Zelf ben ik ook een echte zweter
maar zo'n deo opdoen kan nooit goed zijn. Je zweet niet voor niets en om dat tegen te gaan is niet gezond. Je warmte en vocht moet je toch kwijt.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar zo'n deo opdoen kan nooit goed zijn. Je zweet niet voor niets en om dat tegen te gaan is niet gezond. Je warmte en vocht moet je toch kwijt.
MamboBeach schreef:Ik heb het ook met een paar truitjes, ook van Vera Moda.![]()
Zelf ben ik ook een echte zwetermaar zo'n deo opdoen kan nooit goed zijn. Je zweet niet voor niets en om dat tegen te gaan is niet gezond. Je warmte en vocht moet je toch kwijt.
Ieuw.Focussed schreef:MamboBeach schreef:Ik heb het ook met een paar truitjes, ook van Vera Moda.![]()
Zelf ben ik ook een echte zwetermaar zo'n deo opdoen kan nooit goed zijn. Je zweet niet voor niets en om dat tegen te gaan is niet gezond. Je warmte en vocht moet je toch kwijt.
Zoveel warmte en vocht verlies je niet door je oksels hoor. Als je iedere dag een bad zou nemen in dat Odorexspul kan ik me vinden in je mening. Maar die paar cm² onder je armen, dat maakt vrijwel niks uit.
Vocht en warmte verlies je toch wel. Dit gaat via zweten over het hele lichaam, tot zelfs ademhaling en wat dacht je van urine. Heel wat liters spoel je zo weg.Een mens verliest gemiddeld per nacht 350 cc vocht. Denk maar niet dat jij 350 cc uit je oksels lekt hoor
Focussed schreef:Tja een beetje is niet erg, maar jij hebt blijkbaar geen kaas gegeten van overmatig en echt hinderlijke klotsende oksels.
Altijd maar die plekken, nooit meer een gekleurd shirt aan, alleen zwart. Of altijd maar laagjes, laagjes, laagjes zodat niemand die plekken zou zien. Absoluut niet fijn kan ik je vertellen. Ben blij dat ik ervan verlost ben, absoluut

Ik dacht even dat je nog niet had gegeten!
Klotsoksels zijn niet fijn in ieder geval!