Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daks schreef:@ beezel dat weet ik ook wel maar zo heeft mijn nichtje ook haar angst voerwonnnen.
die kwam voordat we de polder indoken eerst altijd even haar hand in het aquarium houden en toen zag ze dat ze weggingen voor haar hand en durfde toen wel in het water te gaan
FZ_Lin schreef:rii1993 schreef:wat vervelend!
heb je ook last van hoogtevrees? Mischien ben je bang dat het heel erg diep is omdat je de bodem niet kan zien in de zee etc.?
Het kan daar dus ook mee te maken hebben? Aangezien ik dus last van hoogtevrees heb, dat mijn hersenen dus onbewust omschakelen daarnaartoe?

Raar eigenlijk, Een paar jaar geleden zwom ik overal zonder en bij na te denken. Maar nu.. Echt niet.
(je weet nooit waar je op terecht komt)rii1993 schreef:wat vervelend!
heb je ook last van hoogtevrees? Mischien ben je bang dat het heel erg diep is omdat je de bodem niet kan zien in de zee etc.?
MissFreubel schreef:In Oostvoorne zit er zowieso één, in Scheveningen en ook in Brabant (ik weet alleen niet hoe dat meer heet daar in dat bos) en anders het wonder dat Google heet
Miss_Malfoy schreef:De tip, die mij ook heeft geholpen... Ga samen met je paard zwemmen!
Ik word panisch wanneer ik niet meer zie waar ik sta en wat er in dat water zit etc. maar wanneer ik veilig om de hals van paardlief hang geef ik er niks meer om.
Moet je wel die mogelijkheid hebben uiteraard.