dus toen waren er 2 hun prothese kwijt hihihihihihihi. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dus toen waren er 2 hun prothese kwijt hihihihihihihi.
. Ik zei zelfs dat mensen met een slecht gebit kunnen poetsen wat ze willen maar dat het dan toch niet helpt...

Ik heb vooralsnog een mooi gebit, en zou op zoek moeten naar een nieuwe tandarts wegens verhuizing.
Mootje schreef:Jeetje, wat een verhalen tochIk heb vooralsnog een mooi gebit, en zou op zoek moeten naar een nieuwe tandarts wegens verhuizing.
Ik ga mijzelf een schop onder de kont geven om even mijn verzekering te bellen met de vraag waar ik terecht kan. Ik heb nog geen TA gevonden die nieuwe patiënten aanneemt
Ik woon in Vlaardingen, tegen Schiedam aan. Nu moet ik helemaal naar de Zaanstreek toe voor de TA! Mootje schreef:Jeetje, wat een verhalen tochIk heb vooralsnog een mooi gebit, en zou op zoek moeten naar een nieuwe tandarts wegens verhuizing.
Ik ga mijzelf een schop onder de kont geven om even mijn verzekering te bellen met de vraag waar ik terecht kan. Ik heb nog geen TA gevonden die nieuwe patiënten aanneemt
kaakchirug 3 tandartsen ortho zelfs een tandprotheticus voor als je ook een prothese wilt

hier deden ze mij niet zoveel pijn haha.