Heino schreef:Ja hoor, allemaal in orde verder
Het is echt vet, helaas.. Je kan de spieren eronder voelen zitten
Ik heb ook een enorm wasbordje onder al het vet
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Felipe schreef:Mocht er iemand van plan zijn om het (buik)vet aan te pakken door te gaan sporten, dan kan ik echt een hartslagmeter aanbevelen. Als je tijdens de trainning de juiste hartslag hebt, krijg je een optimale vetverbranding. (zoek maar eens op google)
Ik ben na de geboorte van mijn dochtertje, op aanraden van de spinning instucteur, met zo'n hartslagmeter gaan sporten en we zijn inmiddels onafscheidelijk![]()
Moet wel ff een waarschuwing geven, ik ben blijvend zo'n 10 kg kwijt (zonder mijn eetpatroon te veranderen. en ik ben ook niet meer gaan sporten, enkel op een andere manier dus) en heb een compleet nieuwe garderobe moeten aanschaffen! (goed excuus om te gaan shoppen)
Georgette schreef:Felipe schreef:Mocht er iemand van plan zijn om het (buik)vet aan te pakken door te gaan sporten, dan kan ik echt een hartslagmeter aanbevelen. Als je tijdens de trainning de juiste hartslag hebt, krijg je een optimale vetverbranding. (zoek maar eens op google)
Ik ben na de geboorte van mijn dochtertje, op aanraden van de spinning instucteur, met zo'n hartslagmeter gaan sporten en we zijn inmiddels onafscheidelijk![]()
Moet wel ff een waarschuwing geven, ik ben blijvend zo'n 10 kg kwijt (zonder mijn eetpatroon te veranderen. en ik ben ook niet meer gaan sporten, enkel op een andere manier dus) en heb een compleet nieuwe garderobe moeten aanschaffen! (goed excuus om te gaan shoppen)
Hoeveel kost zo'n ding? Is het makkelijk te gebruiken of moet je eerst door een handleiding heen?