zit nog steeds te denken welk merk het was
kga eens ff googlen..scrubben doe ik trouwens om de dag ofzo
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Chubby schreef:Overigens is het nooit goed om zo eens een enkele keer te zonnebanken. Met een lichte en gevoelige huid moet je dat met zorg opbouwen. Ik begin met 3 minuutjes (ja echt, het is de moeite niet inderdaad) en bouw zo in enkele weken op naar 15 minuten per kant... Dan pas begin ik kleur te krijgen...

) 
Ariebombarie schreef:volgens mij was het Vichy!!
heb toen ook niet overdreven vaak moeten smeren, terwijl het echt wel zekerrrr 40 graden was
- dus wij zitten gezamenlijk in de factor 50. Tallie1979 schreef:in een cabine waarvan ze zeggen dat je er niet in kunt verbranden!!
hippo schreef:Gelukkig houden veel mensen in mijn omgeving hier wel rekening mee.
Rianneke schreef:Bij mij houden ze er ook rekening mee dat ik een schaduwplekje heb![]()
Maar weet je wat ik het ergste altijd vind. Einde van de zomer ofzo dan spreek je wel eens onbekende mensen/vage kenissen en die zeggen dan van goh waar ben jij de hele zomer geweest want je ziet zo bleek

En ik heb dus ook zo'n olijfje aan de haak die er uitziet als een doorgebakken broodje na 2 zonnestralen..

Tallie1979 schreef:NOU.. Onder een parasnol, wiezo??
Mensen denken ook niet verder dan hun neus lang is he.. Als ze naar iemands huid kijken kunnen ze wel op hun knuisten natellen dat iemand misschien gewoon niet bruin wordt? Hoe graag ze ook willen?
Tallie1979 schreef:En ik heb dus ook zo'n olijfje aan de haak die er uitziet als een doorgebakken broodje na 2 zonnestralen..
Ik ben blij dat ik geen olijfje heb
Ik heb ook een aardige bleekscheet alhoewel die op zijn armen en in zijn gezicht wel ietsje bruiner is als ikke, maar verder komt ie ook niet terwijl hij ook altijd buiten bezig is
zie het topic
Kaka schreef:Hihi, ik wilde net vragen, waarom hebben wij nou net allemaal van die halve Armenieers aan de haak geslagen, maar die theorie gaat ook niet helemaal op(ik heb trouwens wel zo'n zuidelijk type die maar met zijn ogen tegen de zon in hoeft te knipperen et voila, hijs bruin
)

Kaka schreef:Het is wel eerlijk. Wij zien er op ons 40ste niet uit als verdroogde rozijnen![]()
* hoopt heel hard verder dat deze uitspraak op waarheid berust *
Ik klaag nooit meer over dat bleke huidje.