itsmi schreef:Deboooraaah schreef:heeft dat er mischien iets mee te maken ??
misschien oud/opgedroogd zweet..
ik reinig mijn gezicht regelmatig dus ik denk het niet
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

c_alsemgeest schreef:@ eefske:
Dat is een van de tekenen van een leveraandoening, bv het seksueel overdraagbare hepatitis C
Maar ook de B variant die je door contact of etenswaren kan krijgen.
Maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn... bloed afnemen door de DA is de oplossing
Ik ben trouwens even mijn medische handboek ingedoken... en daar zijn drie verklaringen voor niet-aandoening gerelateerde gele verkleuringen in het gelaat:
Hormonen: (ook al gebruik je geen pil) het kan zijn dat je hormoon huishouding wat in de war is door de pubertijd, of in de war is gebleven daarna. Waardoor je idd een soort zwangerschapsmasker krijgt.
Pigmentatie problemen: door ophoping van pigment kan het huid donkerder kleuren.
Ophoping dode huidcellen: door de ophoping gaat het gelig kleuren (eeltkleurig)
Bij de 1e twee is DA een optie, bij de laatste kun je scrubben en je huid nog meer verzorgen ver verzachtende cremes e.d.
Of mis ik de afkorting. _Tara_ schreef:Even voor de duidelijkhuid, schijn is gewoon een ABN woord, de schijn ophouden bv of geen schijn van kans hebben.
Of 't zoals TS gebruikt ook echt ABN is, als ik erop google vind ik enkele belgische en enkele nederlands sites. Maar ik kende 't iig wel.
TS, als je je er zorgen over maakt, zou ik gewoon even naar de HA gaan. Kan nooit kwaad toch