Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Wat ik me wel nog afvraag. Stel jij en je man hebben een vurige kinderwens en jullie zijn al een poosje aan het proberen die te verwezelijken. Uiteindelijk blijkt je man onvruchtbaar te zijn. Wat doe je dan? Geen kinderen? Je laten insemineren, en dan juist wel of juist niet door een onbekende?
Rock schreef:Wat een mooi verhaal. Hebben jullie je adoptiekinderen samen geadopteerd? Wij hebben er wel eens over gedacht omdat het ons mooi leek, maar aangezien we toen al twee en nu drie kinderen hebben komen we voor de meeste landen sowieso niet in aanmerking.
AngeliqueB schreef:Begin ook maar hard te sparen want het is een duur grapje..
annastasia schreef:Sorry voor het off topic gaanAngeliqueB schreef:Begin ook maar hard te sparen want het is een duur grapje..
Ben ik eigenlijk wel benieuwd waarom dat zoveel geld moet kosten.
Of is dat meer voor de hele procedure er om heen?
Ze moeten toch juist blij zijn dat die kinderen een toekomst in een welkvarend land krijgen?
dus dat zou afzien worden. Maar daarna? Dag baby... Ik zit met de kraamperiode opgescheept, dus alleen de lasten. En de ouders hebben alle lusten... Ik weet niet. Ik denk dat daar mijn grootste probleem ligt. Ik weet ook niet hoe dat werkt, dat jij toch nog het kindje een paar dagen bij je hebt, of dat je dus meteen na de bevalling het kindje af staat. Geen van beide zou ik makkelijk vinden eerlijk gezegt.

Rock schreef:Ik twijfel een beetje of het beter hier past of op LZP... maar zet het toch maar hier neer.
Hoe denken jullie over draagmoederschap?
Zou jij als je zelf geen kinderen zou kunnen dragen een draagmoeder in overweging nemen?
Zou jij voor een ander draagmoeder willen zijn?
En zo ja, stel je dan ook je eitjes ter beschikking of zou je willen dat het kindje genetisch volledig van de adoptie-ouders zou zijn?
Ben benieuwd naar jullie meningen, en ik hoop dat er een prettige en respectvolle discussie uit komt