ik was er helemaal klaar mee,maar was echt verslaafd,ook ik he het boek gelezen van allen carr,maar helaas maar 3 weken rookvrij gebleven,wel ben ik heel anders gaan denken over roken na dat ik dat boek gelezen had,het heeft mijn ogen geopend!
door hulp van een laserbehandelin ( http://www.prostop.nl) ben ik al dik anderhalf jaar rook vrij!!! (18 december 2008)
het was niet makkelijk,maar ik ben o zo gelukkig nu dat ik het heb gedaan,
heb nu geen behoefte meer aan een peuk,vind het zelfs vies en stinken.
wie had dat ooit gedacht.
heel veel succes met stoppen,met de juiste hulp(en dat is voor iedereen anders) gaat het vast lukken,soms is het even zoeken na wat het beste werkt.
en mocht je willen stopen dan kom hier maar gezellig kletsen [HK] Stoppen met roken, deel 2 wij slepen je er wel door heen.

ps ik rookte 2 pakjes camel per dag.

(heb nog 2 sloffen ultra light sigaretten haha) . Overstappen op Ultra light (
Er zit praktisch geen nicotine en teer in en je krijgt dus ook veel minder binnen. Ik rook nu soms weken niet. Dus mochten mensen het echt lastig vinden, stap over op Ultra Light L&M (zilvere uitvoering) dat helpt echt
en je hoeft er niet eens moeite voor te doen, gezien je lichaam geen behoefte meer heeft aan nicotine. Natuurlijk moet je ook zelf minderen, maar dat is vanzelfsprekend