurlijk heb je dan altijd honger! Je groeit! Met m'n 20 jaar heb ik ook nog altijd honger (en ik groei in de breedte ;( )
4. Sneller moe. Nogmaals; je groeit. Dat kost energie. Ook kan je denken aan Pfeiffer. Heel normaal dus.
5. Obstipatie en buikpijn vallen samen. Eet eens wat meer fruit en groente, drink wat meer water en viola! Probleem opgelost!

En wat iedereen hier speculeert over wel/niet zwanger raken via vingeren..
Je kan wel degelijk zwanger raken als een jongen klaarkomt en met een grote klodder sperm aan zijn of jouw hand bij jou naar binnen gaat. Als je je handen afveegt erna en dan pas bij jou aan de gang gaat, is de kans op zwangerschap vrijwel nihil, maar nog wel aanwezig. Gewoon tussentijds je handen wassen dus!

Meid, je maakt je veel te veel zorgen om niks. Volgende keer denken aan een condoompje he (ook met pijpen en beffen kan je een soa krijgen!) ;)

Ja ook hier ga ik helemaal in mee. Ik dacht er ook gelijk aan dat ik de eerste paar keer ook niet regelmatig ongesteld ben geweest. Ik zou de test halen dan weet je het zeker. Ben toch een beetje benieuwd naar de uitslag.

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 09:36

Ben ook benieuw al denk ik dat het weinig is kan is namelijk best klein :j

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 10:00

De kans is inderdaad aanwezig. Gewoon even testen dus. Dan weet je het zeker.

Succes!

Momo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 10:07

Heb je hem algheaald TS?
ben benieuwd

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 10:10

Ook ik zou gewoon even een test halen.

Tip neem er 2 mee mocht je ooit weer denken ik ben zwanger heb je er 1 achter de hand ;)

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 10:12

En als je de test doet, is het beter om ochtendurine te gebruiken. Dit omdat er dan een hogere concentratie HCG (hormoon die aangemaakt wordt als je zwanger bent) in je urine zit. Mocht je het écht zeker willen weten, maak dan, als je de test gedaan hebt (ongeacht wat de uitslag is) een afspraak bij de huisarts om bloed te prikken. Dan kun je vragen naar het HCG gehalte, maar ook bijv. voor pfeiffer, aangezien je aangeeft dat je de laatste tijd vermoeider bent. Uit bloed valt ook een boel te halen. :)

Succes & sterkte!

polly2

Rebel_Jits schreef:
Het duurt 2 jaar ongeveer voordat de meeste meiden regelmatig zijn. In april was je voor het laatst ongesteld (toch?). Dat is dus hooguit 3x regelmatig ongesteld zijn. Puur toeval dus. Het kan een half jaar duren voordat je de volgende menstruatie hebt en het een week later nog een keer hebt.
Als je dan ook nog geen seks hebt gehad, ben je echt niet zwanger.

Om even je lijstje van zwangerschapssymptomen onderuit te halen..
1. Je zit in de groei. Dat betekent dat je borsten groter worden, je tepelhof donkerder en groter. Wat meer 'bultjes daar'.. Als ze gespannen zijn, komt dat echt door de groei en een eventuele menstruatie die gaat komen.
2. Iedereen is wel eens misselijk. Dat je het eens was, maakt helemaal niets uit.
3. Je bent nog een meisje in de puberteit. Natuurlijk heb je dan altijd honger! Je groeit! Met m'n 20 jaar heb ik ook nog altijd honger (en ik groei in de breedte ;( )
4. Sneller moe. Nogmaals; je groeit. Dat kost energie. Ook kan je denken aan Pfeiffer. Heel normaal dus.
5. Obstipatie en buikpijn vallen samen. Eet eens wat meer fruit en groente, drink wat meer water en viola! Probleem opgelost!

En wat iedereen hier speculeert over wel/niet zwanger raken via vingeren..
Je kan wel degelijk zwanger raken als een jongen klaarkomt en met een grote klodder sperm aan zijn of jouw hand bij jou naar binnen gaat. Als je je handen afveegt erna en dan pas bij jou aan de gang gaat, is de kans op zwangerschap vrijwel nihil, maar nog wel aanwezig. Gewoon tussentijds je handen wassen dus!

Meid, je maakt je veel te veel zorgen om niks. Volgende keer denken aan een condoompje he (ook met pijpen en beffen kan je een soa krijgen!) ;)

Hier ben ik het helemaal mee eens....

Equidea

Nou als je buik beweegt voel je dat heeeeel duidelijk. Je voelt het voordat je het kan zien.
Ik ken je gevoel ts, heb daar de eerste jaren ook last van gehad, het neemt vanzelf wel af.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 10:22

Succes meid

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 10:24

Storm schreef:
Als hij sperma op zijn vingers had, en daarna met zijn vingers in jou is geweest, kun je wel degelijk zwanger worden. Sperma is niet direct dood buiten het lichaam.
Morgen maar snel een test halen!

Hier dacht ik ook aan. Als hij sperma/voorvocht aan zijn vingers heeft en vervolgens jou gaat vingeren kan er wel degelijk zaad in je komen en kun je dus wel zwanger zijn. Maar een testje is zo gekocht, dus ik zou zeggen even testen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 10:28

TS, ik ben benieuwd naar de uitslag, ik hoop dat je niet zwanger bent maar het zou inderdaad kunnen, al komt het (denk ik) niet vaak voor. Het zou wel ontzettend vreemd zijn, maar alles kan...

Dat verhaal van Boris Becker is wel heel apart... :+ Waarom zou je zo iets doen? :=

Overigens weten we nu wel hoe Maria het geflikt heeft met haar onbevlekte ontvangenis... :Y)
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 30-08-10 10:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 10:29

Ik hoop voor je dat je niet zwanger bent, volgens mij heb je veel symptomen 'verzonnen', omdat je denkt dat je wel eens zwanger zou kunnen zijn.
Ik ben benieuwd naar de uitslag van de test en toch maar eens naar de HA voor de pil.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 10:32

Naar mijn weten is het Boris Becker-verhaal gegaan zoals ik schreef. In de bezemkast/kledingkast met orale sex, opgevangen en geinsemineerd. :D

Maar goed..... schijnzwanger kan ook echt hoor. Je denkt jezelf zwanger en je menstruatie kan zelfs uitblijven daardoor, heel gek.

Maar laten we duimen dat je niet zwanger bent want anders haal je de bladen en de voorkant van de Telegraaf ben ik bang.... :D :Y)

Nagyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 10:36

Vraag me af of ze al getest heeft, winkels zijn allang open

Tassie78

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 10:39

Nagyl schreef:

hier niet hoor gaan pas 1 h open op maandag

Nagyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 10:42

Tassie78 schreef:
Nagyl schreef:

hier niet hoor gaan pas 1 h open op maandag

apotheek heeft toch ook testen.
Hier is de da gewoon al open om 9 uur

ilsse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 10:46

jeetje dit is erg vervelend idd... volgende x een condoom gebruiken. Je kunt ook een soa, of erger... oplopen! En zonder dat je het weet hier maanden mee rond lopen.

Het zwanger worden nadat je gevingerd oid bent en de jongens is klaargekomen kan idd... Hopelijk ben je niet zwanger!

succes

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 12:08

Misschien is school ook weer begonnen voor de TS en heeft ze daarom nog niet gereageerd.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 12:14

serieus, als je niet weet hoe je zwanger kan worden en wat de overige risico's zijn ben je zeker nog niet klaar voor sex!!! of is het heel banketstaaf dat ik dat zeg?

Ulfeino

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 12:23

De kans dat je zwanger bent is heel klein, maar het kan.
Idd even een test halen dan weet je het zeker.
Als je ondertussen al zo'n 3-4 mnd zwanger bent dan kun je op alle tijden van de dag testen, het hcg is dan altijd hoog genoeg.

Je buik zien bewegen lijkt me sterk, het kindje is nog erg klein, bij een eerste zwangerschap voel je het vaak met 16-20 wkn en dan vaker met 20 wkn dan met 16 wkn :)
Je voelt dan hele lichte soort van brobbeltjes, echt bewegen zie je je buik pas als je veel verder bent.

Ben benieuwd naar de uitslag van de test, maar ik duim voor je dat deze negatief zal zijn.

p.s. je kan over de test heen plassen, maar mijn ervaring dat hij dan niet altijd goed werkt negatief geeft terwijl het postief was :(.
Vang wat urine op in een bakje en hou dan de test er .... sec. in (in de bijsluiter staat wel hoe lang).

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 12:23

Hoe oud is TS eigelijk?
Als ze nog maar net voor het eerst ongesteld is zal ze ook niet veel ouder zijn dan 13/14 jaar toch?

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 12:26

had ik ook al naar gevraagd maar daar geeft ze geen antwoord op
ik hoop dat ze een meisje is wat wat later ongesteld wordt, anders is ze wel heel vroeg met sex en jongens(veels te vroeg naar mijn mening)