). Duurde 2 of 3 dagen, pijnstillers hielpen eigenlijk niet. Mijn vader is huisarts en toen ik op een gegeven moment ook rechtsonder (boven de lies) enorme pijn kreeg, werd ik door hem direct naar het ziekenhuis geloosd, uurtje later lag ik in de operatiezaal met een blindedarmontsteking. Dat was niet het probleem van de ovulatieproblemen, maar op deze manier zijn ze er wel achter gekomen dat ik een cyste heb aan mijn eileider, en dat dat de pijn veroorzaakt. Dus doorgestuurd naar gynaecoloog, echo gemaakt, aan de pil gegooid en nooit meer ergens last van gehad.
Wat een opluchting, want de "maandelijkse periode" was echt een HEL voor mij. Cystes schijnen namelijk te slinken door de hormonen in de pil. Mocht hij toch weer gaan groeien, moet hij verwijderd worden, maar voorlopig gelukkig nog niet.

Heel veel succes ermee!

Ik vermoed dat je gewoon de pech gaat hebben. Ik bedoel, bij mij is het ook echt rampzalig en ook gewoon pech.

En gewone paracetamol ook niet, maar wel als er coffeïne bij zit
Bij mij zijn alle klachten pas begonnen na dat *!%^&*!@$%# ding. Zelfs nu ie er 2 jaar uit is, is m'n maandelijkse gedoe niet zoals het ooit was (wat een rust had ik toen zeg
)