Uiteindelijk gaat de jeuk dan dus ook vanzelf weg.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SAKKIA schreef:Oh dat ziet er bekend uit zeg![]()
Ik heb dat ook altijd![]()
Heb er wel medicijnen voor van de HA, omdat ik er ook nog altijd een soort van brandblaren om heen krijgMeestal idd alleen de eerste of tweede van het jaar daarna kan ik er het hele jaar tegen aan
![]()
Wat ik doe ik het vooral in de nacht inzwachtelen omdat het bij mij wel enorm jeukt. Ik krab in mijn slaap het dan tot bloedens toe open. Zwachtel het dus in om te voorkomen dat ik er bij kanHelpt goed.
Daarna wordt het meestal keihard en krijgt het alle kleuren avn de regenboog![]()
Ben ook een keer in mijn ooglid gestoken, toen leek het net of ik flink in mekaa geslagen wasEcht te vreselijk hoe ik er toen uit zag
*edit* bij mij helpen de huis tuin en keukenmiddeltjes trouwens niet. Die zijn allemaal al geprobeerd. Als ik gestoken wordt heb ik dikke pech en zal ik het gewoon uit moeten zitten. Soms helpt koelen nog wel, maar dan wel direct zodat de zwelling niet ontstaan, maar aangezien ik meestal in eerste instantie niet doorheb dat ik gestoken wordt ben ik dan al te laat.
Vorig jaar trouwens gestoken door een wesp en dat was ook helemaal niet grappigIn mijn vinger namelijk en mijn hand werd heel erg dik

Allemaal blaren er omheen en ik mocht er absoluut niet lopen
Allergisch mischien??
Dit had ik 2 weken terug in Italie, 2 op mn arm eentje op mn vinger en eentje op mn voorhoofd... Jeukte inderdaad in het begin niet, volgende dag wel. Zwelling trok na 2 dagen weg. Mijn vinger was echt drie keer zo dik. Ik ben 'snachts gestoken, halverwege de nacht werd ik wakker, was mn vinger iets dik (ik dacht gelijk, muggenbult) maar ik kon mn ring gewoon afkrijgen. Word ik 's morgens wakker, vinger dus echt super dik en begon af te knellen. Met een hele hoop zeep die ring van mn vinger af kunnen krijgen maar wel mooi blauwe plek aan over gehouden...