Abeltje77 schreef:maar dit gaat toch helemaal niet over het wel of niet voeren van de paarden?
Dit gaat mi om een stukje inlevingvermogen.
Ik kan het alleen maar op mezelf betrekken natuurlijk, maar als ik me voorstel hoe mijn vriend zich zou gedragen als ik dag in dag uit boven de wc hang, en me overduidelijk doodziek voel...
Tjeeee... ik denk dat ik als een prinsésje behandeld zou worden!
En zo hoort het toch potverdorie ook?
je ziet je vriendin toch niet doodziek zijn en afvallen en instorten om dan te zeggen 'je zeurt'?
Je zeurt??? Ik zou hem gvd alle hoeken van de kamer laten zien met zijn 'je zeurt'! Kom nou toch!
Hier ben ik het wel mee eens... Ik ben nog niet half zo ellendig geweest als jij, maar het viel niet altijd mee. Zwanger zijn is geen ziekte, maar je kan er knap beroerd van worden. En een 7 maand zwangere vrouw laat je zeker geen zware dingen tillen.
Waarschijnlijk heeft ie geen flauw benul van hoe je je voelt als je zwanger bent.
Tja, wat zal ik er verder van zeggen, ik denk dat relatietherapie wel een uitkomst is voordat je hem eruit schopt, want ik begrijp dat jet het nog niet meteen wilt opgeven? Ga erheen voor jezelf, er komt vanzelf wel uit dat hij ook "een keer" mee moet komen