Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ontzettend veel kauwgom eten helpt in ieder geval (ik heb een compleet pakje weggekauwd vanaf 6 uur).
Denk dat ik voortaan maar van die vezelzakjes meeneem als ik naar m'n vriend ga..
Rebel_Jits schreef:Super, al die tips!
Ondertussen is het wel gelukt (nu pas). Man man, wat een ramp. Deed ECHT pijn! Volgensmij kon je iemand doodgooien met wat eruit kwamOntzettend veel kauwgom eten helpt in ieder geval (ik heb een compleet pakje weggekauwd vanaf 6 uur).
Voor de nieuwsgierigen: ik heb nogal ongezond gegeten dit weekend. Ik weet dat ik elke dag m'n fruit en groente moet hebben, omdat het anders als moeizaam gaat. Maar dat dus 2 dagen niet gehad en toen gebeurde ditDenk dat ik voortaan maar van die vezelzakjes meeneem als ik naar m'n vriend ga..
En behalve vezels (en kauwgom
) ook veel water drinken hoor!
Rebel_Jits schreef:Super, al die tips!
Ondertussen is het wel gelukt (nu pas). Man man, wat een ramp. Deed ECHT pijn! Volgensmij kon je iemand doodgooien met wat eruit kwamOntzettend veel kauwgom eten helpt in ieder geval (ik heb een compleet pakje weggekauwd vanaf 6 uur).
Voor de nieuwsgierigen: ik heb nogal ongezond gegeten dit weekend. Ik weet dat ik elke dag m'n fruit en groente moet hebben, omdat het anders als moeizaam gaat. Maar dat dus 2 dagen niet gehad en toen gebeurde ditDenk dat ik voortaan maar van die vezelzakjes meeneem als ik naar m'n vriend ga..
Abeltje77 schreef:drd schreef:Ik doe gewoon altijd een klisma met water met zo'n 2 liter kan met een slang eraan met een kraantje en spuitstukje om in je kont te stoppen![]()
Het helpt in elk geval wel
![]()
Ik kan me hier écht geen voorstelling van maken!![]()
Maar als je niet kunt, krab gewoon een keer lekker aan je poepgat (jaaaa daarna natuurlijk wel goed je handen wassen he, anders is het nogal yak). Maar dan wordt er blijkbaar 'iets' gestimuleerd waardoor je endeldarm zich ontspant, en dan gauw uitkijken dat je niet over je vingers poept.
.