Dik 1,5 jaar mee gelopen, veel middeltjes gehad wat allemaal niet hielp. Ik moet zeggen dat ik sowieso erg gevoelig reageer op mijn huid, ik heb geregeld eczeem aanvallen, melk/suiker producten moet ik eigenlijk laten staan die triggeren het heel erg. Ruikt jou zweet ook sterk? En zweet je veel?
Dat kan namelijk in combi met netelroos een teken zijn dat je afweersysteem/lymfestelsel op zijn gat ligt. De afval stoffen worden niet meer goed afgevoerd en komen door de huid naar buiten ipv via urine en ontlasting.
Ik ben vanwege chronische pijn overgestapt op canabisolie, met als zeer prettige bijwerking dat mijn netelroos/ eczeem snel is weggetrokken.
Ik zweet niet meer overmatig en het stinkt niet meer, ook ruikt mijn huid niet meer zuur/zwavelachtig. Als de artsen er niet meer uitkomen zou je dat een paar maanden kunnen proberen.

Zoveel bijwerkingen die niet allemaal geregistreerd zijn. En het word zo vaak voorgeschreven terwijl het voor veel klachten heel slecht is. (denk aan maagklachten, neem dan geen ibu.)
Krijg er eczeem van, bij de apotheek wiste ze dat niet eens. Dat roze kleurtje bestaat uit 3! verschillende kleurstoffen waar dus wel van bekent is wat het doet. Gemengd schijnt dat dan ineens niet meer zo te zijn of zo