Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nathalie schreef:60 ml is niet zoveel inderdaad. Wanneer heb je dit gekolft, na een voeding? Want dan valt het wel mee vind ik.
Ik geef eigenlijk altijd gewoon de borst maar als ze een voeding overslaat snachts wil ik wel eens vroeg opstaan om te kolven omdat ze zo gespannen zijn.Dan haal ik alleen de spanning eraf en zit ik meestal op 120 a 140 ml. Doe dit ook als ze maar één borst gedronken heeft dan kolf ik uit de andere vaak nog 120.
Wat is de reden dat je haar een flesje geeft?
Ons meisje begint steeds beter te slapen, zo fijn!
Vannacht heeft ze gisteravond om 22.45 de laatste voeding gehad en ze kwam vanochtend om 05.30 pas weer. Heerlijk.
Vorige week heeft ze zelfs een nachtje tot 06.30 geslapen.Werd zelf om 6 uur wakker en dacht dat er wat aan de hand was.
Nathalie schreef:Tessa krijgt nog geen ander voedsel dan borstvoeding, neem ik aan tenminste.Daar is ze nog een beetje klein voor. Denk dat BA daarom ook geen water bij geeft.
Ik heb het gister wel geprobeert maar ze wilde het niet en heb het ook maar gelaten. Idd liever vaker borstvoeding.
En dat viel ook wel mee, alleen gisteravond heeft ze zowat constant aan de borst gehangen maar dat was niet erg, want dat heeft er wel voor gezorgt dat ze 8 uur tussen 2 voedingen gelaten heeft vannacht.Echt heerlijk!
SusanH schreef:Grrrr ben echt heeeel boos. Mijn zusje heeft van het weekend op ons huis gepast en de vriezer niet goed dicht gedaan. Ik moet vanavond de deur uit en kom er dus net achter dat ik mijn hele voorraad melk door de gootsteen kan spoelen zo dadelijk. Kan ik weer opnieuw beginnen.
BA: Leg haar nu weg als ze moe is, na het huilen van gisteren lijkt het spreekwoordelijke kwartje gevallen, ligt nu ook stil in bed.
Nathalie schreef:Fijn Susan dat je zon goede nacht gehad hebt!
Hier ook een goede nacht gehad, 21.30-06.00-08.30.
Hier trouwens ook helemaal geen reactie op prei, ui of pittig gekruid eten. Wel prettig!!
Die prikjes.. brrr. Wij moeten 7 juni en ik zie er echt heel erg tegenop.