Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik was ook maar 9 kilo aangekomen en een half jaar na de bevalling was er niets meer te zien van mijn zwangerschap,behalve dan de slappe ti*ten
die zijn overigens weer wonderbaarlijk hersteld.maikeltje schreef:Uitslapen kan hier wel. De kinderen (9 en 7) zijn in het weekend niet voor half 10 op.
Bovendien kun je het toch omstebeurt doen? Pappa op zaterdag, mamma op zondag?
Een andere optie is een shirtje te pakken wat van onder wat ruches heeft en dat het rokje noemen of de nadruk leggen op de prinsessenopdruk op de broek die een jongen natuurlijk NOOIT aan zou trekken. Papa snapt dat idee nog niet dus dan lig ik met een kussen op mijn hoofd poging te doen om te slapen terwijl ik hoor: 'Schat, doe nu die broek aan, dat is een hele mooie broek
.' 'Nee!
Ik wil een rok aan!' Papa verliest zijn geduld. 'En NU trek je die broek aan! Wil je een pets?' 'NEE!
' en dan geluiden van papa die rondjes rond de tafel aan het rennen is om een watervlugge kleuter te vangen en als ze gevangen is een kind wat alles bij elkaar krijst en met man en macht probeert te voorkomen dat ze een broek aangetrokken krijgt die ze weer uittrekt zodra ze de kans heeft.
'
'
' 

Elmee schreef:Maar idd paardrijden komt er hier ook niet van, al zal dat beteren als hij binnekort naar school gaat. Maar ja dan begin je aan een tweede kindje te denken en zit je weer zo'n 3 jaar vast.
Nu ze drie is is het echt lastig want nu wil ze steeds zelf rijden dus nu is papa hard nodig. Urielle schreef:Elmee schreef:Maar idd paardrijden komt er hier ook niet van, al zal dat beteren als hij binnekort naar school gaat. Maar ja dan begin je aan een tweede kindje te denken en zit je weer zo'n 3 jaar vast.
Tot ongeveer een jaar ging dat hier prima, voeden en lekker in de maxi cosy laten slapen. Ik kan precies zadelen, 45 minuten rijden en weer afzadelen en als ik dan terug kom is het wakker worden en tijd voor de volgende voedingNu ze drie is is het echt lastig want nu wil ze steeds zelf rijden dus nu is papa hard nodig.

Urielle schreef:[Een andere optie is een shirtje te pakken wat van onder wat ruches heeft en dat het rokje noemen of de nadruk leggen op de prinsessenopdruk op de broek die een jongen natuurlijk NOOIT aan zou trekken.
Die heeft het trouwens zelf in d'r hoofd gehaald, geen schoonmoeder bij nodig. Ze wil dansen, en dat kan alleen in een jurk/rok.
Ik schrijf nu de blz. nummer op in mijn agenda