Arwennn schreef:zijn er ook mensen bij de dokter geweest of iets? want enig idee of die uberhaupt er wat aan kunnen doen en kunnen zien welk product voor jou die dikke buik geeft?
ik ben naar de huisarts geweest voor mijn darmen en buik. ik kon op een gegeven moment gewoon niet meer lekker paardrijden, omdat alles zo strak stond en zeer deed. kreeg te horen dan ik een spastische darm had en daar kon ik het mee doen. terwijl zij mijn buik onderzocht voelde en hoorde je de lucht alle kanten op borrelen. heb vezels meegekregen (Regutan of zoiets) en daarmee moest het wel overgaan. nou niet dus
.
ben toen naar een osteopaat gegaan om me eens te laten nakijken en mijn darmen te laten behandelen. en die had het vermoeden dat ik niet goed de suikers kon verwerken (dronk gerust vier glazen cola op een avond) ik moest dus hiermee stoppen en na 4 weken terug komen. toen waren de klachten een al een stuk minder. nu gaat het eigenlijk gewoon goed, behalve als ik zondig, maar ik vind dat ik op vrijdagavond na hard werken de hele week, mezelf 1 blikje cola mag gunnen
.
bijkomend voordeel: sinds ik geen suikers meer neem zijn mijn puisten ook bijna helemaal weggetrokken. heb ik een keer veel suikers op dan zitten ze er weer binnen drie dagen.
hoe gaat het met jou, lukt het om te minderen met suiker?? merk je al iets? bij mij kwam het verschil na een goede week, want je lichaam moet eerst de restanten suikers verwerken.
gr