Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mando schreef:Deflin
Jammer dat je omgeving dit niet weet dan zouden ze ook beter met je moeheid om kunnen gaan.
Ik ben er gewoon heel open over gewoon omdat ik mezelf graag in wil dekken ivm werk enz enz.. als ik mijn dag niet heb ivm vermoeidheid dan is dat zo en dan kunnen ze er rekening mee houden en dat is wel heel erg fijn.
Ik heb geen ontstekingen maar heb ook geen slecht gebit.
En als de tandarts en HA zegt dat dit er niet mee te maken heeft dan is het misschien gewoon je gehele gestel en heb je de pech dat je misschien een zwak gebit heb.
Ik merk ook wel als ik een dag te veel gedaan heb. Maar daar moet ik nu in gaan leren doseren aangezien ik altijd druk ben.
Afvallen, yep de kilo's gaan er af... ben nu 5 kilo kwijt en die zaten me aardig in de weg.
Dus ieder nadeel heeft zijn voordeel ... al ben ik er nog steeds niet blij mee met dat nadeel.
Nathachou schreef:Georgette, ik heb een dikkere schildklier. Toen ik mensen had verteld dat ik voor me schildklier had laten prikken, kreeg ik opeens te horen dat ze wel vonden dat ik een dikkere nek heb en dat dat wel typerend is voor iemand met schildklierproblemen..