migraine, ik word er gek van

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Inga

Re: migraine, ik word er gek van

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 14:20

Ik slik elke dag Metroprolol, sindsdien geen migraine meer gehad!

muc

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 20:11

Ik slik smelt tabletten van Zomig. Voordeel is dat je niets hoeft te eten of drinken en werkt redelijk snel.
Voorheen ook Sumatriptan gehad maar werkte niet zo goed als Zomig. (Zomig is ook een triptan (?) maar net anders als Sumatriptan)

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 20:24

Van Sumatriptan wordt ik ongelooflijk misselijk, is wel ander half uur erna over. Maar spierpijnen etc blijven en hele dag suf

detoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 00:12

hoi
mijn man had al bijna 40 jaar last van migraine,2 dagen per week erg misselijk, spugen en erg veel pijn.
alles geprobeerd med (met hun nare bijwerkingen) neuroloog,haptonoom,fysio,homeopathy dingen niet eten,rust regelmaat,noem het en hij heeft het gedaan zonder lange resultaten soms werkte het even maar dan was het er gewoon weer.
tot we een ex migraine patient tegen kwamen en ons vertelde over iemand in duitsland en wat dit voor hem gedaan had,geen migraine meer!dit is nu 1 jaar geleden.
de behandelingen zijn goed te doen de kosten ook en na een maand of 2 na de eerste behandelingen ging het steeds beter,minder erg minder misselijk en het werd steeds beter tot nu af en toe hoofdpijn maar die is met een asperine goed te houden ,ik zag dat onder een ander migraine topic ook de website van de kliniek staat, migraine is te genezen.
ik denk dat je misschien deze site eens hebt aangeklikt,maar er word zo veel belooft in allerlei folders en sites dat je denkt jaja het zal wel,dachten wij ook maar ik ben blij dat we het van een andere patient hebben gekregen dan is je geloof toch wat groter.
ik wilde dit hier toch gezegd hebben, wij weten wat het is en hoe het je leven vergalt.
als je meer wilt weten kan je me pb en.