Te veel buikvet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 16:48

Heino schreef:
Ja hoor, allemaal in orde verder :)
Het is echt vet, helaas.. Je kan de spieren eronder voelen zitten

Ik heb ook een enorm wasbordje onder al het vet :))

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 17:26

Felipe schreef:
Mocht er iemand van plan zijn om het (buik)vet aan te pakken door te gaan sporten, dan kan ik echt een hartslagmeter aanbevelen. Als je tijdens de trainning de juiste hartslag hebt, krijg je een optimale vetverbranding. (zoek maar eens op google)

Ik ben na de geboorte van mijn dochtertje, op aanraden van de spinning instucteur, met zo'n hartslagmeter gaan sporten en we zijn inmiddels onafscheidelijk :D
Moet wel ff een waarschuwing geven, ik ben blijvend zo'n 10 kg kwijt (zonder mijn eetpatroon te veranderen. en ik ben ook niet meer gaan sporten, enkel op een andere manier dus) en heb een compleet nieuwe garderobe moeten aanschaffen! (goed excuus om te gaan shoppen }> )

Hoeveel kost zo'n ding? Is het makkelijk te gebruiken of moet je eerst door een handleiding heen?

juudii5

Re: Te veel buikvet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 17:26

ooit iemand gedacht om buikvet weg te laten zuigen?? Iemand ervaring mee?

bolerotjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 17:42

jeah hier nog een vetteblubberbuik door DE PIL oe wat heb ik er een hekel aan dat ding gekregen! naja t vet zit erop en ik groei niet meer ( na een jaar van M naar XL soms XXL gegaan )

als iemand weet om goed, snel ,gezond en pilblijvend weer buik en wipteugel/zwembandje vrij te worden

roept u dan maar!

MercuryDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 18:06

die hartslagmeters zijn er in heel veel verschillende uitvoeringen. Ik heb gewoon een simpele en niet zo'n apparaat waar je op kan afstuderen. Het bestaat uit een band die je hartslag meet en een horloge waarop je die af kunt lezen. Kwestie van oa je leeftijd in te voeren en dan kun je direct aan de slag!
Wel is het handig om je een beetje in te lezen. Dan weet je welke hartslag bv ideaal is om je conditie op te bouwen of juist om vet te verbranden....

Nou ja, het is geen wondermiddel en je ontkomt niet aan sporten. Wel schijnt het je sportsessie tot zo'n 80% effectiever te maken! Of dat waar is weet ik ook niet hoor, maar bij mij heeft het echt geholpen en bij veel mede-sporters ook.

Georgette schreef:
Felipe schreef:
Mocht er iemand van plan zijn om het (buik)vet aan te pakken door te gaan sporten, dan kan ik echt een hartslagmeter aanbevelen. Als je tijdens de trainning de juiste hartslag hebt, krijg je een optimale vetverbranding. (zoek maar eens op google)

Ik ben na de geboorte van mijn dochtertje, op aanraden van de spinning instucteur, met zo'n hartslagmeter gaan sporten en we zijn inmiddels onafscheidelijk :D
Moet wel ff een waarschuwing geven, ik ben blijvend zo'n 10 kg kwijt (zonder mijn eetpatroon te veranderen. en ik ben ook niet meer gaan sporten, enkel op een andere manier dus) en heb een compleet nieuwe garderobe moeten aanschaffen! (goed excuus om te gaan shoppen }> )

Hoeveel kost zo'n ding? Is het makkelijk te gebruiken of moet je eerst door een handleiding heen?