Pijn bij plassen..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Pijn bij plassen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 10:44

Oooh mijn god en deze keer erger dan ooit. Ik kan niet normaal staan/lopen/zitten, en als ik moet plassen staan de tranen in mn ogen. Denk dat het komt doordat ik gister heb gezwommen, want daarvoor was alles nog goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 11:28

Nou, misschien heel stom... Maar bij mij werd het een HEEL stuk erger als ik paardreed... :o Was ook bijna niet meer te doen dan :o ...
Dus weet niet of je misschien de afgelopen dagen op een paard hebt gezeten oid... Dat zou ook kunnen dan mss :o

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 11:33

heb je cycte op je eierstokken of zo dat doet namelijk ook zo een pijn ;)
of nierstenen?

ik zou trouwens gelijk naar een huisartsen post gaan nu en je laten nakijken op nierbekken onsteking
voordat je helemaal vergaat van de pijn en niet meer lopen kunt

ik heb het namelijk ook gehad eerst pijn bij het plassen erna geen pijn meer
en daarna kon ik niet meer lopen en hebben ze me naar de huisarts moeten brengen omdat ik niet meer kon lopen
en ademen
Laatst bijgewerkt door onley op 10-07-10 11:35, in het totaal 1 keer bewerkt

sazsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 11:34

Inderdaad urine na laten kijken bij de huisarts. Als je geen potje hebt, gewoon daar even plassen. Is echt niks raars aan hoor! (ik ben zelf verpleegster) Ze kunnen daar ter plekke je urine onderzoeken met een stickje en heb je meteen de uitslag. Kunnen ze je meteen een kuurtje meegeven.
Door blijven lopen met klagen is iig geen optie. Kan van kwaad naar erger gaan.
Ondertussen goed blijven drinken, spoel je zelf al veel weg!

En niet meteen aan allerlei ernstigere kwaaltjes denken...de arts heeft er tenslotte voor geleerd. Spookverhalen heb je niks aan.

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 11:37

Paulaa_ schreef:
Oooh mijn god en deze keer erger dan ooit. Ik kan niet normaal staan/lopen/zitten, en als ik moet plassen staan de tranen in mn ogen. Denk dat het komt doordat ik gister heb gezwommen, want daarvoor was alles nog goed.

Ik heb trouwens ook een x zoiets gehad dat ik niet meer kon lopen en iedere een steek kreeg van de pijn
ze hebben toen niks kunnen vinden
waarschijnlijk waren dat toen nierstenen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 11:47

Vreemd, nu is het weer een heel stuk minder! Heb net wel 1,5 liter water opgedronken. En ik kreeg een tip van familie, tabeltjes tegen blaasontsteking en dat zcheen heel goed te werken dus die haal ik nu even, en als dat neit werkt ga ik naar de doktor! ( die van mij is nu op vakantie, en wordt nu over genomen door een andere praktijk, en die mensen daar vind ik nogal onbeschoft,(Lees: in de wachtkamer waar andere mensen bij zitten vragen of ik na de seks naar de wc ging, waar de pijn precies zat, waar ik last van had) en eng. En mijne komt maandag weer terug, dus vandaar dat ik dan liever even wacht en kijken of die pilletjes werken! :) )

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 12:17

Ik zou toch je urine laten controleren.
Heeft ook vrij met onbeschoft te maken, hoort bij hun werk om die vragen te stellen.
Ben na negen blaasontstekingen wel van die schaamte.
Vanochtend nog moeten vertellen over jeuk aan mijn punani bij huisartsenpost, schijt aan, als ze me maar medicatie geven :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 13:23

Hahaha punani :') Nee maar ik vond het niet zo fijn dat iedereen kon mee genieten van mijn kwaaltje. :)

Nou ik heb Blasecare gekocht, staat ook op dat ik het als kuur kan gebruiken. Dus even kijken of dit werkt. :)

sazsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 23:45

Wat je ook nog kan doen is speciale thee halen voor blaas/nier problemen. Gewoon een kruiden thee. Verkopen ze wel bij drogist ed.....Werkt ook prima, plus je krijgt je benodigde vocht binnen.

maradhja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 23:51

Ik heb echt super vaak een blaasontsteking gehad, ik belde dan met de huisarts en kon daar in een potje plassen. : :o
Hoefde ik er ook geen te kopen! :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 23:53

ik zou toch naar de huisarts gaan ipv al die middeltjes uit proberen ;) ik heb ook heel vaak blaas ontsteking gehad en weetikveel wat.

Is toch niet zoveel moeite :P (of heb je het al gedaan?) en dan maakt het mij niet uit of ze het vragen bij andere mensen, ik heb last van me blaas :+ ze zeiden ook tegen mij dat ik moest plassen na de sex omdat het dan zichzelf reinigt :')

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 12:30

Ik heb ongeveer 1,5 jaar lang om de 3 á 4 weken blaasontsteking gehad..
Ook zat ik aan de cranberrysap en cranberrytabletten, en hield alles goed schoon (om het zo maar te zeggen :+ ), na de seks áltijd naar de wc (tip van de HA) maar niets hielp..

Gelukkig is het nu rustig, vanaf kerst heb ik 1x weer blaasontsteking gehad!

Maar ik had ook altijd zoveel pijn, ik kon niet meer slapen, lopen, zitten, liggen etc.

Bij de een doet het gewoon meer pijn dan bij de ander!

Ik zou gewoon een kuurtje ophalen, natuurlijk wel eerst ff laten testen dan haha! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 18:45

Oioi klinkt ook niet lekker! Hopendat het zo blijft!

Nou die Blasecare heeft prima geholpen, want ik ben er weer van af :j Ik blijf ze nu gewoon dagelijks doorslikken, maar dan niet als kuur. :)