tshirt ruikt opeens altijd naart kattenpis na paar min!?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MamboBeach

Re: tshirt ruikt opeens altijd naart kattenpis na paar min!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 18:22

Ik heb het ook met een paar truitjes, ook van Vera Moda. :j

Zelf ben ik ook een echte zweter :D maar zo'n deo opdoen kan nooit goed zijn. Je zweet niet voor niets en om dat tegen te gaan is niet gezond. Je warmte en vocht moet je toch kwijt. :j

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 18:26

MamboBeach schreef:

Zelf ben ik ook een echte zweter :D maar zo'n deo opdoen kan nooit goed zijn. Je zweet niet voor niets en om dat tegen te gaan is niet gezond. Je warmte en vocht moet je toch kwijt. :j

Zoveel warmte en vocht verlies je niet door je oksels hoor. Als je iedere dag een bad zou nemen in dat Odorexspul kan ik me vinden in je mening. Maar die paar cm² onder je armen, dat maakt vrijwel niks uit.
Vocht en warmte verlies je toch wel. Dit gaat via zweten over het hele lichaam, tot zelfs ademhaling en wat dacht je van urine. Heel wat liters spoel je zo weg.Een mens verliest gemiddeld per nacht 350 cc vocht. Denk maar niet dat jij 350 cc uit je oksels lekt hoor :D

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 18:39

Whahaha 350 cc water uit je oksels? Dat doet me denken aan die reclame van die man die zijn armen omhoog doet en ermee in het rond sproeit :D Ieuw.
Inderdaad zal het niet gezond zijn om je oksels zo dicht te schroeien. Maar dat is dan erg jammer, ik verkies droog en lekker ruiken boven altijd nat en stinken!

Ik doe het meestal op, en ga dan mijn make up eraf halen, tanden poetsen en haren kammen. Als je het als laatste handeling doet voordat je gaat slapen, ga je met natte oksels naar bed. Trek er een paar minuten voor uit, de volgende dag afwassen, en klaar!

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 18:43

Focussed schreef:
MamboBeach schreef:

Zoveel warmte en vocht verlies je niet door je oksels hoor. Als je iedere dag een bad zou nemen in dat Odorexspul kan ik me vinden in je mening. Maar die paar cm² onder je armen, dat maakt vrijwel niks uit.
Vocht en warmte verlies je toch wel. Dit gaat via zweten over het hele lichaam, tot zelfs ademhaling en wat dacht je van urine. Heel wat liters spoel je zo weg.Een mens verliest gemiddeld per nacht 350 cc vocht. Denk maar niet dat jij 350 cc uit je oksels lekt hoor :D

Waarom wil je het dan tegengaan? :D
Ik vind het niet gezond, je zweet niet voor niets. :n

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 18:45

Tja een beetje is niet erg, maar jij hebt blijkbaar geen kaas gegeten van overmatig en echt hinderlijke klotsende oksels.

Altijd maar die plekken, nooit meer een gekleurd shirt aan, alleen zwart. Of altijd maar laagjes, laagjes, laagjes zodat niemand die plekken zou zien. Absoluut niet fijn kan ik je vertellen. Ben blij dat ik ervan verlost ben, absoluut :)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 18:50

Focussed schreef:
Tja een beetje is niet erg, maar jij hebt blijkbaar geen kaas gegeten van overmatig en echt hinderlijke klotsende oksels.

Altijd maar die plekken, nooit meer een gekleurd shirt aan, alleen zwart. Of altijd maar laagjes, laagjes, laagjes zodat niemand die plekken zou zien. Absoluut niet fijn kan ik je vertellen. Ben blij dat ik ervan verlost ben, absoluut :)

Zo, doe niet zo nijdig. :)
Net vertel je dat het niet zoveel is en nu zijn het echt hinderende klotsende oksels. :?
Ik zeg toch ook dat ik er zo tegenaan kijk. En ik geen last van klotsende oksels? Je mag wel komen kijken hoor! :D
Maar nee, aan dit spul begin ik niet, dan maar overheerlijk klotsende oksels! :j

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 18:52

O haha ik wilde niet nijdig overkomen hoor _O-

Het zal an sich niet veel zijn, maar soms net genoeg om plekken te veroorzaken in kleding. En daar heb ik echt een hekel aan, ik vind het vies, lelijk. Nee geef mij dan maar liever dat spul dan die natte oksels haha.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 18:54

Oh! :D Ik dacht even dat je nog niet had gegeten! :')

Ieder zijn ding toch! :j Klotsoksels zijn niet fijn in ieder geval!

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 12:24

Ik heb het spul er gisteravond op gedaan voordat ik naar bed ging. Eenmaal op bed begon het echt irritant te worden, jeuken en prikken. Gelukkig geen uitslag! :=

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 12:50

Ja, dat gebeurt meestal, dat heb ik ook. Je moet ook echt minstens een hele dag wachten na het scheren voordat je het erop gedaan hebt. Ik heb er soms wel uitslag van hoor, maar niet elke keer. En toch: beter een keer rooie oksels dan zweetoksels!