zwanger en abortus

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

anoniem1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-10 19:21

Citaat:
Maar alsjeblieft kom niet aan met condoom te klein :p dan is je vent geschapen als een baby-olifant, ik krijg een condoom zelfs over me hoofd :p meerdere merken (ach ja je bent jong en je verveeld je samen met vriendinnetje :P )

Het is wel 'jammer' dat er eerst echt iets moet groeien.. dat maakt het toch echter lijkt me.

bon bon, ik weet het merk zo even niet, en mijn man is geen olifant, maar wel ruim geschapen
het knelde echt af, ik heb het zelf gezien

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 19:21

anoniem1 schreef:
MamboBeach schreef:

dan vraag je het de mijne toch na?
Verzin ik dat dan nu, dat zelfs hij dat gezegd heeft?
nogmaals je hebt je mening gegeven
blijkbaar maak jij nooit vergissingen, prima

Je kunt wel boos doen maar ik vind die gyn dan van voor de oorlog. Daarbij komend, op internet is er genoeg te lezen dus kun je ook je hart op halen. Maargoed, het is jou overkomen en dat is hartstikke jammer. Wat heeft het er nu mee te maken dat ik geen fouten maak? Ik maak elke dag fouten.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 19:22

Helemaal gelijk hoor TS :j

Je kan dit juist goed op bokt plaatsen, er zijn zoveel meiden en vrouwen hier en met al die vrouwen bij elkaar ook heel veel persoonlijke ervaringen op allerlei gebieden.

Daarnaast is Bokt voor velen vertrouwd en hoort het na jaren zelfs bij het dagelijks leven ;-)

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 19:23

@Mambo: kweenie of je zelf ooit zwanger bent geweest?
Maar je krijgt zó ontzettend veel boekjes, folders, dingetjes en weetikveel wat en geheid dat daar ook instaat dat borstvoeding zwangerschap de eerste tijd tegen gaat.
Mijn gyn is dan vast ook van voor de oorlog. Net als gyn van vriendinne... maar goed.
Als mijn gyn zegt dat dat zo is, ga ik niet internet na pluizen of ze wel gelijk heeft.
Zij heeft er voor geleerd en zal het wel weten, ik heb het druk genoeg met de rest!

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 19:24

anoniem1 schreef:
JessAndHope schreef:
@anoniem... helemaal mee eens. Ik heb het ook te horen gekregen. Dus ik geloof klaarblijkelijk ook nog in Sinterklaar... en dan gelijk ook maar in de Kerstman ;)

de paashaas bestaat toch ook??
of niet?
:Y)

blijkbaar weten anderen het altijd beter en maken hun nooit fouten
ik zeg ook dat het niet slim was, en dat dit niet DE reden was waarom ik het onveilig deed

maar ik vraag hier niet om commentaar te krijgen of het dom was of niet, dat heb ik al zelf aangegeven
ik vraag om ervaringen

Nogmaals, ik weet het helemaal niet beter maar wil je er wel op wijzen dat je dus niet op het BV moet vertrouwen. Mag ik dat dan niet zeggen?

anoniem1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-10 19:24

ik vraag om ervaringen, en jij zegt dat ik in sinterklaas geloof als ik zeg dat zelfs op internet en door mijn gyn verteld is, dat je tijdens BV geven, en nog geen ongesteldheid gehad te hebben, maar 2% kans hebt
natuurlijk is het geen garantie ( blijkt maar)
maar aangezien jij steeds alles blijft herhalen lijkt het nogal betweterig

dat dat van voor de oolog is, tja, het is idd iemand van de oude stempel ja
maar nogmaals
ik ging er niet vanauit dat dat 100% beschermde, ik deed het, in the heat of the moment, niet geheel nadenkend over dat het wel raak kon zijn, ook die ene keer

Er word maar doorgegaan over of BV nu wel of geen anti-conceptie is
maar dat heeft zich bij mij nu bewezen, dat is dus niet zo, en daar ging ik ook niet vanuit

ik plaatst dit op bokt, en ja, ik ken bokt al lang genoeg om te weten dat er altijd reacties zijn die ook vervelend kunnen zijn, omdat ik ervaringen wil delen
juist ook omdat op bokt dit mogelijk is, vanwege deze subforums over mens en welzijn, leven zonder paarden enz...
Moet ik me op een ander forum melden, waar ik nieuw ben, niks en niemand ken, om ervaringen mee te delen?
Laatst bijgewerkt door anoniem1 op 20-07-10 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 19:26

anoniem1 schreef:
MamboBeach schreef:

Dat weet ik nog zo net niet als je zwanger raakt omdat je denkt dat BV je zal beschermen. Ik wil TS er juist op attenderen dat ze daar beter niet op kan vertrouwen.

Keuze van TS staat vast en dat is haar goed recht.

Ik zeg NERGENS dat ik op bv geven vertrouwde
waar lees je dat
ow, wacht, blijkbaar ben je toch niet perfect..... je leest namelijkl niet goed genoeg

Je reageert wel een beetje als een klein kind. Ik bedoel het goed maar jammer joh...
Je vertelt zelf dat er 2 procent kans was, dan wist je dat toch?
Maargoed, het is nu eenmaal gebeurd en ik wens je veel sterkte toe!

Jess1989

en ja! ze weet vast ook al dat dat dus niet slim was... moeten we dat dan in blijven wrijven?

Voor zover ik het zie is ze alleen op zoek naar steun en advies over het verwijderen van.
Voor preventieve tips is het nu een beetje laat denk je niet?

Bon_Bon

anoniem1 schreef:
Citaat:
Maar alsjeblieft kom niet aan met condoom te klein :p dan is je vent geschapen als een baby-olifant, ik krijg een condoom zelfs over me hoofd :p meerdere merken (ach ja je bent jong en je verveeld je samen met vriendinnetje :P )

Het is wel 'jammer' dat er eerst echt iets moet groeien.. dat maakt het toch echter lijkt me.

bon bon, ik weet het merk zo even niet, en mijn man is geen olifant, maar wel ruim geschapen
het knelde echt af, ik heb het zelf gezien

Dat was ook meer als grapje bedoeld :P

Als je dokter/verloskundige/kraamhulp of wie ook (sorry ben pas 19 weekjes zwanger dus gene idee wie het 'zo word je neit zwanger praatje' met je houdt) zegt dat BV voldoende is spoort die ook niet! zou daar zeker langs gaan en aangeven dat dat dus wel gebeurd en diegene wellicht zn mening/advies aan moet gaan passen. je vertrouwd toch op die mensen..

Maar echt ik geloof daar nooit zo in, zie dat meer als gezeur van de man..
Ik heb meerdere vriendjes gehad, van mega mini tot gemiddeld tot *auw te groot* en nog nooit heb ik toegegeven aan de hij zit te strak..

Bij biologie rol je m af over je onderarm, en dit ging vrij soepel, en als mijn grote kop :P erin past (weliswaar iets minder soepel maar meot de eerste vent met zo een grote piemel nog tegen komen :p ) is het gewoonweg onzin.

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 19:27

Mag ik vragen of het een oudere man/vrouw geweest is...?

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 19:27

JessAndHope schreef:
@Mambo: kweenie of je zelf ooit zwanger bent geweest?
Maar je krijgt zó ontzettend veel boekjes, folders, dingetjes en weetikveel wat en geheid dat daar ook instaat dat borstvoeding zwangerschap de eerste tijd tegen gaat.
Mijn gyn is dan vast ook van voor de oorlog. Net als gyn van vriendinne... maar goed.
Als mijn gyn zegt dat dat zo is, ga ik niet internet na pluizen of ze wel gelijk heeft.
Zij heeft er voor geleerd en zal het wel weten, ik heb het druk genoeg met de rest!

Ja hoor, ik heb inmiddels 3 zwangerschappen achter de rug en mij is verteld tijdens alle 3 NOOIT te vertrouwen op BV. Sterker nog, juist na de bevalling schijn je vruchtbaarder te zijn.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 19:28

@bonbon: nogmaals niet mee eens. een condoom die te krap zit rolt weer af en kan zelfs 'achterblijven'. Dus kan een condoom wel degelijk te klein zijn.

Jess1989

Re: zwanger en abortus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 19:29

Dan heb je of stom toeval gehad, of mensen met een ander idee daarover?
Nogmaals, ik vind dat je op je gyn/verloskundige mag en moet kunnen vertrouwen

anoniem1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-10 19:29

MamboBeach schreef:
MamboBeach schreef:

Dat weet ik nog zo net niet als je zwanger raakt omdat je denkt dat BV je zal beschermen. Ik wil TS er juist op attenderen dat ze daar beter niet op kan vertrouwen.

Keuze van TS staat vast en dat is haar goed recht.

Je reageert wel een beetje als een klein kind. Ik bedoel het goed maar jammer joh...
Je vertelt zelf dat er 2 procent kans was, dan wist je dat toch?
Maargoed, het is nu eenmaal gebeurd en ik wens je veel sterkte toe!

je bedoeld het goed? waarmee?
ik BENM zwanger, ik heb niks aan je preek dat het voor de oorlogs denken is, of wel dan?
ik vraag om advies en jij blijft post na post doorgaan over dit en het erin wrijven

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 19:29

anoniem1 schreef:
ik vraag om ervaringen, en jij zegt dat ik in sinterklaas geloof als ik zeg dat zelfs op internet en door mijn gyn verteld is, dat je tijdens BV geven, en nog geen ongesteldheid gehad te hebben, maar 2% kans hebt
natuurlijk is het geen garantie ( blijkt maar)
maar aangezien jij steeds alles blijft herhalen lijkt het nogal betweterig

dat dat van voor de oolog is, tja, het is idd iemand van de oude stempel ja
maar nogmaals
ik ging er niet vanauit dat dat 100% beschermde, ik deed het, in the heat of the moment, niet geheel nadenkend over dat het wel raak kon zijn, ook die ene keer

Er word maar doorgegaan over of BV nu wel of geen anti-conceptie is
maar dat heeft zich bij mij nu bewezen, dat is dus niet zo, en daar ging ik ook niet vanuit

ik plaatst dit op bokt, en ja, ik ken bokt al lang genoeg om te weten dat er altijd reacties zijn die ook vervelend kunnen zijn, omdat ik ervaringen wil delen
juist ook omdat op bokt dit mogelijk is, vanwege deze subforums over mens en welzijn, leven zonder paarden enz...
Moet ik me op een ander forum melden, waar ik nieuw ben, niks en niemand ken, om ervaringen mee te delen?

Jij geeft actie en ik weer reactie. :) Zullen we er nu dan maar over ophouden? ;)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 19:30

Misschien is het ook wel prettig voor de TS om niet te oordelen over hoe het is gebeurd, maar gewoon de ervaringen te plaatsen zoals zij vraagt. Zij ziet zelf echt wel in hoe verkeerd ze zat en ondervindt er nu ook de gevolgen van, die zijn voor haar al erg genoeg, om dan ook nog de preekjes hier aan te horen is een beetje mosterd na de maaltijd.
MamboBeach, ik geloof dat de TS het nu ook wel weet, helaas is zij eerder verkeerd voorgelicht. Kun je wel over doorgaan, maar het is nu eenmaal gebeurd en zij is er nu de dupe van. TS weet nu echt wel dat je ook zwanger kunt raken tijdens BV.
Ook of een condoom wel of niet past en hoe die rolt is niet de vraag van de TS.

anoniem1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-10 19:31

Ylana schreef:

de gyn? een oudere man is het
Ik heb, toen ik bevallen ben een zware bevalling gehad, en moest na een tijd op gesprek komen met hem om dingen te bespreken
Hij vertelde me dus ook van de minipil, dat dat op exacte tijden genomen moest worden, en adviseerde mij een spiraaltje ALS ik ongesteld was, eerder wilde hij die niet zetten

Dat is nu dus te laat, al wil ik die na de abortus wel meteen laten plaatsen ( dat is dan namelijk wel mogelijk)

maar zelfs dat geeft geen 100% garantie, was afgelopen maand zelfs een topic over de mirena spiraal en een zwangerschap

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 19:32

Ach, nu het over een kindje gaat mogen we geen reactie meer geven? Moet je het eens over een veulen hebben of een kitten of een pup... TS gaat er zelf toch ook op door en dan zal ik mijn mond moeten houden? Wat is dit nu weer...

Jess1989

Re: zwanger en abortus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 19:33

Er word gezegd dat TS nu wel weet dat ze fout zat, ze vraagt om advies over het hoe nu verder. niet wat deed je verkeerd...

anoniem1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-10 19:33

MamboBeach schreef:
Ach, nu het over een kindje gaat mogen we geen reactie meer geven? Moet je het eens over een veulen hebben of een kitten of een pup... TS gaat er zelf toch ook op door en dan zal ik mijn mond moeten houden? Wat is dit nu weer...

wil je aub dit topic verlaten
jouw posts hebben geen enkele toegevoegde waarde

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 19:34

@ Neonlight: TS wist niet dat ze verkeerd zat aangezien Gyn heeft gezegd dat BV wel beschermd, vind deze opmerking van jou ook niet echt netjes.

anoniem1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-10 19:35

en een kindje, sorry, ik zie dit nu nog niet als een kindje, het is nog niet eens zichtbaar op een echo, het is nu nog niet meer dan een eicelletje wat nog onderweg is naar de baarmoeder, als het niet al een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is, waar ik donderdag voornaar het ziekenhuis moet

ik vraag om advies, maar het topic word verziekt door onnodige "tips" en opmerkingen

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 19:36

anoniem1 schreef:
Ylana schreef:

de gyn? een oudere man is het
Ik heb, toen ik bevallen ben een zware bevalling gehad, en moest na een tijd op gesprek komen met hem om dingen te bespreken
Hij vertelde me dus ook van de minipil, dat dat op exacte tijden genomen moest worden, en adviseerde mij een spiraaltje ALS ik ongesteld was, eerder wilde hij die niet zetten

Dat is nu dus te laat, al wil ik die na de abortus wel meteen laten plaatsen ( dat is dan namelijk wel mogelijk)

maar zelfs dat geeft geen 100% garantie, was afgelopen maand zelfs een topic over de mirena spiraal en een zwangerschap

Als je het zo leest tegenwoordig is het enige veilige gewoonweg geen sex hebben... maja word het leven ook zo saai van :p

TS ik zou als je de tijd hebt verschillende klinieken opbellen. Dit is ook niet prettig!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 19:37

Bon_bon, dat staat toch ook zo in mijn post? :)
Het was absoluut niet aanvallend in ieder geval bedoeld naar TS, ik denk dat het maar net is hoe je het leest. TS heeft het in ieder geval gelukkig wel op de goede manier gelezen, en voor al die anderen die het dus anders lezen, zo was het niet bedoelt.

anoniem1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-10 19:38

ik ga donderdag al naar de gyn in het ziekenhuis, ook een bloedtest doen, en weer een echo
Ik ga morgen inderdaad eens andere klinieken bellen, wat hun in deze situatie zouden doen

en zelfs met geen sex is jezus geboren, dus ook dat is geen garantie :P