Definitely 18+

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 21:22

Bellatrix schreef:
troi schreef:

Ja maar dat moet dus niet he! Dat mag alleen maar. Op jouw voorwaarden en anders gaat het feestje niet door. Simpel zat!

Daarom staat het ook tussen '' . ;)

En maagd zijn op je 18e is niet raar maar op je 28e vind ik het toch wel raar eigenlijk. :+
Dat hoor je gewoon bijna niet...dus ja ik schaam mij er wel voor...ik kan ook met niemand meepraten.

Maar dat kan ook komen door die muur om mij heen... :+

Weet je, je bent ongetwijfeld niet de enige. Het is in deze tijd normaler (vergeleken met vroeger) om op jongere leeftijd al seks te hebben, maar het betekent niet dat het níet normaal is als je er pas "laat" mee begint. Want wat is vroeg, wat is laat? Iedereen is er op een ander moment aan toe.
Ik denk dat je één van de weinige bent die er zo voor durft uit te komen (vandaar ook dat je het bijna niet hoort) en vind het echt heel knap van je +:)+

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 21:22

Volgens mij zijn er best veel mensen die "laat" ontmaagd worden, alleen durven mensen daar vaak niet voor uit te komen... T is ook zo'n beladen onderwerp, er word zo'n punt van gemaakt! Meiden die ik kende waren op 12 jarige leeftijd al ontmaagd en vanaf mn 15e kreeg ik al te horen wanneer dat bij mij nou eens ging gebeuren, pff... K heb net zo lang gewacht tot ik me er goed bij voelde (ik was bijna 20) en heb me niets van anderen aangetrokken en daar ben ik heel blij om!

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-10 21:24

Nou 35 vind ik wel tever gaan :+
Mag van mij wel eerder.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 21:24

Ik ken idd een meisje al sinds haar 9e ofzo en ze is ondertussen de 18 gepasseerd en heeft het al gedaan...dan krijg ik toch echt het gevoel dat ik erg achterloop....:o

Edit: bij 35 ga ik het klooster in. :')

joyce2

Re: Definitely 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 21:25

Maar, beetje gekke vraag, jullie hebben ook geen sex met jezelf?

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 21:25

IndianLady schreef:
Nou 35 vind ik wel tever gaan :+
Mag van mij wel eerder.

bij wijze van ;)

maar waarom probeer je niet eens een vibrator geval.. dildo.. what ever... en doe dan zo'n ehm.. volgens mij is dat voor homo's ook.. om het 'spul' op te rekken.. dat begint echt heel smal.. nog geen centimeter dik.. en loopt steeds ietsje dikker..

kun je zelf kijken hoe het gaat..

evt met glijmiddel erbij :)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 21:26

Tegenwoordig zijn de meiden steeds jonger en jonger....
Vind het echt idioot om te horen dat een 12 jarige al ontmaagd is....

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 21:27

Ik vind 28 niet raar, vind veel raarder om vroeger te doen omdat het hoort := := :=

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 21:28

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 21:28

joyce2 schreef:
Maar, beetje gekke vraag, jullie hebben ook geen sex met jezelf?

Jawel. Maar dat kan op meerdere manieren. :') (ik heb geen speeltjes)

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 21:29

Maar Bellatrix, wat is raar? En als het al raar is, is het dan meteen negatief raar?
Ik zou me als man dan juist vereerd voelen dat je mij wel toevetrouwt, wat je duidelijk nog niet aan iemand toevertrouwd hebt!

Ik denk dat een man in zijn handen mag wrijven met iemand zoals jij! Ik vind het feit dat je nog maagd wel iets over je zeggen namelijk. (En dat is juist heel positief bedoeld!!)
Je geeft je dus niet zomaar bloot (letterlijk ;) ) aan iedereen en degene aan wie je dat wel doet, moet dus wel heel speciaal voor je zijn. Iets wat diegene als een groot compliment mag beschouwen!

Geldt ook voor de TS trouwens..

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-10 21:29

Ik heb geen idee waarom ik nog nooit een dildo gebruikt heb (of eraan gedacht heb) En nee ik vinger mezelf ook niet :n

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 21:30

Ohw, maar kan idd ook prima zonder! Vind alleen met vibo veel leuker, dildo vind ik overigens geen reet aan, ik kan nl niet klaarkomen door penetratie.

Edit: vond het overigens wel heel raar in het begin om met mezelf bezig te zijn, maar zo leer je wel heel goed wat je wel een niet fijn vind en dat is weer handig voor je (toekomstige) bedpartner!
Laatst bijgewerkt door joyce2 op 08-08-10 21:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Fleur_V schreef:
Maar Bellatrix, wat is raar? En als het al raar is, is het dan meteen negatief raar?
Ik zou me als man dan juist vereerd voelen dat je mij wel toevetrouwt, wat je duidelijk nog niet aan iemand toevertrouwd hebt!

Ik denk dat een man in zijn handen mag wrijven met iemand zoals jij! Ik vind het feit dat je nog maagd wel iets over je zeggen namelijk. (En dat is juist heel positief bedoeld!!)
Je geeft je dus niet zomaar bloot (letterlijk ;) ) aan iedereen en degene aan wie je dat wel doet, moet dus wel heel speciaal voor je zijn. Iets wat diegene als een groot compliment mag beschouwen!

Geldt ook voor de TS trouwens..

Bedankt. :)

SteffiiY

het moment der moment, denk je niet na over de vraag of het wel gaat passen en of het zeer gaat doen..

Naamloos1

ik bedoelde net trouwens op die pagina zoiets als de rechterafbeelding, de 4e van boven..

ik zou dat eens proberen.. en forceer het niet.. lukt het niet? nou jammer... volgende keer proberen we het wel weer :)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 21:31

xDramaQueen

Bellatrix schreef:
_Yasmine_ schreef:
Daarbij komt nu een ander ding..
wanneer je een leuk persoon tegenkomt draait het niet meteen op seks uit, zeker wanneer je verteld dat je maagd bent. Er zal dan eerst met vingers gewerkt worden wat ook zal doen laten oprekken :j

Dat doet al pijn als ik er alleen al aan denk. :+
Sterker nog, ik heb het zelf wel geprobeerd (toen ik opgewonden was) en dan nog werd het niet wijder.
Ik vind het met recht een vreselijk enge gedachte dat er ooit een penis in zou 'moeten'.

niet erg motiverend maar ik ben en blijf altijd nauw, ik heb in t begin ook vrijwel altijd pijn wanneer ik een nieuwe relatie begin en we hebben voor t eerst seks, vaak de 2de en 3de keer ook, en wanneer er weer een week tussen zit trek ik ook dus weer terug en beginnen we weer van voor af aan :=

ik vind dat t best iets is om trots op te zijn eigenlijk, op latere leeftijd maagd :j

Naamloos1

SteffiiY schreef:
het moment der moment, denk je niet na over de vraag of het wel gaat passen en of het zeer gaat doen..

nou hier ben ik het niet helemaal mee eens ;)

ik dacht er toch stiekem wel even over na of ik niet dood zou gaan van de pijn! hahhaa!

al viel dit echt REUZE mee

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 21:33

Ja oke, tuurlijk denk je van te voren erover na..
Maar niet op die manier, dat je er onzeker van werd?

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 21:33

nou laat ik het zo zeggen.. ik spande me er niet door aan, maar hoopte toch echt wel dat het zou passen ;)

maar dat deed het gelukkig.. :P

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 21:35

inderdaad, de eerste keer blijft raar..

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 21:36

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de eerste keer echt blij was dat die gast een tijd droog had gestaan! Mijn ontmaagding was niet wat ik er van verwacht had, hij was echt een hork! Als ik had geweten dat hij me zo snel aan de kant zou zetten, had ik me nooit door hem laten ontmaagden (nota bene hele gesprekken over gehad, dus blijkbaar zag hij het als een sport om mij als eerste in bed te krijgen). Gelukkig kwam hij al toen we net bezig waren en ik vond het echt niet prettig... Ik begon sex pas na een paar keer leuk te vinden.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 21:37

Klopt, pas na 10x begon ik ervan te genieten.
Na ongeveer 20x ging het genieten weer weg, dankzij priveredenen.

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 21:41

Ik weet even niet hoe het heet, maar er bestaan ook een soort kussentje die je kan oppompen om je vagina groter te maken (meestal als doel een bevalling) maar wat volgens mij ook prima hiervoor gebruikt zou kunnen worden.. Ik ken het zelf niet, maar mocht je interesse hebben, geef dan maar een gil, ik ken iemand hier op bokt die het gebruikt heeft en erg enthousiast is.

Het is overigens absoluut niks om je over te schamen, ik heb echt meer respect voor vrouwen die op latere leeftijd ontmaagd worden dan voor kinderen van 12 jaar..