Wie traint nog meer de buikspieren als vrouw zijnde?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 14:24

cornelie schreef:
nope, en ik zit ook vooral lekker mee te hoppen als er leuke muziek is op de radio :D

Hahaah, ik zie t al helemaal voor me!! Maar dan stat je bureau ook niet zo heel hoog of wel?

Rianne_

Re: Wie traint nog meer de buikspieren als vrouw zijnde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 14:26

Ik ben helaas niet consequent genoeg.. ^)
Iemand nog tips en leuke oefeningen?

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 15:08

roxiie schreef:
cornelie schreef:
nope, en ik zit ook vooral lekker mee te hoppen als er leuke muziek is op de radio :D

Hahaah, ik zie t al helemaal voor me!! Maar dan stat je bureau ook niet zo heel hoog of wel?

Het is een normaal buro maar de bal is 68 cm hoog ofzo dus past prima :-)

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 15:23

Ga eens een half uur doorzitten op je paard, of op een paard die erg hoog opgooit... Ik wed dat je in no-time resultaat hebt! :))

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 17:56

Ik heb 5,5 jaar therapie gehad om mijn onderrug te ontlasten (daar zit een wervel scheef -geen hernia o.i.d. gelukkig!- en kan ik door een verkeerde beweging erg last van hebben).

Mijn corsetspier, buikspieren en bovenrug moesten dus aardig getraind worden om de onderste rugspieren te ontlasten (om de pijn en een verkeerde beweging te voorkomen).

Mijn buikspieren waren altijd zichtbaar in een 'six-pack'. Ik vond dat best lelijk, veels te mannelijk. Tot mijn 20e ongeveer. Momenteel is mijn buik wat minder strak. Ik ben aan de pil gegaan, op kamers gegaan, wat minder gaan sporten (en de rest komt van zelf :+ ).

Nu train ik weer volop met de voetbal en loop ik hard. Naast dat hardlopen train ik mijn arm- en buikspieren nu 3 keer per week.
In het begin met 2x 25 keer recht. 1x 25 schuin links en 1x 25 keer schuin rechts. Dat is nu alledrie 30 en dat wil ik oplopen naar 50x. Ik doe dit momenteel puur om een strakkere buik te krijgen (er fitter uitzien), want die 5,5 therapie voor mijn rug heeft voldoende gedaan.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 08:59

cornelie schreef:
Het is een normaal buro maar de bal is 68 cm hoog ofzo dus past prima :-)

Volgens mij zou ik dan nog met m'n kin op 't bureau hangen :D