Tot nu toe heb ik alleen gezien dat het de onbehaarde delen zijn en veel kleinere plekjes. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tot nu toe heb ik alleen gezien dat het de onbehaarde delen zijn en veel kleinere plekjes.

En toch klonk ook dat verhaal toen heel logisch voor leken, namelijk iets met dat je de transpiratie blokkeerde (het ging dan dus om antitranspirants) waardoor de klieren de afvalstoffen niet goed zouden kunnen afscheiden en er daardoor kanker zou kunnen ontstaan ofzo. 
Blue_Eyes schreef:@ranna: En zo werd er ook ooit geclaimd met een heel logisch klinkend verhaal dat het gebruik van bepaalde deodorants zou leiden tot borstkanker. Bleek ook de grootste HOAX aller tijden te zijn. Zo lang als ik nog afschuwelijk verbrand als ik 5 minuten in de zon ben en dan 's avonds afschuwelijke gewrichtspijn heb, smeer ik me mooi in met factor 50!
Liever zo min mogelijk troep op m'n huid.
Nemurin schreef:Ja we hebben het toen bij scheikunde eens even ontkracht, gewoon als extra opdracht toen we voor examens aan het oefenen waren vorig jaar.
Gok het ook hoor. Het is elke keer iets anders dat kanker verwekt. Waaruit maar weer blijkt dat de ziekte nog niet goed begrepen wordt.
Voor zover ik weet wordt kanker alleen veroorzaakt wanneer er schade aan de genetische informatie in de celkernen ontstaat: o.a. door UV-straling dus, en andere mutatie-veroorzakende stoffen/straling.
Verstopte klieren doen voor zover ik weet geen genetisch gerommel.
Blue_Eyes schreef:Al zou het al zo zijn, janine, voor mij (en vele andere Nederlanders) zou het kiezen zijn uit twee kwaden. Dan toch maar kiezen voor datgene wat het minste pijn doet
En dood gaan we toch... Dan liever pijnloos leven, of niet dan

Anoniem schreef:Als je insmeert met karnemelk of yoghurt kan dat een rare witte smeurie op je huid worden. Niet als je van die waterige karnemelk hebt maar wel als je de wat duurdere hebt.
Gel van Bach of Calendulan zal idd wat minder plakkerig zijn maar met dit weer is alles vies plakkerig toch? Mag van mij iig ijsklontjes gaan regenen
Nemurin schreef:Trouwens eerlijk gezegd plak ik met dit weer zo dat ik dat juist smerig vind.
Zou het liefst mezelf van top tot teen met anti- transpirant besprayen of de hele dag in het water liggen