Helaas houd ik wel eens van veranderen en uitproberen en heb ik in een opwelling een waterproof mascara gekocht van Gosh Cosmetics. (Die moet je hebben wil je dat het écht 100% waterproof en afhaalproof is..
) Nou is het probleem dus, dat dat spul niet weg te krijgen is met speciaal schoonmaakspul. Of je moet zó boenen dat je al je wimpers meetrekt. Heb het een keer maar opgegeven en liet het een week zitten, week later zat het precies hetzelfde erop en was ook gewoon niet weggesleten
Dus als je graag makkelijk doet, en smorgens weinig tijd wilt besteden aan je wimpers is dit zeker een aanrader
Alleen was ik er niet zo blij mee
Heb trouwens tegen de twee uur erover gedaan om het na die week er helemaal vanaf te krijgen.. En mijn mascara zit er nooit dik op hoor..Dus ik heb besloten voor deze vakantie toch maar weer Rimmel te kopen, en voortaan houd ik het ook bij Rimmel (of L'oreal Paris, want mijn gewone mascara is daarvan en ook heel goed & maybeline, Ives Rocher en max factor vertrouw ik ook nog wat mascara's betreft)
Die mascara van Gosh cosmetiscs heet trouwens "Gosh Mascara, Perfect lift'n shape Waterproof

Was trouwens rond de 8 euro, maar ik had ook nog eens 50 procent korting.