Fiffill schreef:Ohhhh, dan kan ik zo bij vriendlief het bad in duiken.
En anders voor de zekerheid toch maar even een schoenlepel meenemen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
en verder was iedereen meer bezig met condooms vullen met water na de les dan met de voorlichting.
Lianne84 schreef:Fiffill schreef:Je zult maar op het idee komen.
Je zult verbaast staan hoeveel van dit soort 'gevallen' op de eerste hulp terecht komen..
Denk aan bierflesjes in daarvoor niet bestemde lichaamsgaten, piercings aan elkaar (nee.. niet alleen tongpiercings), etc..
wilde ze als vibrator gebruiken alleen toen kreeg ze hem er dus niet meer uit!
Waves schreef:Bij ons werd er zelfs bij verteld dat je als jongen nooit je piemel in de stofzuigerslang moet stoppen,

H_Nalanta schreef:Zus van vriendin werkt op eerste hulp en toen was er eens een meisje binnengekomen met eem mobiel in dr..wilde ze als vibrator gebruiken alleen toen kreeg ze hem er dus niet meer uit!
Ibbel schreef:H_Nalanta schreef:Zus van vriendin werkt op eerste hulp en toen was er eens een meisje binnengekomen met eem mobiel in dr..wilde ze als vibrator gebruiken alleen toen kreeg ze hem er dus niet meer uit!
Dan vraag ik me dus echt af wat voor model koelkast dat geweest is. Djiez, een paar vingers erbij en je haalt zo'n ding er toch zó weer uit?
Fiffill schreef:Bij ons hadden ze ook een condoomcollectie met de raarste condooms (felle kleurtjes en uitstulpingen op de raarste plekken, er werd wel bij gezegd dat die voor het plezier waren en niet voor de veiligheid) dus die ging de hele klas rond
) over seks, veel dingetjes om te bekijken ofzo (knopjes die als je ze indrukte het geluid nabootsen van een kikker/leeuw/aap...als die seks heeft
). Op het einde kreeg iedereen een gratis condoom. Omdat het volgens de docent makkelijker zou zijn dat hij de condooms zou bijhouden en uit de delen in de klas. Ondertussen griste hij er voor zichzelf ook nog een heleboel uit de doos die hij in alle zakken stopte die hij maar kon vinden. Het was bijna eigenlijk genant om te zien, de condooms vlogen hem zowat uit zijn broekspijpen.
. Toch nog gekregen uiteindelijk toen, we waren al bang dat ze allemaal opgebruikt zouden zijn.
. Marlous1991 schreef:Idd van het "als je nog niet ongesteld geweest bent kun je niet zwanger worden" enzo....
Ibbel schreef:Overigens vraag ik me af of je als vrouw zin in/behoefte aan seks hebt, als je nog nooit ongesteld bent geweest. Pas als die hormonen die ook die eisprong veroorzaken aanwezig zijn, treden ook de lustgevoelens op.

xKatleentjex schreef:Helaas weet je niet wanneer je voor het eerst ongesteld gaat worden, dus door onbeschermde seks te hebben omdat je toch nog niet ongesteld bent, neem je evengoed altijd een groot risico.

Deesiej schreef:Ik vraag me dan inderdaad ook heel sterk af of het echt op gevoel gaat of dat het meer een soort rage onder jongeren is om tegenwoordig vroeg seks te hebben.