zazu schreef:Inderdaad, mijn immuumsysteem blijft dus gewoon werken, het stopt niet meer. Ik heb al jaren allergie (boompollen en bepaalde soort fruit), en heb hier 10 jaar spuiten voor gekregen, maar deze hielpen ook niet, ik moest nog elke dag mijn allergiepillen innemen. maar verleden jaar is het allemaal begonnen door een beet van een daas op de weide en deze heeft alles in gang gezet. de ziekte van lyme heb ik me nog niet laten testen, maar ik heb een paar jaar geleden inderdaad een beet van een teek gehad, maar ben er toen mee bij de huisarts geweest en heb er toen onmiddellijk antibiotica voor gekregen. Wat voor soort schimmel het is zal ik vrijdag eens navragen, want ik weet niet welke dat het is.
Ik was al een half jaar naar Leuven aan het gaan en daar geven ze alleen maar pillen, maar uiteindelijk ben ik 3 weken geleden bij een neuraaltherapeut terecht gekomen en deze heeft uiteindelijk alles opnieuw terug onderzocht en is tot de vaststelling gekomen dat ik op behoorlijk wat producten een allergie heb. Hoogst waarschijnlijk zal ik nooit meer melkproducten kunnen eten, maar de rest, zoals brood en zo zou na ik na ongeveer een half jaar tot een jaar wel terug kunnen eten. Maar ik hou jullie wel op de hoogte. Alvast bedankt voor de reacties, want ik heb het op dit ogenblik toch wel wat moeilijk.
Als jij het goed vind, zou ik je situatie natuurgeneeskundig willen bespreken met je. Ik zie je pb misschien wel.