het leed wat bruine armen en melkfles benen heet!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 13:18

LadyGrace schreef:
weet jij dan ook hoe die heet?? zag hem toevallig eens op tv.. heul lang geleden.. en leek me toch best nog wel leuk.. behalve met die zonnebank dan :+

Final Destination

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 13:21

die film heb ik ook gezien, als je final destenation bedoelt iig :P
Maarja das maar een film :P De zonnebanken van tegenwoordig ( in goeie studio's ) gaan echt wel open en zijn beveiligd tegen in brand vliegen hahahha :P Meestal als er wat is valt de stroom eraf!

En dat je benen nooit zo bruin worden als je armen is onzin :) Je kan om sneller bruin te worden de benen scrubben, dat verwijderd dode huidcelletjes die het UV licht tegen houden. Ook goed insmeren met een aftersun na het zonnen houd de kleur langer mooi en is goed voor je huidverzorging, daarbij heb je ook producten met een bronzer erin waardoor het bruiningsproces versnelt, dit moet je overigens wel goed bijhouden omdat de bronzer kleur en na een anatal dagen vanaf gaat en je dan je uv bruining alleen overhoud.

Zo een zonneconsulente heeft gesproken :+

Idifix

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 13:24

Vind het gewn een beetje benauwd zo een zonnebank.

Anoniem

Re: het leed wat bruine armen en melkfles benen heet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 13:24

goeie zonnebanken hebben airco :P

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 13:25

Ik ga me maar niet aan een zonnebank wagen, dat zou m'n dood worden. :')

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 13:26

hier meld zich nog iemand

lig je haast 2 uur in de zon alles vebrand of bruin behalve je benen :(

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 13:27

als kind werd ik zo bruin als chocolade, maar vanaf het moment dat ik ging paardrijden en 's zomers meer met rijbroek rondliep dan in shorts is dat verleden tijd. Zelfs mijn buik wordt sneller bruin dan m'n benen.

't heeft denk ik toch wel deels te maken met de hoeveelheid blootgesteld aan (zon)licht. op een zonnige dag in het voorjaar trek je ook sneller je trui uit => blote armen, open decolté... maar een broek doe je niet snel uit...
als ik echt op vakantie naar de zon ga bruinen mijn benen naar het einde toe ook makkelijker, denk dat je huid tijd nodig heeft om zich aan te passen en meer pigment aan te maken...

heene040

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 13:31

Een bruin hoofd en bruine armen verder ben ik in het bezit van volledig transparante benen, rug en buik. Het is echt te erg voor woorden. Ze roepen me meestal na van oei snel een zonnebril!

Nijnteee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 13:33

Hier heb ik ook last van, zit al jaren met me benen in de zon.
Maar die zullen nooit eens bruin worden.
Krijgen jullie er ook altijd commentaar op ? :+

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 13:34

Ja hoor, bruin hoofd, bruine armen, bruin decolleté en op een schoenenstreep na bruine voeten en helaas daarboven wit wit en nog eens wit. Als m'n benen nou eens zo bruin werden als m'n armen.......

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 13:36

ik word niet bruin... kan me echt niet schamen om mijn witte benen, armen.. alles.. Weer zoiets wat "moet" kan echt niet hoor, zulke witte benen.. wie heeft dat bedacht?

Idifix

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 13:38

ja,vroeger trok ik het me wel aan maar nou ook niet meer zo hard ik bedoel als het warm is is het warm ga dan echt niet met een broek lopen en zowat smelten omwille van het witte kleurtje..

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 13:40

Ook ik ben slachtoffer. Ik heb nu 3 kleurtjes. Bruin hoofd + armen, spierwitte buik en redelijk bruine benen. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 13:41

Candace schreef:
Ook ik ben slachtoffer. Ik heb nu 3 kleurtjes. Bruin hoofd + armen, spierwitte buik en redelijk bruine benen. :P

ach je hebt bonte paarden, en bonte mensen :P

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 14:20

Hier nog een :')

Hoeveel ik ook met m'n benen in de zon zit, ze blijven wit _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 14:48

mijn armen en rug zijn écht bruin, en mijn benen en buik zijn nu redelijk bruin. vorig jaar werden mijn buik en benen helemaal niet bruin. toen ik wat kleiner was toen werd ik overal heel erg bruin.
maar... we hebben nog een hele zomer :D

Hommage

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 14:51

ik meld me ook, rijd op vakantie 4 paarden per dag dus tja, die witte handen van de handschoentjes hakken er bij mij ook wel in, alles is wit behalve mijn armen hals etc... ;(

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 14:52

ik denk dat alle paardrij figuren er last van hebben..! Lange broeken en laarzen maar al wel snel shirtjes en hempjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 15:10

hier nog meer glow-in-the-dark ...

Ik ben echt onwijs bleek, en vind het niet eens zo lelijk... Beter dan dat neppe doorendoorbruin :D Maar ik ben de enige die dat vind... Wel veel strepen op m'n armen van shirts := Dat vind ik toch wel weer minder := :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 15:48

Nee hoor, ik hoef ook niet bruin te zijn... nu zal dat met rood haar er ook heel debiel uitzien gok ik zo. :)
Gelukkig denkt vriendlief er hetzelfde over. :Y)

Ach... bleekheid is toch voor mensen van stand? :D

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 15:51

Dat is wel zo in bijv. Thailand dragen/doen mensen van alles om maar niet bruin te worden.
Mensen die op het land werken worden wel bruin en bruin worden betekend daar zwaar werk slecht betaald.
Dus hoe bleker hoe "rijker".

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 15:59

rayo_de_sol schreef:
gelukkig dacht even dat ik de enigste was.

Hier nog 1. Nu doe ik met 44 graden wel echt mn best om uit de zon te blijven. Ik zit in het zuiden van Tunesie en de mensen hier bedekken zich ook met lange jurken, onderbroeken en lange foelara's.
Ik zou me rot zweten met een koltruitje aan met lange mouwen, maar omdat de meeste meisjes zich heeel rustig houden, houden ze het nog uit ook!
Er zijn ook nog eens hoogzomer heel veel huwelijksvieringen en de aankomende bruidjes willen egaal van kleur blijven en doen een sunblock op hun gezicht en handschoentjes aan. En dan nog eens een doek om hun gezicht heen en voor hun gezicht. Ik herken niemand meer op straat, je moet alles afweten van lichaamshoudingen en -verhoudingen en stemmen herkennen!

Ik echter draag korte mouwtjes en heb dus echt bruine armen, een bruine kop en een kniebroek wil echt niet helpen om kleur op mn onderbenen te krijgen. Het ziet er niet uit! Maar ja ik moet stallen uitmesten en met een lange onderbroek een doek over mn hoofd en een lange jurk aan, nee dat gaat niet!

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 16:15

Na 10 maande La Palma is de score: een bruin gezicht, bruine schouders, armen en rug. Een héle witte buik en nog wittere bovenbenen. Dat heeft een reden: ik schaam mij in bikini dus zit ik niet in bikini op het strand. Maar die kuiten en schenen van mij pakken toch iedere dag zon. Dan wordt het na 10 maanden wel bruin zou je denken. Antwoord: nee.
Bij mij niet tenminste... :D

kollee3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 16:20

Daar heb ik dus ook last van.
Ik loop hele tijd in een paardrijbroek want ik heb 5 pony's te rijden en als ik dan even stop dan ben ik lekker binnen!
Mijn armen zijn hartstikke bruin. Maar mijn benen een heel ander verhaal :o

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 16:21

Baas boven baas!
Mm La Palma!