Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik laat ze er maar zitten, heb er geen last van. 
je houd daarna in ieder geval nog zelf tanden
ik heb maar 1 set gekregen bij de geboorte, dus moet het heel mijn leven met mijn melktanden doen! wat natuurlijk niet kan, dus zal rond mijn 30e met een kunstgebitje lopen...
toevallig heb ik wel een oom gehad die ook een 3e set tanden had..maar die zaten wel gewoon recht geloof ik??
hahaha!

Evelyne79 schreef:ik heb het andersom, ik heb twee tanden te weinig, de tweede snijtanden heb ik niet, ik heb de voorste 2 snijtanden en de volgende tanden die ernaast staan zijn mijn hoektanden, ook wisselde ik bijna niet, de grotemensentanden kwamen al door maar de melktanden gingen niet los zitten, de meeste melktanden heb ik dan ook bij de tandarts moeten laten trekken.
door een plaatjesbeugel hebben ze me de tanden op de plek gezet zoals ik nu heb.
mijn hoektanden hebben nu dus een dubbele functie.
X_Michelle_X schreef:Evelyne79 schreef:ik heb het andersom, ik heb twee tanden te weinig, de tweede snijtanden heb ik niet, ik heb de voorste 2 snijtanden en de volgende tanden die ernaast staan zijn mijn hoektanden, ook wisselde ik bijna niet, de grotemensentanden kwamen al door maar de melktanden gingen niet los zitten, de meeste melktanden heb ik dan ook bij de tandarts moeten laten trekken.
door een plaatjesbeugel hebben ze me de tanden op de plek gezet zoals ik nu heb.
en dat gaat prima?
nynkeline schreef:Hahaha! Mag ik dan 2 hoektanden van je want die ontbreken namelijk bij mij! Zijn nooit gekomen, en hebben er ook nooit gezeten

Kaakchirurgenlogica

) maar dan heb je ook wat!
X_Michelle_X schreef:Evelyne79 schreef:ik heb het andersom, ik heb twee tanden te weinig, de tweede snijtanden heb ik niet, ik heb de voorste 2 snijtanden en de volgende tanden die ernaast staan zijn mijn hoektanden, ook wisselde ik bijna niet, de grotemensentanden kwamen al door maar de melktanden gingen niet los zitten, de meeste melktanden heb ik dan ook bij de tandarts moeten laten trekken.
en dat gaat prima?
Ik zie egt op tegen de operatie. omdat ik er nu absuluut geen last van heb, en dan waarschijnlijk wel..
) Hackie schreef:Evelyne79 schreef:ik heb het andersom, ik heb twee tanden te weinig, de tweede snijtanden heb ik niet, ik heb de voorste 2 snijtanden en de volgende tanden die ernaast staan zijn mijn hoektanden, ook wisselde ik bijna niet, de grotemensentanden kwamen al door maar de melktanden gingen niet los zitten, de meeste melktanden heb ik dan ook bij de tandarts moeten laten trekken.
en dat gaat prima?
Ik zie egt op tegen de operatie. omdat ik er nu absuluut geen last van heb, en dan waarschijnlijk wel..
)[/quote]