. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. 
Ik kreeg een ontsteking, dus na 2 weken naar de dokter gegaan. Beetje bijgesneden, en een zalfje mee. Weer een week later was het erger geworden, dus weer naar de dokter; een wrattenaanstipstift om het dode weefsel weg te stippen. Na een week weer erheen, weer iets opengesneden, nu een antibioticakuur en antibioticazalf. Weer een week later, weer open laten snijden, dood vlees verwijderen, en nieuw zalfje. Hierna nog een keer of 2, 3 teruggeweest om wild vlees te laten weghalen. En uiteindelijk, na meer dan 2 maand, is mijn teen goed!
Heel lelijk, stuk zwarte nagel, half harde korsten, heel stuk over mn hele nagel was dood dus ook eraf. Ziet er allemaal niet uit, maar de ontsteking is weg. Wát een gedoe!! Het ging al mis met de verdoving haha! En wat een pijn, elke keer als de dokter weer iets had bijgesneden, kon ik niet lopen door een open wond. 2 bruiloften op sandaaltjes ipv pumps
Aantal avonden werken afgezegd omdat ik strompelde.. (*&#$*&%@-teen!
Ik knipte ze altijd rond af, gelukkig nog nooit een ingegroeide teennagel gehad, wel vaak bijna 

, en zij heeft nu van die "ijzeren" veertjes over haar nagel.
Met haar horrorbeelden.

Maar op 10-10 moet ik de 4mijl van Groningen lopen, dus beter maar nu doen.
Alleen dit topic lezen bezorgt me al koude rillingen
Kan er ook niks aan doen, heb altijd al een hekel aan teennagels gehad. 
Is beter dan dat ik zittend ofzo onderuit ga
Maar die van de tandarts heb ik ook altijd overleefd en dat zal wel vergelijkbaar zijn denk ik 
SAKKIA schreef:Mmmmm, nou ja verdovingsspuiten zijn nooit leukMaar die van de tandarts heb ik ook altijd overleefd en dat zal wel vergelijkbaar zijn denk ik
Morgenmiddag om half 5 mogen jullie aan me denken