Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vjestagirl schreef:Vandaag.... Vond mijn moeder het vanmorgen niet nodig om naar de dokter te gaan aangezien ik geen koorts meer had en ook geen pijn...
Vanmiddag heb ik huilend over een berg gelopen, het deed zo veel pijn, continu aan 1 stuk door, moest echt iedere 10 minuten maar kon niet want geen wc, liep te klappertanden. Uiteindelijk met een paracetamol erin naar huis gegaan, morgen ochtend naar de dokter.
) Oslo_girl schreef:Ik weet wel dat ze in Scandinavie vaak niet zo van de AB zijn. Het is ook niet goed om AB voor ieder klachtje voor te schrijven met als gevolg resistente bacteriën. Sommige mensen willen voor iedere verkoudheid AB hebben! Dokters geloven dus niet alles omdat mensen toch vaak dingen iets aandikken zodat ze AB krijgen en maar lekker snel van de klachten afzijn...
Het klinkt echter wel alsof jij de AB echt nodig hebt en je kunt gewoon doorzeuren. De Zweden hebben echt goede artsen, maar net als in Nederland kun je een slechte treffen. Gewoon blijven proberen bij de artsen! Anders zit je straks met grotere problemen (maar dat weet je zelf ook best)
. Vragenlijstje ingevuld (mondeling) en toen AB meegekregen. Ze hebben geen urine gechecked of niets. 
fijn ook dat het grateloos was
hihi