kinderen zijn toch ook wel heeeel erg leuk!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-10 20:17

loontje schreef:
Heerlijk al die verhalen en herken er ook wel een hoop.

Tijdens je Filmpje,stoer, zat mijn dochter lief van nu 4 jaar terug te zwaaien naa rje zoontje.Echt de logica van een kind.Zwaaien naar een scherm met het idee dat de ander je ook ziet..

Ahh vet schattig haha, als hij zijn eigen filmpje ook ziet dan zit hij ook te zwaaien en alle geluiden te zeggen als hij me er om hoort vragen..

Zo hebben inderdaad alle leeftijden wel wat, vind het zo leuk dat hij nu begint te praten <3

Rock schreef:
Een grote dochter die als je je niet lekker voelt zegt: "Ga jij maar even liggen mama, ik zorg wel voor de kleintjes!" (en dat is dan vijf!)

Ook zo schattig... <3

Het is gewoon heerlijk om mamma te zijn :D

Jennyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 20:46

Mijn dochtertje kan nog niet praten (11 maanden) maar ze reageert wel op de vraag: en wat zegt het hondje? Ze zegt dan alleen geen waf waf, maar ze gaat hijgen :D <3

-hebben hier een langharige hond die het met dit weer warm heeft :+ -

stoer

Re: kinderen zijn toch ook wel heeeel erg leuk!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-10 21:41

hahahaha ook geweldig toch hahaha, hoe slim dat ze die link legt :D :D

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 20:08

zit ik net een verhaal te tikken, komt mevrouw aan gekropen en drukt gewoon m'n pc uit....zou zij de link leggen: ma achter pc=geen tijd voor mij? :+
haha, ik was dus aan het typen, dat ik het heel komisch vind hoe het dochtertje van jennyxx reageerd.
die link leggen is heel knap imo!

en dat eigen kinderen echt heel leuk zijn(kan me snel irriteren aan kinderen van een ander... :o ) maar dat mijn draakje al zo goed weet wat ze wil, amai!
ik ben bang dat ik mijn handen vol ga krijgen.
ze mag bijv. niet in de kast of aan de snoeren komen, dus zeg ik 2x nee als ze in de buurt kom en de 3e keer zet ik haar op een andere plek weg waar ze met veilig speelgoed kan spelen.
net toch een partij gekrijs(rood aangelopen,boos kijken...ze slaat nog net niet met haar vuisjte op de grond) omdat ik "nee" zei toen ze aan de snoeren van de pc zat te trekken...
ik dacht dat ik een makkelijk kind had }:0

en toch is ze mijn schatje <3

edit: zijn jullie kinderen ook zo ijdel???m'n dochter "kust" zichzelf in de spiegel.

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 20:21

Ah wat een leuk topic!

Ik geniet ook zo van mijn heerlijke ventje van 9 maanden. Hij leert nu zoveel, echt leuk!

Het nieuwste wat hij kan "klappen in de handjes" :D

Afbeelding

Spiegel kijken vindt hij ook helemaal leuk, ligt 'ie compleet in een deuk om zichzelf _O-

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 21:42

Ik kom hier net boven bij mijn jongste (ja, die pandabeer :D) en vind haar in bed met de kledingkast wagenwijd open en zij: een pyama, twee longsleeves, een maillot, drie paar sokken en een rok aan. Dekbed over zich heen... je kunt je wel voorstellen dat kind zeikenat was :=

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-10 17:36

:D
@ Blue_Eyes, hoe verzint ze het om zich zo warm aan te kleden joh haha, die is gek :+

@ Ninita, wat een droppie zeg, hij heeft het al goed door.

@ timilon, Thijs kan ook zo om zichzelf lachen als hij voor de spiegel staat, gaat hij kiekeboe spelen en zichzelf idd ook kusjes geven..
Thijs is ook een lief makkelijk kind, maar af en toe heeft hij ook van die buien, dat hij helemaal door het lint gaat als ik hem iets verbied of als hij zijn zin niet krijgt..
Kinderen van een anders zijn trouwens altijd minder leuk dan je eigen :D :D maar toch kan ik ook genieten van de kunstjes en truukjes die ze af en toe verzinnen..

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 17:43

en bedankt, die andere topics hadden me net een beetje van de rammelende eierstokken afgeholpen, ging de laatste tijd echt een stuk beter met me erbij neerleggen dat het gewoon nog niet de tijd is om het te proberen en dan lees ik jouw stukje ^)

you're not helping ^)

maar toch blijft het leuk om te lezen wat die kleintjes allemaal uithalen/zeggen/doen ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 18:08

Dowski schreef:
en bedankt, die andere topics hadden me net een beetje van de rammelende eierstokken afgeholpen, ging de laatste tijd echt een stuk beter met me erbij neerleggen dat het gewoon nog niet de tijd is om het te proberen en dan lees ik jouw stukje ^)

you're not helping ^)

maar toch blijft het leuk om te lezen wat die kleintjes allemaal uithalen/zeggen/doen ;)

Hier nog iemand met hetzelfde euvel! Echt geweldig om jullie verhalen te lezen en filmpjes te zien.

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-10 18:43

hihi ik kan er echt over blijven praten.. thijs heeft vandaag een mondharmonica gekregen, heb echt zo vreselijk gelachen, hij was echt zwaar aan het hijgen omdat hij had ontdekt dat hij met zowel in als uitademen geluid kon maken, helemaal in zijn element was hij, zal wel even kijken of ik er morgen een filmpje van kan maken :D

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 19:31

dattie maar niet aan het hyperventileren slaat :')

mijn berichtje was alleen nog maar over de openingspost, wat een schattige filmpjes en foto's allemaal zeg :+:

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 20:17

Mijn dochter is ook erg ijdel aan het worden(tja 4 he)
Voorbeeldje van net.
"mama ik heb mijn haren nat gemaakt."
(moeten we doen anders niet te kammen)
Ik:"hoezo?"
Zij:"voor het geval dat."
Ik:"Welk geval."
Zij: Nou zomaar."

Hoe bedoel je bijdehand :P

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 16:36

Wat een geweldig topic! :)
Ik ben ook erg blij met mijn dochter, die is nu 4 maanden!
Elke dag weer genieten..
Ik ga helemaal mee met al jullie antwoorden! En de filmpjes en foto's zijn helemaal geweldig!

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-10 19:08

Dowski schreef:
dattie maar niet aan het hyperventileren slaat :')

mijn berichtje was alleen nog maar over de openingspost, wat een schattige filmpjes en foto's allemaal zeg :+:

Hihi, moet er echt een filmpje van maken, maar het komt er maar niet van, het is echt te grappig..
en slim dat hij is met zijn 19 maanden, bij oma wil hij absoluut geen groente eten, als ze gaan eten weigerd hij gewoon zijn mond open te doen, alleen natuurlijk voor het toetje :D
Terwijl hij thuis gewoon alles netjes op eet :\

loontje schreef:
Mijn dochter is ook erg ijdel aan het worden(tja 4 he)
Voorbeeldje van net.
"mama ik heb mijn haren nat gemaakt."
(moeten we doen anders niet te kammen)
Ik:"hoezo?"
Zij:"voor het geval dat."
Ik:"Welk geval."
Zij: Nou zomaar."

Hoe bedoel je bijdehand :P

heerlijk die kinderlogica, ze wil er gewoon graag mooi uitzien :j

Jennyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 14:54

*smelt*

Mijn dochtertje van 11 maanden (ja daar is ze weer :D ) was vandaag naar mijn pony aan het eh schreeuwen en aaien (eh oren trekken). En op een gegeven moment, geheel uit zichzelf, geeft ze mijn pony een kus op haar neus <3 <3 <3

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 15:03

Mijn zoontje van 5 gisteravond:
'' mama, hoe is het met de baby in de buik? ''
goed, lief dat je dat vraagt!
''wanneer gaan we kijken of het een jongen of een meisje is?''
over een paar weken.
''mag ik dan tegen iedereen zeggen dat ik een broertje of een zusje krijg?''
<3

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 15:24

Mhh uitspraken zijn leuk ken er ook nog een.

De meiden gaan met regelmaat naar Papa en dan kan ik lekker naar Urban toen. Dus op de avond dat ik wegga gaat het vervolgens:

- mama gaan we naar papa toe?.
- ja jullie gaan naar papa toe.
- Oke wij papa toe en mama lekker urby rijden en lessen...
(ze pakken dan mijn laarzen en cap)
- mama urbay laarzen en cap op aan

Tja alsof ze het weten dat ik toen iedere donderdag les heb :D.

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 15:29

Mijn dochter vier jaar bracht ik gisteravond naar bed.. En ze was boos want ze mocht geen ijsje als toetje (net of ze die iedere dag krijgt.. heb ze geen eens in huis.. maar goed..)

Ligt ze in bed, kijkt me aan en zegt

"Ik wil graag nieuwe ouders"

Ik "Huh, hoezo?"

Zij "Jullie zijn te streng, ik mag noooooit wat"

Ik"Oke, ja dat kan. Weet je wat, dan gaan we morgen op zoek. Als je dan nieuwe ouders gevonden hebt, dan brengen we je daar heen maar dan kan je pappa, mamma, Luuk, opa en oma niet meer zien he"

Zij " Jawel hoor, want dan kom ik hier wonen"

:D ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 16:01

Onze kinderen voeden we semi-tweetalig op. Met enige regelmaat spreek ik Engels tegen ze, en zeker de jongste twee snappen daar ook vrij veel van.

Zo kon mijn jongste ongeveer gelijktijdig in het Nederlands en Engels tot 10 tellen.

Als we zijn zus op gaan halen roept hij heel vrolijk "Let's go!" en net gaf ik hem iets, en netjes opgevoed als hij is antwoorde hij met: "Dank you!" :')

_O- en nu marcheert hij voorbij in de laarzen van z'n grote zus. Bij haar komen ze tot paardrijlaarslengte, hij hem zijn het zowat lieslaarzen :')

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 16:16

Ninita, ik heb net helemaal dubbel gelegen om dat filmpje van Milan dat ie in een deuk ligt (met die slab om).

Ik vind het heerlijk om mama te zijn, had ik nooit gedacht van tevoren :D

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 18:00

Haha ja dat is ook een leuk filmpje he!

Ik was voorheen ook altijd het type dat niet zo warm liep voor kinderen en ik riep ook altijd dat ik ze zeker niet voor mijn 30e wilde :+

Maar nu ik er eentje (onverwacht) heb gekregen vind ik het zo geweldig dat ik het liefst snel een 2e zou willen!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 18:07

Ik heb vandaag in het ziekenhuis een grote bos zelfgeplukte boterbloemen gekregen van dochterlief <3

Eerst miste ze me geloof ik niet zo, maar gisteren deelde ze mee dat de baby nu wel groot genoeg was en eruit moest. Dus ook even mond op de buik en haar toekomstige broer of zus streng toegesproken dat het eruit moest, dan kon mama naar huis _O-

En elke keer bij het afscheid nemen, verzekert ze me ernstig 'Morgen Gioya eerst naar school, en dan komt bonny of papa en dan kom ik weer terug bij mama hoor!' :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 18:18

Ohjee, lig je in het ziekenhuis? :(:)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 18:22

Vruchtwater is afgelopen zaterdag (in de winkelstraat :o ) gebroken op 32 weken en nog iets, kindje was qua groei pas 30 weken dus die mag er nog niet uit. Maar daarover klets ik steeds in het 'wat je allemaal niet kan als je zwanger bent-topic', ik zou in dit positieve topic niet graag mensen afschrikken ;)

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 18:26

Ik heb ook met 32 weken in het ziekenhuis gelegen. Milan wilde er al uit. Gelukkig hebben ze hem kunnen stoppen met 4 dagen weeënremmers via een infuus en na een week mocht ik weer naar huis op voorwaarde dat ik bed/bankrust zou houden. Heb ik dus braaf gedaan (en dat was küt als je 3 hoog zit en het buiten 35 graden is) en hij is precies tot de uitgerekende datum blijven zitten! :D