Soa test op je 15e.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 12:35

Ik heb een tijd geleden de test gedaan bij de GGD.
Ik mocht in een apart kamertje zelf met een lang wattenstokje in m'n vagoo roeren, zegmaar. Daarna ging de verpleegkundige met een ander wattenstokje in m'n mond, om keelslijmvlies te testen en ze nam wat bloed af. Ik kreeg na ongeveer 5 dagen een smsje of het goed was of niet. Alleen als het niet goed was, moest je terugbellen. Ik had gelukkig een goede uitslag.

En meid, doe alsjeblieft aangifte! Die jongen hoort een hele lange straf te krijgen voor wat hij jou heeft aangedaan. Daarna kan je ook hulp krijgen met het verwerken van alles, dat zal zeker helpen.
Als je wilt, wil ik ook wel mee. Ik weet hoe het is als mensen ongewenst aan je zitten :(:)

Anoniem1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-10 19:59

Bedankt voor jullie berichten :)

Ik beandwoord later vandaag de vragen even, voel me niet zo lekker namelijk... ;(

Gentlegiant

Re: Soa test op je 15e.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 20:02

Komt goed doe rustig aan

je kunt altijd je hart luchten mijn pb box staat open!

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 20:09

pff meid wat een verhaal... ga zo snel mogelijk aangifte doen en naar de GGD of huisarts...
dit mag echt niet langer duren...!

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 20:21

Ik schrik hier echt van en ik begrijp hoe je je voelt door een deel van mijn verleden.
Het enige wat ik kan zeggen is dat je zo snel mogelijk die test moet laten doen voor het echt ernstig wordt,

en meid, probeer die cirkel echt te doorbreken. Ik weet uit ervaring hoe moeilijk het is en je hebt al een heel grote stap gezet door iemand in vertrouwen te nemen. Probeer je echt voor te bereiden om het ook tegen je ouders te zeggen, voor hun wordt op deze manier ook alles veel duidelijker en zal de band ook verbeteren.
Als je wilt praten dan staat mijn pb-box altijd voor je open.

Anoniem1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-10 22:01

Bedankt jullie :+:

Bokker Felipe gaat met me mee naar de GGD, omdat zij niet zover van hier blijkt te wonen :)
Ik was zoiezo gegaan, maar ben zo blij dat ik niet alleen hoef te gaan! :j

Zal zometeen jullie vragen gaan beandwoorden trouwens!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 22:02

Een heel goed besluit van je!!
Echt heel knap! Ik weet hoe moeilijk het is om uit die vicieuze cirkel te durven klimmen, maar je bent echt veel meer waard dan dit!
Straks valt er een enorme last van je af, let maar op! :)

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 22:11

god, meid...wat een verhaal!!!
super dapper van je dat je naar de GGD gaat, want dat is de eerste stap naar de juiste weg, namelijk hulp zoeken!
heel fijn dat je steun krijgt van een bokker.
ook mijn pb box staat open voor je!

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 22:17

Superfijn voor je meis, heel veel sterkte nogmaals!

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 22:18

Wat een verhaal zeg jeetje
Sterkte als je naar de GGD gaat :(:)

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 22:27

Meis Meis Meis...
Wat schrik ik van je verhaal! :oo
Dit is vreselijk, en het moet gestopt worden.
Ik snap dat het moeilijk is, om aangifte te doen.
Maar als je het doet valt er een last van je schouders!
Als je het blijft uitstellen, word het alleen nog maar moeilijker.
Je kunt hulp krijgen als je wilt.
Maar dit is verschrikkelijk, en mag gewoon niet. :n
Je bent zo jong en je klinkt al zo verstandig!
Maar als je gedrag nu niet als 'moeilijk kind' bestempeld word, mischien dat zodra je aangifte doet, alles weer op zijn plek valt.

Goed dat je nu naar de GGD gaat, ik duim voor je! :(:)
En echt, er zijn genoeg mensen die voor je klaarstaan als je aangifte wilt doen!
Je bent niet de enige, en ze kunnen je goed helpen.
Ik snap dat het heel moeilijk is, en dat je er nu nog niet aantoe bent.
Maar doe het asjeblieft zo snel mogelijk! :(:)
Pff, kan mijn gevoel niet goed verwoorden, verschrikkelijk :n

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 22:27

TS volgends mij woon je dan ook redelijk in mijn buurt, ik wens je in elk geval heel veel sterkte!

Anoniem1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-10 01:43

Dankjullie voor de berichtjes :)
Ik denk er over na, maar vindt het te eng.. ik ga het doen, maar ik moet eerst weer wat rustiger worden :j

Ik ben en blijf positief, overal is een oplossing voor, zelfs als het erger wordt en niks nog nut lijkt te hebben is er geen reden om te stoppen met dromen en te genieten :)
De kleinste dingen, waar anderen niet eens over na denken, maken mij gelukkig.

Lifaya; Ik kom hem tegen op straat, dan dwingt hij me met hem mee te gaan, maar hij komt ook gewoon via de achterdeur binnen..
Soms belt hij aan en dan doe ik alsof ik niet thuis ben, maar dan loopt hij om! (als het lukt doe ik de deur dan op slot)

buster4ever;
Ja, hij was 5 toen hij ermee begon.
Zoals ik al getypt had, dacht ik altijd dat het 'gewoon' ontdekken was.. maar hij vertelde dat hij het gewoon leuk vondt om meisjes bloot te zien en ze aan te raken, en dat dit alleen maar erger is geworden toen hij ouder werd.

abeltje77; Ja, ik woon in nederland :j
Ik ben waarschijnlijk niet de enige... hij heeft een vriendin, en het zou me niet verbazen als die hetzelfde meemaakt.

frangelica; vught is hier erg ver vandaan.. maar natuurlijk wel bedankt! :)

Ik reageer alleen op de vragen, maar ik waardeer de andere berichten ook hoor!
Ben alleen heel erg moe en voel me niet fit, dus probeer het een beetje makkelijk te houden ;)

Iedereen heel erg bedankt! :)

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 01:47

Oh gadverdamme TS wat een nare situatie (voor zoverre je nog van "situatie" kan spreken :()
Ik wil je heel veel sterkte en kracht wensen, en mocht ik in de buurt wonen wil ik je ook graag bijstaan mocht je daar behoefte aan hebben *aai*

Anoniem1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-10 02:43

Bedankt Heino :)
Den haag is hier heeeeel wat kilometers vandaan :j

Maar toch heel erg bedankt!

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 09:30

Waar woon je ergens in NL TS? Al noem je maar een grote stad die in de buurt ligt ofzo, zodat we ons een beetje een beeld kunnen vormen?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 10:47

TS, ik vrees dat er nooit een juist moment komt. En dat zoiets een kwestie van even een vreselijke tijd doormaken is.

Ik heb het ook gezien bij een vriendin van me, ze bleef maar uitstellen tot het uiteindelijk te laat was en ze het nooit gedaan heeft.
En toen ze wou waren de feiten verjaart en heeft ze nooit gerechtigheid gekregen

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 10:49

Abeltje77 schreef:
Waar woon je ergens in NL TS? Al noem je maar een grote stad die in de buurt ligt ofzo, zodat we ons een beetje een beeld kunnen vormen?

de TS heeft al iemand gevonden die haar bijstaat. als ze behoefte heeft aan meerdere mensen dan meld ze dat wel denk ik hoor!!

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 10:58

suuzepuus schreef:
Abeltje77 schreef:

de TS heeft al iemand gevonden die haar bijstaat. als ze behoefte heeft aan meerdere mensen dan meld ze dat wel denk ik hoor!!

Tssss nou mijn excuses dat ik ook belangstelling toon hoor.

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 11:05

het komt eerder nieuwsgierig over dan meelevend....

maar sorry als je bedoeling goed was... ik probeer alleen de ts een beetje te helpen....

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 11:10

Jeetje wat heftig allemaal, ik heb er geen woorden voor. Dat het zomaar kan dat hij je op straat mee neemt naar zijn huis, je zou toch denken dat het andere mensen opvalt maar zo zie je maar weer dat dat niet zo is, en dat mensen in hokjes denken (bijv dat jij een 'moeilijk' kind bent) en niet verder kijken dan hun neus lang is. Wat vervelend dat je in een dusdanige situatie zit thuis dat je daar geen hulp van kunt vragen. Maar ik ben al blij om te lezen dat je bij die verpleegster wel je verhaal kwijt kunt en dat er nu een bokker is die met je mee naar de GGD gaat.
Ik hoop ook dat de reacties van de andere bokkers hier je een beetje kracht geven en je laten zien dat je niet alleen staat, er zullen altijd mensen zijn die jou willen helpen.

Ik hoop dat je snel de rust vind die je nodig hebt om de stap naar aangifte te nemen. Maar ik snap jou ook wel dat het best een hele stap moet zijn om te nemen. Ik wens je heel veel succes en sterkte en ik hoop dat ook jij binnenkort degene kunt zijn die kan zeggen: ik heb het meegemaakt maar ik heb het laten stoppen.
Ook vanuit hier een virtuele knuffel!
Laatst bijgewerkt door djoontje op 03-06-10 11:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 11:11

suuzepuus schreef:

maar sorry als je bedoeling goed was... ik probeer alleen de ts een beetje te helpen....

Nieuwsgierig? Ik heb mijn portie misbruik wel gezien bij m'n zusje hoor. Weinig geheimen meer over wat dat betreft.

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 11:18

Hopelijk vind je snel de moed en het juiste moment op dit te stoppen. Je bent eigenlijk al goed op weg. Hebt die verpleegkundige in vertrouwen genomen en hier op Bokt je hart uitgestort en je verhaal verteld. Hopelijk put je kracht uit ons medeleven en geeft dit je net een zetje dat je nodig hebt. Heel veel sterkte TS. Wat zul je je al die jaren eenzaam gevoeld hebben met zo'n zware last op je schouders.. :(:)

Midy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 11:20

Jeetje meissie, wat heftig! Ik snap dat het erg moeilijk is maar zoals je al zegt, als je wat rustiger bent, aangifte doen! Heel veel sterkte dame!

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 13:16

Abeltje77 schreef:
suuzepuus schreef:

Nieuwsgierig? Ik heb mijn portie misbruik wel gezien bij m'n zusje hoor. Weinig geheimen meer over wat dat betreft.

ik denk dat iedereen hier heel erg met TS meeleeft.
en ik vind het niet gepast dat jullie hier zo op reageren.
rellen doe maar via PB dat kan TS echt niet gebruiken.