Dan word je 's nachts wakker...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 17:52

Oh vreselijk!
Ik heb van die spijlen aan het hoofd en voetzijde van mijn bed.
Hoe vaak mijn enkels en armen daarin vast hebben gezeten is echt niet te tellen. :')

Echt als een slang gaat mijn arm door die spijlen! :oo
Ik zit ook altijd onder de blauwe plekken.. (vind mama niet leuk want die is al eens opgebeld omdat mijn mentor op de middelbare school zich zorgen maakte. := )

Anoniem

Re: Dan word je 's nachts wakker...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 18:37

ik probeer met mijn lamme hand dan altijd de wekker uit te zetten :')
zie je het voor je? halfslaapdronken, ene hand pakt de andere en smijt deze op de wekken xP

__AM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 18:40

aaah lotgenoten..
Heb het een periode heel erg gehad. Werd ik 's nachts wakker... armen kwijt! En dan na een tijdje beginnen ze te tintelen en weet ik ze weer te vinden. Of je pakt een arm op, en als je hem dan los laat knalt die echt neer :')
Maar vond het soms best eng, heb wel eens me moeder willen roepen omdat ik ze echt ''kwijt'' was :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 18:53

Telt wakker worden van de pijn van kramp in je kuit ook?? Pffffoooooouuuuuh, dat is echt vervelend!

Evine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 21:09

Lisann__ schreef:
Oh vreselijk!

Ik zit ook altijd onder de blauwe plekken.. (vind mama niet leuk want die is al eens opgebeld omdat mijn mentor op de middelbare school zich zorgen maakte. := )

whaha dat is wel een blunder xD lol

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 21:12

Ik had het een tijdje geleden nog! Met 1 arm gelukkig. Maar het voelde wel heeel raar. :')

dorothea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 21:15

Hahaha, heel herkenbaar. Dan word ik wakker met één arm boven/onder mijn hoofd. Die moet ik dan met mijn andere arm oppakken en terugleggen in een normale positie (bijvoorbeeld naast mijn lichaam). Dit doet best een beetje pijn en op dat moment denk je ook dat het gevoel nóóit meer terugkomt... :P

Edit: ik heb het een keer heel erg gehad, járen geleden, toen ik had gelezen in een boek van m'n vriendin die voor ziekenverzorgster leerde. Hierin stonden allemaal enge ziektes - met plaatjes. Niet goed als je net wilt gaan slapen...

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 21:17

Ik wilde vanacht bij mijn vriend een teek uit zijn lijf trekken. Ik voelde hem gewoon zitten! Hij zat net onder zijn arm, een beetje richting zijn borst.
Bleek dat ik in mijn slaap aan mijn vriend zijn tepel zat te rukken, omdat ik dacht dat het een teek was.
Gevolg was dat mijn vriend een lamme tepel had.

Telt dat ook? :')

dorothea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 21:19

_O-

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 21:20

Majo schreef:
Ik wilde vanacht bij mijn vriend een teek uit zijn lijf trekken. Ik voelde hem gewoon zitten! Hij zat net onder zijn arm, een beetje richting zijn borst.
Bleek dat ik in mijn slaap aan mijn vriend zijn tepel zat te rukken, omdat ik dacht dat het een teek was.
Gevolg was dat mijn vriend een lamme tepel had.

Telt dat ook? :')

hahahahahahah. :')
Heb je hem op de * 3 x ronddraaien en dan trekken* manier proberen te pakken?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 21:21

Klinkt heel bekend. Alleen ben ik gezegend met het het feit dat het bij mij altijd alleen maar 1 arm betreft. :D
Hij ligt dan ergens achter me met het gevolg dat ik hem altijd met moeite in 1 keernaar voeren moet gooien.:=

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 21:23

Lisann__ schreef:
hahahahahahah. :')
Heb je hem op de * 3 x ronddraaien en dan trekken* manier proberen te pakken?

Nee dat niet, ik heb alleen heel goed gevoeld, vond de teek wel lekker zacht, maar hij moest er echt uit. De draaimanier kwam niet in me op.
Mijn vriend werd de volgende dag spontaan ook zonder onderbroek aan wakker. Dat heeft HIJ vervolgens dus in zijn slaap gedaan (hij slaapt altijd met). Heb maar uitgelegd dat ik een 'flauw' vermoeden had hoe dat kwam :D

Eefske

Oooh. Dat ken ik. En dan denk ik ineens dat er iemand naast me in bed ligt. Schrik me de paasei 's ochtends! :=
En dan inderdaad met je andere arm één voor één je vingers bewegen.

Lisann__

:')

Demone

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 21:24

Spruitjee schreef:
ik probeer met mijn lamme hand dan altijd de wekker uit te zetten :')
zie je het voor je? halfslaapdronken, ene hand pakt de andere en smijt deze op de wekken xP

Heel herkenbaar!
Ik maak er echt een sport van, in hoeveel slagen de wekker uit is. Ik vind lamme armen altijd wel grappig, doe zoveel gekke dingen om er een beetje fatsoenlijk bij te liggen dan, dat ik echt wel hard om mezelf moet lachen met mijn lamme armpjes. :+

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 21:26

hahahahaha kinky dingen doen jullie in je slaap.

Ik heb ook regelmatig dat ik wakker wordt met slapende handen of armen. Ooh zo vervelend, vooral als er weer bloed gaat stromen.

dorothea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 21:26

Soms denk ook wel eens: stel dat ik er te lang op heb gelegen, komt het dadelijk nooit meer goed, moet ik de rest van m'n leven met een lamme arm rondlopen...
Gelukkig is tot nu toe het gevoel altijd weer terug gekomen! :j

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-10 09:46

Jemig, onderwerp maakt wel een boel verhalen los zeg.

Mijn morgen is weer stralend begonnen door het teek-verhaal. Volgens mij heeft mijn vent ook 2... }>

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 10:35

LZP -> MW

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 14:52

Toen ik dat had ging ik trouwens m'n bed uit en liet ik m'n arm langs me lijf hangen. Toen voelde ik gewoon serieus helemaal dat bloed erdoorheen stromen van boven naar beneden. := Echt héél raar gevoel. :')

6marly6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 17:57

ik heb een waterbed.. geloof me het help niks. Ik heb de gewoonte om me helemaal in mijn dekens te wikkelen en vervolgens helemaal bezweet wakker te worden, probeer dan maar eens los te komen :=

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 18:52

Moet eerlijk zeggen dat dit een best komisch topic is :o
Ik krijg bij het lezen van de verhalen echt beelden voor me van bokkers die helemaal in de knoop in bed liggen :D
Zelf gelukkig niet zo vaak last van, af en toe dat ik idd in een erg ongemakkelijke en vreemde houding wakker word, maar meestal gooi ik 's nachts alleen m'n kussens door de slaapkamer heen, waarom? Geen idee :+

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 22:09

ik heb het ook weleens, maar ik word dan ook gerust met mijn hoofd bij mijn voeten eind wakker, en nee dan ben ik daar niet begonnen met slapen :=
ik schrik me dan altijd dood van mijn eigen arm _O-

laatst had ik t ook met mijn voet/enkel, ik stapte nog wat slaperig uit bed en voor ik het wist lag ik finaal gestrekt op de grond, ik zakte dus letterlijk door mijn been :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 22:18

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-07-23 13:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 22:20

Goh, compleet herkenbaar haha! :')
Ik word regelmatig midden in de nacht wakker met lamme armen of een lam been en dat gevoel als je bloed terugstroomt, ieh!