wie heeft gelnagels?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lien_dv

Re: wie heeft gelnagels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-10 20:14

Nee hoor :-) maar ik denk dat ze toch niet zo heel lang mooi blijven, is ook te zien met wat voor schoenen je loopt denk ik, als je open schoenen draagt kan het mss zijn dat je sneller eens ergens tegen zit waardoor het een beetje gaat afschilferen.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 20:45

Morgen worden die van mij gezet, spannend :D :#

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 20:46

Lien_dv schreef:
is dit altijd zo in chloor water of soms? want ik ga mijn gelnagels net laten plaatsen voor ik 19 dagen op reis ga, ik ga naar Italië en Spanje dus zal daar wss ook wel eens zwemmen..

Hmm, ik ben geen proff dus kan je daar geen antwoord op geven. De nagelstyliste van mijn vriendinnen heeft hun daar echt voor gewaarschuwd, en bij mij waren er na de vakantie met chloorwater 4 nagels weg.. Bij acryl is dit niet geloof ik! ;)

Lien_dv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-10 22:38

ik hoop dat het bij mij niet gebeurd hoor, Zou het echt zonde vinden voor het geld dan.

Lien_dv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-10 18:02

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 20:01

vind het eerlijk gezegd niet zo mooi := en je nagels zijn niet recht :n

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 07:25

Mijn gelnagels zitten erop :D Het is wel erg wennen, ookal zijn ze helemaal niet lang en het is ook nog wel een beetje gevoelig..
Soms met vijlen deed het me best zeer, is dat herkenbaar?

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 07:56

das niet de bedoeling hoor, dat het zeer doet :n, bij wie ben je geweest (aangezien je in deventer woont)?

Gefeliciteerd trouwens!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 09:08

was zeker een elektrische vijl? dan vijlen ze namelijk te veel van je eigen nagel weg... en dat doet idd pijn en de dagen erna soms ook nog.

Brookers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 09:10

Ik heb 2 keer acrylnagels gehad, en 1 keer gel.
Persoonlijk vind ik acryl mooier en die bleven ook langer mooi bij mij :)
Helaas was ik ze wel snel zat en wilde ik ze zelf eraf halen.. tip: doe dat maar niet zelf want het is verschrikkelijk! :O

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 09:14

Corelli schreef:
Mijn gelnagels zitten erop :D Het is wel erg wennen, ookal zijn ze helemaal niet lang en het is ook nog wel een beetje gevoelig..

Tuurlijk niet. Zoals ik eerder al aangaf zijn kunstnagels heel niet slecht voor je, mits ze goed gezet worden. Het vijlen mag nooit zeer doen! En gaat dus ten koste van je eigen nagel.
xDramaQueen: En ook met een elektrische vijl zou dit niet mogen. Ook elektrisch vijlen is niet erg mits je weet wat je doet en ik heb het idee dat deze nagelstyliste niet wist wat ze deed.

Brookers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 09:19

Over het vijlen: ik ben eerlijk gezegd niet anders gewend dat mn nagelriemen soms wat gevoeliger zijn na t vijlen..

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 09:20

je nagelriemen gevoelig van het vijlen? die horen niet gevijld te worden hoor :n

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 09:20

Hoezo je nagelriemen, worden die meegevijld dan?

Brookers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 09:31

Hahaha ja blijkbaar..
Ik kan me wel voorstellen dat dat normaal niet de bedoeling is..
Ik had echter mijn nagels laten zetten door een vriendin die in opleiding was, dus daarom kon ik het nog wel hebben. Maarja, vandaar dat ik dat dus niet anders gewend ben :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 09:34

Marchador schreef:
Corelli schreef:

Tuurlijk niet. Zoals ik eerder al aangaf zijn kunstnagels heel niet slecht voor je, mits ze goed gezet worden. Het vijlen mag nooit zeer doen! En gaat dus ten koste van je eigen nagel.
xDramaQueen: En ook met een elektrische vijl zou dit niet mogen. Ook elektrisch vijlen is niet erg mits je weet wat je doet en ik heb het idee dat deze nagelstyliste niet wist wat ze deed.

ik zei nergens dat het mocht, waarom denk je dat ik niet meer naar een styliste ga en het zelf doe? :D mijn nagels komen er altijd slechter uit, en heb echt al 5 verschillende stylistes gehad, en allemaal te enthousiast met die vijl.

Roccootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 09:46

Ik heb een vraagje :D
Ik heb een tijdje terug mijn middelvinger tussen de deur gehad en nu zit er aan 1 kant nog een klein stukje nagel.
Zou daar ook een gelnagel over kunnen??
Vind het nl zo verschrikkelijk lelijk die vinger.

Brookers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 09:47

Dan zou ik eerder wachten tot die nagel gewoon weer is aangegroeid.. Denk wel dat je verschil ziet als 1 nagel gel is en de rest je eigen nagels :)

Roccootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 09:50

Brookers schreef:
Dan zou ik eerder wachten tot die nagel gewoon weer is aangegroeid.. Denk wel dat je verschil ziet als 1 nagel gel is en de rest je eigen nagels :)

Ik wil graag op al mijn nagels gel laten zetten maar als die ene niet kan dan doe ik het niet want dat staat helemaal nergens naar :D
Helemaal mooi zal mijn nagel nooit meer worden dus vandaar mijn vraag of er gelnagels op kunnen.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 10:13

xDramaQueen schreef:
Marchador schreef:

ik zei nergens dat het mocht, waarom denk je dat ik niet meer naar een styliste ga en het zelf doe? :D mijn nagels komen er altijd slechter uit, en heb echt al 5 verschillende stylistes gehad, en allemaal te enthousiast met die vijl.

Vanwege dit:
was zeker een elektrische vijl? dan vijlen ze namelijk te veel van je eigen nagel weg... en dat doet idd pijn en de dagen erna soms ook nog.
Dat heb ik dan verkeerd begrepen. ;)
Maar 5 verschillende nagelstylistes? En allemaal gediplomeerd? Zo daar schaam ik me dan best voor... :o

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 10:20

daarmee bedoelde ik dus te zeggen dat zo'n vijl erg hard gaat en er dus teveel mee afgeschuurd word, maar de stylistes gebruiken dat omdat het sneller werkt, maar die dingen zouden verboden moeten worden.

Ja allemaal gediplomeerd, zelfs met een salon.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 10:25

Vreselijk ik kan me voorstellen dat je daar nare herinneringen mee hebt.
Zelf vijl ik ook met frees, maar hangt er vanaf wat. Je vijlt met een elektrische vijl inderdaad snel teveel weg en daar moet je als styliste voor oppassen. (Er zijn ook niet voor niets diverse rolletjes).
Er zijn niet voor niets speciale trainingen voor elektrisch vijlen. Het is niet slecht, mits goed word gedaan. En dat vergeten er nogal veel! Erg jammer..

Belachelijk.... Ik kan me daar zo boos over maken. (Over je laatste stukje dan he, gediplomeerd met salon en je klant dan zo je salon uit laten lopen)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 11:37

ik heb een keer gehuild van de pijn in mijn nagels, was een dag erna, mijn moeder snapte er niets van (overal tattoo's en piercings, en niet kleinzerig) toen hebben we mijn handen gekoeld, ik had zo'n pijn, alsof iemand langzaam mijn nagels eraf aan het trekken was, elke vinger weer, op een moment begonnen ze zelfs te kloppen, die dingen als de sodemieter eraf gehaald de druk en pijn was toen weg maar mijn nagels hebben een jaar moeten genezen, mijn hele nagel was eraf gevijld, wat er nog op zat was echt heel dun. En jep ik ben terug gegaan, zonder resultaat.

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 11:38

Mijn gediplomeerde nagelstyliste schoot ook wel eens uit met vijlen, of ze vijlde te snel en nam dan per ongeluk een stukje van mn nagelriem mee.. behalve dat ik absoluut niet om kan gaan met gelnagels en ze dus ook niet meer laat zetten, kom ik dus ook niet bij haar terug (het was trouwens mn schoonmoeder..)

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 11:39

xDramaqueen, brr dat klinkt eng!