SMILE! ik ben begonnen met tandenbleek middeltjes!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 10:03

Equidea schreef:
Ik heb die tandenlak nu al bijna een jaar, en moet zeggen dat ik hem hooguit 3 keer heb gebruikt.
Spul brand aan je tandvlees, en het ziet er (tenzij je een kwartier bezig bent en heel netjes bent) erg nep uit, en je maakt er ook bijna altijd wel tandvlees wit mee. (tenzij je weer heel secuur bezig bent, maar dat duurt lang).
Zodra je drinkt of eet is het er weer af en kun je opnieuw beginnen.

Dat anders spul van pearl drops werkt wel goed, kon je eerst bij de action voor 80 cent kopen. Vind het niet goed genoeg werken om er de normale prijs voor te betalen.

Pearl drops is ook erg slecht voor je tanden.. :j

Anouk1605

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 18:28

Pearl drops beschadigd je glazuurlaag! Gebruik het dus niet te vaak!

ik heb een nieuwe electrische tandenborstel, maakt een wereld van verschil :) Daarbij gebruik ik om de zoveel tijd die pearldrops tandpasta. En voila, witte tanden (ze kleuren bij mij erg snel geel :( Heb dat pech ook)

Hoop dat het bij jou een succes is!

Futurefox

Re: SMILE! ik ben begonnen met tandenbleek middeltjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 18:30

ik heb ook een nieuwe tandenborstel....nou dat maakt echt enorm veel verschil!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 18:31

Ik heb een bepaalde tandpasta, ik ga zo de naam opzoeken.
3x per dag even poetsen. en ik had binnen een paar dagen weer hele witte tanden!
Afbeelding

deze.
€3.50

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 00:42

Wie heeft hier nu btw die Crest strips geprobeerd?
Ik zie het echt overal hier in Wal-Marts :))

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 19:33

ik gebruik de crest classic whitening strips! Ze zijn echt super, alleen mijn tanden werden de eerste keer iets gevoelig, dan sla ik een dagje over. Heb al witte tanden maar wil ze wat opfrissen zegmaar.
Daar kan je gerust mee beginnen hoor! ze zijn heul bekend, als je het nog witter wil kan je na een half jaar de crest advanced ceal nemen.

marcha1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 20:15

Zouden die vlekken ook niet "verdwijnen" als je je tanden zou laten bleken?
Dat de rest van de tanden die kleur worden en ze dan niet meer opvallen?

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 20:31

Ik ga volgende week naar de tandarts en ook maar meteen informeren naar de beste manier van bleken voor mijn tanden.
Ik heb zware antibioticakuren gehad als baby, gelukkig zijn mijn zichtbare tanden er niet geel van geworden, maar toch wil ik ze graag wat witter. Wel heb ik op veel plekken verder naar achteren zeer onregelmatig glazuur met zwakke plekken enzo. Ik moet dus ook uitkijken met agressieve middelen.
Ik heb ook een keer die lak gekocht. Je moet het heel gelijkmatig opbrengen om het mooi te krijgen. Ook is het resultaat minimaal, het is meer een iets witter glansje wat er op je tanden komt en iedere keer als je iets eet moet het opnieuw, niet echt een supermiddel dus...

Arvensis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 20:45

Even een stipje! Ik vind dat mijn tanden te geel zijn en vind het niet mooi meer. Tot nu toe nog niks geprobeerd, maar wil het wel, maar zonder dat mijn tanden beschadigd worden.
Heb namelijk nu nog geen gaatjes en dat wil ik graag zo houden :D

Ik poets overigens wel 2/3 x per dag goed, maar dat schijnt niet te helpen helaas.

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 20:56

Cerilene_ schreef:
Ik ga volgende week naar de tandarts en ook maar meteen informeren naar de beste manier van bleken voor mijn tanden.
Ik heb zware antibioticakuren gehad als baby, gelukkig zijn mijn zichtbare tanden er niet geel van geworden, maar toch wil ik ze graag wat witter. Wel heb ik op veel plekken verder naar achteren zeer onregelmatig glazuur met zwakke plekken enzo. Ik moet dus ook uitkijken met agressieve middelen.
Ik heb ook een keer die lak gekocht. Je moet het heel gelijkmatig opbrengen om het mooi te krijgen. Ook is het resultaat minimaal, het is meer een iets witter glansje wat er op je tanden komt en iedere keer als je iets eet moet het opnieuw, niet echt een supermiddel dus...

je kiezen moet je ook niet laten bleken, gewoon je lachlijn. Voor bleken: 3 weken poesten met sensodine om je glazuur goed te behouden, daar zit 20% bleek in, is agressief.

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 20:56

Arvensis schreef:
Even een stipje! Ik vind dat mijn tanden te geel zijn en vind het niet mooi meer. Tot nu toe nog niks geprobeerd, maar wil het wel, maar zonder dat mijn tanden beschadigd worden.
Heb namelijk nu nog geen gaatjes en dat wil ik graag zo houden :D

Ik poets overigens wel 2/3 x per dag goed, maar dat schijnt niet te helpen helaas.

Die middeltjes in nederland werken niet, er mag bijna geen bleekstof in dus dat gaat niets uitmaken. Je kan je tanden laten bleken of zoiets als crest nemen.

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 21:09

Als je je tanden echt witter wil hebben zul je naar de tandarts moeten gaan :) Ik heb een dooie voortand en die hebben ze ook moeten bleken omdat die donker werd. Denk niet dat het opschiet om allerlei middeltjes te proberen.

Arvensis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 21:14

Marlou_ ik heb als kind zijnde een wortelkanaal behandeling gehad aan mijn voortanden en de tandarts zei toen dat deze tanden dood zouden gaan en 1 daarvan word dus ook donkerder.

Ik wil zeker geen rare dingen gaan proberen, gezien ik wel snel gevoelig ben.
Voordeel is dat ik niet rook en geen koffie en thee drink.

Heeft iemand een idee wat het kost om bij de tandarts je tanden te laten bleken? en zijn daar nog verschillende behandelingen voor of is het 1 standaard behandeling?

sillyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 23:26

yvonnedv schreef:
Ik heb via Buzzer de philips soniccare tandenborstel uitgetest. Er zat een kaart bij met verschillende tinten. Mijn gebit was in twee weken tijd drie tinten lichter.

Heb ik ook getest en ik heb hem gehouden, ook mijn tanden zijn er een aantal tinten lichter door geworden en het is niet slecht voor je gebit.

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 23:47

dit helpt echt niet altijd hoor! Ik gebruik de sonicare van oral B, het werkt wel maar uiteindelijk houd het op. Ik gebruik een goede tandpasta die verzorgend werkt! Dit zorgt dat je tandvlees gezond blijft, je glazuur goed blijft en onderhoud je tanden tegen gaatjes.
Poets ook je tanden niet te hard of te vaak, dit zorgt dat je tandvlees terugtrekt en daar ben je niet blij mee.
Voordat je iets uitprobeerdt raad ik aan goed te googlen, ik heb een gesprek gehad bij WIT, maar was voor mijn gevoel niet goed en heb daar ook geen 400 euro voor over voor iets wat 2 jaar 'houdbaar' is.

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 23:57

MoonChloe schreef:
En een leuk weetje: gele tanden zijn meestal sterker dan witte tanden ;) En bij mij en broertje klopt dat wel, ik heb beetje gele tanden en mijn broertje heeft echt supergele tanden en hij heeft NOOIT problemen met zijn tanden terwijl ik elk half jaar weer een gaatje moet laten dichten.

En ik heb best witte tanden voor dat ik begon met roken en het is altijd een drama!

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 23:59

x_Marr schreef:
K_im schreef:
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd of je glazuur er niet aan gaat. Ik heb al redelijk gevoelige tanden.. En zit daar niet op te wachten.

Zou het daarom alleen in overleg met je tandarts doen en niet zomaar iets uitproberen.
Tandpasta's die je tanden witter maken zit vaak een soort schuurmiddel in... niet heel goed voor je tanden dus.

Ja, EN als je vullingen heb, blijven je vullingen geel, dus dan zit je met wit-gele tanden. :D
Mijn tandarts heeft het voor mij afgeraden.

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 00:33

Ik heb van mezelf ook wel een beetje gele tanden, maar ik poets gewoon 2x per dag met een normale medium tandenborstel en Prodent freshness (die lichtblauwe tube) tandpasta, en na het poetsen vind ik ze toch altijd wel wat witter hoor. En ik poets ook niet overdreven goed ofzo, gewoon normaal. Mijn moeder had altijd mooie witte tanden maar dat werd minder, ze werden een beetje grijs-gelig. Dat vond ze lelijk dus toen heeft ze van de tandarts een bleekmiddel gekregen. Ze had een bitje (vormpje) laten aanmeten van haar tanden en daar moest die gel in en daar moest ze dan een bepaalde tijd de hele nacht mee slapen. Dat werkte heel goed zei ze.

Purky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 00:50

MoonChloe schreef:
En een leuk weetje: gele tanden zijn meestal sterker dan witte tanden ;) En bij mij en broertje klopt dat wel, ik heb beetje gele tanden en mijn broertje heeft echt supergele tanden en hij heeft NOOIT problemen met zijn tanden terwijl ik elk half jaar weer een gaatje moet laten dichten.
Dat is onzin ik heb de witste tanden van al mijn vrienden.. Iedereen zegt altijd : Woah, jij hebt echt een goed en wit gebit! Ik heb nooit een beugel gehad. Ik rook, drink energy drink, drink alcohol en drink koffie. Sterker nog, ik heb nog nooit een gaatje gehad..

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 00:52

Ik poets met een elektrische tandenborstel sinds een jaar.. Dat scheelt echt al de helft. En ik gebruik de prodent naturel fresh whitener tandpasta, die is ook erg fijn.

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 08:19

babydolll schreef:
ik gebruik de crest classic whitening strips! Ze zijn echt super, alleen mijn tanden werden de eerste keer iets gevoelig, dan sla ik een dagje over. Heb al witte tanden maar wil ze wat opfrissen zegmaar.
Daar kan je gerust mee beginnen hoor! ze zijn heul bekend, als je het nog witter wil kan je na een half jaar de crest advanced ceal nemen.

crest classic whitening strips waar haal je die?