Ben ik blij met mn brilletje
Succes met helemaal beter worden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:De pseudomonas bacterie kan binnen een paar uur je hele oog aan gort knagen. Waar het bij mij dus druk mee bezig was. Die bulten op mijn rechteroog waren hoornvliesperforaties: daar had het dus al door mijn hoornvlies heen gegeten.
denk dat het ook wel heel goed is geweest dat je dit post
Hebben ze nog wat gezegd over de eerste dokter? Dat hij niet eens heeft gekeken?
. Vriendin voelt zich nu nog schuldig
gelukkig is het goed afgelopen 
Ik draag ze (zachte maand lenzen) ook vaak gewoon 2 maanden. Maar ik doe ze wel netjes elke avond in hun bakje met vloeistof en draai de dekseltjes er ook gewoon op. Lenzen zijn duur en bespaar ik idd nogal wat euro's. Ik hou ze alleen in als ik een nachtje bij iemand blijf slapen...dan heb ik nooit zin om mijn bril op te zetten...

wat een rotpijn moet dat geven, je ogen...
Bellatrix schreef:Pfff...heftig verhaal. En erg herkenbaar.Ik draag ze (zachte maand lenzen) ook vaak gewoon 2 maanden. Maar ik doe ze wel netjes elke avond in hun bakje met vloeistof en draai de dekseltjes er ook gewoon op. Lenzen zijn duur en bespaar ik idd nogal wat euro's. Ik hou ze alleen in als ik een nachtje bij iemand blijf slapen...dan heb ik nooit zin om mijn bril op te zetten...

) etc.

Ga ik nu toch maar veranderen!AngelsDitch schreef:Jemig heftig hoor.
Ik ga ook totaal niet netjes om met mn lenzen... na het lezen van jouw verhaal ga ik toch maar netter er mee om.
(ik draag ze gerust nog langer dan 2 maanden...)
Hier schrok ik wel van zeg, sterkte meis!
morgen toch maar nieuwe lenzen gaan bestellen...