Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
caro29 schreef:lucifertje schreef:Karin, hoop voor je dat het zo aan elkaar groeit.
Caro, ik had zo'n mitella met een band om mijn buik en een band om mijn bovenarm. Mss komt dat doordat er een stuk donor bot is tussen gezet. Heb je ook helemaal geen antibiotica gehad? Ben in het ziekenhuis 48 uur volgepomt met antibiotica en pijnstiller. Ben normaal geen zeikerd, maar ik vond dit echt geen pretje. Ik heb soms last van tintelingen in mijn arm en vooral de spier op mijn rug bij mijn schouderblad is vaak erg pijnlijk.
Die zak heb ik alleen de 1e week gehad. Ik heb toen ik net uit de operatie kwam 3x morfine gehad maar ik heb geen pijn gehad. Zal vast dat ik een spuit antibiotica heb gehad maar dat is of een keer via het infuus gehad of dat is gelijk na de operatie gegeven. Dat heb ik niet meegekregen. De tintelingen in je arm zijn waarschijnlijk je zenuwen. Dat heb ik ook gehad toen mijn zenuwen weer gingen werken. Nu jeukt het af en toe nog want nog niet alle zenuwen zijn al weer terug in werking.
Toen het net was gebeurd heb ik wel pijnstillers gehad maar na 2 dagen mee gestopt want ik gaf alleen maar over. Toen kon ik het af met 2 ibuprofen van 600 mg.
was wel ff blij dat ze met een spuitje kwamen na de operatie toen, want echt aangenaam was het niet
) .... ow, wat zou ik dat graag willen, al is het maar om me niet zo mega te vervelen
Psydoxy schreef:Het is zo snel gegaan, dat ik niet eens weet hoe. Zat er nog geen halve minuut op, paardje raakte de draad en voor ik 't in de gaten had dat ie aan 't bokken was lag ik al op de grond
merel_gomez schreef:Mindim schreef:November vorig jaar en je kan nog steeds niet op je zij slapen??? Mijn hemel.
nee, maar mijn 2e operatie was afgelopen 26 april. Misschien heeft het tijd nodig om te herstellen. Laatste controle was in juni?
iemand bekend met deze klachten?
Op mijn goede zij kan ik liggen, maar dan moet er een joekel van een kussen onder mijn 'verkeerde' arm. merel_gomez schreef:btw mijn gevoel in mijn schouder is ook nog niet terug + heb nog steeds een gevoeloze huid.
iemand hier ook ervaring mee hoe lang dat duurde?
Ik heb alleen nog een stukje schouder gevoelloos. Volgens arts kon het wel een jaar duren maar het kon ook zo zijn dat het gevoel nooit meer terug komt. Bij mij "rommelt" het nu wel. Het prikkelt, jeukt, brandt of steekt af en toe dus er komt weer leven in.