[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jillie1994

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 00:51

In zee zwemmen werkt zeker!
Ik had mijn navelpiercing in de winter laten zetten, hij is toen een halfjaar onstoken geweest, tot ik naar Griekenland ging.
Daar in de zee gezwommen, binnen een week weer helemaal normaal, en kon ik eindelijk een andere piercing indoen zonder bijna flauw te vallen haha.
Dus zwem je maar rot! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 14:13

In Tunesie hielp de zee niet, maar misschien was het gewoon het kraanwater met bizar hoog chloor gehalte (of bruin.. of niet aanwezig hihi)
Ik ga vanavond poging doen niet te enthousiast te zijn bij concert.. te snelle beweging van armen doet nogal auwie :+

hrappur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 14:52

jeeej, meld me ook weer even, anders ben ik jullie straks kweit..

Ik ben blijven hangen achter men micro dermal. in men decolleté... aaauwww... fijn..

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 15:18

Ik heb van mijn navelpiercing verder ook weinig last gehad, heb 'm in oktober vorig jaar laten zetten, en in de eerste maanden wel vaak prut enzo gehad (ook omdat ik er gewoon veel te veel aan zit te pielen) maar nooit pijnlijk of opgezwollen. In de zee zwemmen was voor mij inderdaad ideaal.

Ik kook nu eens in de zoveel tijd mn piercings uit, gewoon alles in één keer, daarna even goed afspoelen en opdrogen en dan doe ik ze weer in van die mapjes. Mijn tragus doe ik eigenlijk weinig mee, ik durf hem er zelf niet uit te halen omdat ik bang ben dat ik hem er niet meer in krijg van de achterkant, dus ik sta soms met m'n hoofd onder de kraan maar verder niet, behalve als ik mijn piercings ga spoelen dan maak ik hem schoon met een wattenstaafje die ik in zeezout-water heb gedrenkt, maar mijn navelpiercing haal ik er eens in de week onder de douche even uit, dan spoel ik het gaatje even goed uit en de piercing, en dan mag ie er weer in, werkt voor mij prima! Zo kom ik toch bij troepjes enzo die je er niet uitgespoeld krijgt als je hem erin laat zitten.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 16:05

Er zit een klein bultje bij mijn rook... Hoop niet dat hij gekke dingen gaat doen, ben er zo blij mee!

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 18:04

Ik heb nu een half jaar mijn tongpiercing, maar heb nog steeds niet de moed om hem te verwisselen! Ik ben bang dat ik hem er niet meer doorheen krijg en dat dat dan pijn doet!

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 20:02

Ik ben gister terug gekomen uit Turkije, vandaag heb ik mijn staafje van mn tongpiercing voor het eerst laten wisselen. Mijn tong is alleen nog redelijk dik, dus kon het staafje maar 2 mm korter. Gelukkig zitten er nu wel leuke en kleine bolletjes op :)

hrappur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 20:54

Aster_ doet ie nog pijn dan ???? nou het verwisselen is simpel
ik vouw men tong dubbel puntje naar binnen, dat ga ik met men staafje over de onderkant van men tong heen en dan gaat ie er in bij het gaatje... ik voel er niets van en zie het gaatje ook niet maar krijg hem er altijd in .. het bolletje er op draaien vond ik nog al een klus.. hahahah klein bolletje en gladde handen is niet handig.

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 22:56

jillie1994 schreef:
Yes, mijn tong is al minder dik haha :')
Staafje komt er een veel groter stuk bovenuit, wat ben ik blij haha :)

Ik heb nu morgen mijn tongpiercing 2 weken, mijn tong werd iets dik en kon ook moeilijk eten de 1ste week, maar na 1 week moest ik er een kleinere in laten zetten, een hele opluchting!
Hij was dan maar 2 mm korter, maar kan nu veel beter eten! ( moest eerst ook alles met me vinger achterin proppen :+ )
Het is wel belangrijk dat je 1000mg vitamine C inneemt, dit bevordert de genezing en heb dat goed gemerkt bij mij!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 23:14

Negra_Lover schreef:
jillie1994 schreef:
Yes, mijn tong is al minder dik haha :')
Staafje komt er een veel groter stuk bovenuit, wat ben ik blij haha :)

Ik heb nu morgen mijn tongpiercing 2 weken, mijn tong werd iets dik en kon ook moeilijk eten de 1ste week, maar na 1 week moest ik er een kleinere in laten zetten, een hele opluchting!
Hij was dan maar 2 mm korter, maar kan nu veel beter eten! ( moest eerst ook alles met me vinger achterin proppen :+ )
Het is wel belangrijk dat je 1000mg vitamine C inneemt, dit bevordert de genezing en heb dat goed gemerkt bij mij!

:+
schijnbaar niet, want ik kon al vanaf dag 1 eten en ik heb niets ingenomen _O-

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 23:17

Ik zou volgende week mijn tongpiercing nemen maar mijn navelpiercing is nog steeds ontstoken..
Zal ik het gewoon doen of nog eventjes wachten??

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 23:44

Ik vind 't altijd zo griezelig als mijn navelpiercing is ontstoken..
Ook overal kleine velletjes & korstjes..

Ik was mijn piercing met zeepvrije zeep van Zwitsal! Is dit wel goed?

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 23:49

Je kan het beste gewoon unicura gebruiken of zeezoutoplossing ;)

RavenIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 23:51

*Meld zich!*

Ik ben sinds kort bijna piercingloos!
Momenteel heb ik enkel nog 2 sternum MD's, maar heb ook een vertical labret, inner conch, helix, forward helix, sideburn surface en 2 tepelpiercings gehad. Je kan je wel voorstellen dat ik me nu extreem leeg voel! :D
Maar ik heb mezelf beloofd een navelpiercing te nemen wanneer ik in totaal 13 kg ben afgevallen, nog 10 te gaan! :Y)

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 23:52

XmissdaphX schreef:
Je kan het beste gewoon unicura gebruiken of zeezoutoplossing ;)

Ik was hem met Zwitsal , & spoel hem met Zeezoutoplossing!

v/d week maar even vollop in de zee zwemmen :P

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 00:11

Ik ben ook weer van de partij.

Ik gebruik zelf voor mijn navelpiercing (nu net een jaar oud) helemaal niets meer. Eerste tijd deed ik wassen met unciura zeep, maar kreeg zelf het idee dat ik er meer kwaad dan goed mee deed omdat hij op ten duur al genezen was.

Zwemmen in de zee (dus zeezout) in de vakantie doet zeker veel goed ;)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 10:03

xDramaQueen schreef:
Negra_Lover schreef:

:+
schijnbaar niet, want ik kon al vanaf dag 1 eten en ik heb niets ingenomen _O-

same here :')

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 13:17

Mijn bijnaam is veranderd in jawel: tongpiercing :')
Hoor het nu overal: hoi tongpiercing!

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 14:18

meld me maar ook weer even.

Vorig jaar februari heb ik mijn navelpiercing laten zetten, tijdens het genezen is die ergens achter blijven haken en iets door gescheurt. Het resultaat is dus nu dat mijn navelpiercing scheef zit.
Kan ik hem eruit halen en als het gat dicht is opnieuw laten zetten? Ik heb dat toen niet gedaan, omdat het zetten echt zo veel pijn deed... Maar nu denk ik, wie mooi wilt zijn, moet pijnleiden, en een scheve navelpiercing is natuurlijk niet echt mooi..

De eerste dag met mijn tongpiercing kon ik niet echt normaal eten, maar dat zat vooral tussen mijn oren denk ik, vond het nogal eng :')

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 02:18

toen ik net mijn vch had durfte ik ook niet te plassen hahaha :P

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 11:44

RavenIris schreef:
*Meld zich!*

Ik ben sinds kort bijna piercingloos!
Momenteel heb ik enkel nog 2 sternum MD's, maar heb ook een vertical labret, inner conch, helix, forward helix, sideburn surface en 2 tepelpiercings gehad. Je kan je wel voorstellen dat ik me nu extreem leeg voel! :D
Maar ik heb mezelf beloofd een navelpiercing te nemen wanneer ik in totaal 13 kg ben afgevallen, nog 10 te gaan! :Y)

Mag ik vragen waarom je ze allemaal eruit hebt gehaald?

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 11:45

xDramaQueen schreef:
mijn tepel is gewoon aan het uitscheuren!!!! ik was net aan t douchen en normaal heb je de ingang en uitgang van je piercing, maar in t midden van mijn tepel zit een gaatje en daardoor zie ik de piercing zitten! :wow:

He gedsie! Hoe is het er nu mee? Heb je hem eruit gehaald? en hoe lang heb je hem dan al?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 14:39

mijn tepel deed de 2de dag nog erg pijn bij de ingangsgaatjes, (kwam ook nog bij dat ik gewoon pijn in mn tepies had van mijn maandelijkse feest, dan heb ik ook zo'n pijn) maar hij is nu rustig, de piercing is er idd uit, ik heb hem 3 jaar gehad. tepel geneest goed

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 14:47

Okee, Jeetje. Ja ik heb er ook 1tje sinds niet zo lang en ben er heel blij mee haha. Merkte je wel al dat die aan het uitgroeien was?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 14:52

hij is altijd wel iets vervelend geweest, mijn tepel heeft hem dus sowieso nooit geaccepteerd, sinds een paar maanden begon mijn tepel ook echt daadwerkelijk te scheuren.