Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat kastje mag je overigens een maand bij je houden en je kunt 4x opnemen en je kunt de opnames doorbellen naar een centrale, dan druk je op "play" en hou je dat ding bij de hoorn (echt waar, geen grap!) en dan kunnen ze het registreren en omzetten naar een ECG. Daarna wis je de boel en kun je weer verder!
. Heb je hem al gebruikt? Ik heb ontdekt dat dat niet praktisch is tijdens tentamens en andere stiltes, hihi. Rare geluidjes
En heb vanochtend nog mijn laatste Propranolol geslikt, dus misschien dat de medicijnen nog het een en ander onderdrukken. Maar in het ziekenhuis hebben we hem al wel getest, dus ik weet hoe die klinkt, hahaha. Ik zei ook al tegen die vrouw die het mij uit aan het leggen was "lekker handig in de paskamer met een klant" (werk in een lingeriezaak). Ze zag het al helemaal voor zich

En je mag ook zelf de stickers verwisselen!joyce2 schreef:Je heb 2 plakkers op, 1 onder je linker borst en 1 boven je rechter en daar slaap je ook mee. Het enige moment dat je hem niet om hebt, is onder de doucheEn je mag ook zelf de stickers verwisselen!
Is het voor jou niet iets om een keer met een Holter te lopen, dan word 24 uur je hartritme gemeten!

Ik dwaal soms een beetje af
Het geluid dat ie maakt, is een beetje te vergelijken met het geluid, als wanneer je vroeger ging inbellen op de modem als je wou internetten!

gedrukt is dat het niet zo'n vaart loopt) dat mijn hart ermee ophoudt op zo'n moment.... Ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben met dit probleem. Schrikken jullie er ook zo van als het gebeurt en als het vaak achter elkaar gebeurd???? Ik heb trouwens ook periodes (soms wel maanden) dat het helemaal niet voorkomt.
En ik merk er niet zo veel van dus, al merkte ik wel verschil vanochtend. Ik was in m'n hele lijf zo kalm dat ik eerder het idee had dat m'n lichaam er mee op hield, terwijl ik op dat moment dus een gezonde hartslag had.
. Maw; help mezelf van de wal in de sloot! joyce2 schreef:@Picasso: Ik heb dezelfde klachten als jij hebt en ik blijf het ook zeer onprettig vinden! Soms 'stopt' ie eerst voordat ie overslaat, maar het gebeurt bij mij ook andersom. En ik heb ook nog dat racen, dat mn hart opeens kei en keihard gaat kloppen voor een paar seconden. Ik zou het dus ook echt niet trekken zoals bij Bzoem, dat je hart echt de hele dag door overslaat en raar doet qua ritmes. Zou de deur echt niet meer uitdurven, haha.

joyce2 schreef:@Picasso: Ik heb dezelfde klachten als jij hebt en ik blijf het ook zeer onprettig vinden! Soms 'stopt' ie eerst voordat ie overslaat, maar het gebeurt bij mij ook andersom. En ik heb ook nog dat racen, dat mn hart opeens kei en keihard gaat kloppen voor een paar seconden. Ik zou het dus ook echt niet trekken zoals bij Bzoem, dat je hart echt de hele dag door overslaat en raar doet qua ritmes. Zou de deur echt niet meer uitdurven, haha.
Het ruisje is overigens ook onderzocht en dat blijkt een 'schoonheids'foutje te zijn volgens de cardioloog.