Lancome 3 in 1 reinigingsproduct om je make-up mee af te halen. Geen gedoe met verschillende potjes voor je oogmake up en het maakt echt goed schoon.
En het clinique 3 stappen systeem, heb echt een veel betere huid gekregen sinds ik dat gebruik.
__manon__
Geplaatst: 22-06-10 18:49
Haarborstel Gezichtsreiniger Dagcreme Foundation Labello Deo Scheermesjes Scrubhandschoenen + douchegel voor erop Handscrub (v Rituals) Bodybutter (vd Bodyshop) Shampoo
Laatst bijgewerkt door __manon__ op 22-06-10 18:51, in het totaal 2 keer bewerkt
shilady
Geplaatst: 22-06-10 18:50
ehhhhm Dag creme ,nacht creme, een scrub , goede bodylotion, goede badschuim.. En make up van maybeline das redelijk betaalbare make up van goede kwaliteit
Anoniem
Geplaatst: 22-06-10 19:02
Oh ligt er aan. Als ik met vrienden ben/op vakantie, helemaal niks eigenlijk. Ja een haarelastiekje + borstel Thuis/school: haarborstel, mascara, oogpotlood, föhn, stijltang, haarbeschermer, body lotion, gezichts scrub, vaseline.
Verder kan ik niet zonder de normale dingen als shampoo en scheermesjes en zo, maar dat lijkt me logisch.
dit moet ik hebben, dingen zoals mouse zijn niet noodzakelijk maar wel erg prettig. De rest ben ik inprincipe niet nodig, dingen zoals parfum, maar het is altijd fijn om iets te hebben om lekker te ruiken
x Borstel. x Fohn. x Stijltang. x Haarlak. x 2x reiniging voor m'n gezicht. x Peeling. x Lotion in sprayvorm. x Nachtcreme. x Dagcreme (gewoon en een met een kleurtje). x Oogcreme. x Shampoo. x Maskers. x Vaseline. x Wattenstaafjes. x Deo. x Scheermesje. x Mascara. x Oogpotlood.
Dat ene oogpotlood, van dat ene merk, je weet wel, die ene die ik ben kwijt geraakt, geen idee meer van wel merk hij was en ik dus ook niet meer kan vinden
NicoleHorses
Geplaatst: 22-06-10 21:46
ik ook vaak ook foudation maar mascara is de must
Steef schreef:
Ik ben niet zo moeilijk, alleen mascara
Jenn_Mellow
Geplaatst: 22-06-10 21:47
Labello en Lipgloss!
Sabinee__
Geplaatst: 22-06-10 21:48
Foundation, nachtcrème voor gezicht, scrub voor gezicht en lichaam, SHAMPOO en voetencréme .