maar ik denk dat ze toch niet zo heel lang mooi blijven, is ook te zien met wat voor schoenen je loopt denk ik, als je open schoenen draagt kan het mss zijn dat je sneller eens ergens tegen zit waardoor het een beetje gaat afschilferen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar ik denk dat ze toch niet zo heel lang mooi blijven, is ook te zien met wat voor schoenen je loopt denk ik, als je open schoenen draagt kan het mss zijn dat je sneller eens ergens tegen zit waardoor het een beetje gaat afschilferen. 
Lien_dv schreef:is dit altijd zo in chloor water of soms? want ik ga mijn gelnagels net laten plaatsen voor ik 19 dagen op reis ga, ik ga naar Italië en Spanje dus zal daar wss ook wel eens zwemmen..
en je nagels zijn niet recht

Het is wel erg wennen, ookal zijn ze helemaal niet lang en het is ook nog wel een beetje gevoelig..
, bij wie ben je geweest (aangezien je in deventer woont)?

Corelli schreef:Mijn gelnagels zitten eropHet is wel erg wennen, ookal zijn ze helemaal niet lang en het is ook nog wel een beetje gevoelig..
Soms met vijlen deed het me best zeer, is dat herkenbaar?
Marchador schreef:Corelli schreef:Mijn gelnagels zitten eropHet is wel erg wennen, ookal zijn ze helemaal niet lang en het is ook nog wel een beetje gevoelig..
Soms met vijlen deed het me best zeer, is dat herkenbaar?
Tuurlijk niet. Zoals ik eerder al aangaf zijn kunstnagels heel niet slecht voor je, mits ze goed gezet worden. Het vijlen mag nooit zeer doen! En gaat dus ten koste van je eigen nagel.
xDramaQueen: En ook met een elektrische vijl zou dit niet mogen. Ook elektrisch vijlen is niet erg mits je weet wat je doet en ik heb het idee dat deze nagelstyliste niet wist wat ze deed.
mijn nagels komen er altijd slechter uit, en heb echt al 5 verschillende stylistes gehad, en allemaal te enthousiast met die vijl.
Brookers schreef:Dan zou ik eerder wachten tot die nagel gewoon weer is aangegroeid.. Denk wel dat je verschil ziet als 1 nagel gel is en de rest je eigen nagels

xDramaQueen schreef:Marchador schreef:
Tuurlijk niet. Zoals ik eerder al aangaf zijn kunstnagels heel niet slecht voor je, mits ze goed gezet worden. Het vijlen mag nooit zeer doen! En gaat dus ten koste van je eigen nagel.
xDramaQueen: En ook met een elektrische vijl zou dit niet mogen. Ook elektrisch vijlen is niet erg mits je weet wat je doet en ik heb het idee dat deze nagelstyliste niet wist wat ze deed.
ik zei nergens dat het mocht, waarom denk je dat ik niet meer naar een styliste ga en het zelf doe?mijn nagels komen er altijd slechter uit, en heb echt al 5 verschillende stylistes gehad, en allemaal te enthousiast met die vijl.