Niet kunnen/durven slapen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Meisje201

Re: Niet kunnen/durven slapen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 05:20

Jessix, dat is heel makkelijk gedacht, maar het is niet zo gemakkelijk als jij het nu laat zijn.
Echte angst zit diep in je en krijg je niet weg door simpelweg iets te denken ;)
Daar is meer voor nodig, als je er uberhaupt ooit helemaal vanaf komt.
Relativeren is erg moeilijk als het om zulke angsten gaat, tenslotte is 's avonds alles enger/mysterieuzer en ben je er 's avonds en in het donker veel vatbaarder voor

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 10:29

Nymphadora schreef:
Jessix, dat is heel makkelijk gedacht, maar het is niet zo gemakkelijk als jij het nu laat zijn.
Echte angst zit diep in je en krijg je niet weg door simpelweg iets te denken ;)
Daar is meer voor nodig, als je er uberhaupt ooit helemaal vanaf komt.
Relativeren is erg moeilijk als het om zulke angsten gaat, tenslotte is 's avonds alles enger/mysterieuzer en ben je er 's avonds en in het donker veel vatbaarder voor

Toch werkt het voor mij wel zo. Ik wil de controle houden over mijn gedachtes. En heel simpel door mezelf steeds op die manier "aan te spreken" ben ik in staat om heel veel dingen te kunnen. Maar misschien is dat niet voor iedereen weggelegd, dan zou kunnen.

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 10:32

misschien eens huisarts bezoekje brengen?
kalmeringsmiddelen?

Britt20099

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 10:33

Andere psycholoog zoeken.
Er zijn er zoveel en iedereen is anders.
Een psycholoog is een mens dus afhankelijk van de persoon hoe prettig je haar of hem vind.
Ga anders eens naar je huisarts om te overleggen...