Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 16:23

Ik meld me ook :D jeeeehj :')

Ik ga niet hardlopen om echt af te vallen... maar vooral om mijn benen wat te shapen :')
Ik weeg nu 59kg en ben 1m69, dus qua gewicht hoeft er van mij niet echt iets af.

Maar mijn benen zijn altijd een stuk voller dan mijn bovenlichaam, en dat wil ik wat meer in vorm krijgen... wegkrijgen gaat niet, het is nou eenmaal mijn bouw :P Maar strakker kan natuurlijk wel :D
Normaal zwem ik erg veel, maar ik begin daar in combi met het paardrijden nogal bodybuilder schouders van te krijgen :') heel charmant... -O-

Ik heb de hardloop schoenen en de kleding gelukkig al in huis en vriendlief gaat ook vaak hardlopen dus dat is wel gezellig.
Ik ben nu begonnen met wat opbouwen en wil het steeds verder gaan uitbreiden, mijn conditie is gelukkig goed dus dat scheelt een hoop.
Ook heb ik de luxe dat ik een proffesionele airwalker/langlauf apparaat thuis heb staan, voor de regenachtige dagen :)

MamboBeach

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 16:27

alsemgeest, jij bent echt een dikbil... :')

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 16:28

Mirkim schreef:
ik ben gewoon goed uitgeslapen! :D

:Z Jaja... :D

Enne alsemgeest, ik ben ook 1.69 m! :D

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 16:30

MamboBeach schreef:

Hahaha nou zwijg over mijn billen! Volgens mijn vriend heb ik die niet... nou ja ze zitten aan de zijkant volgens mij _O-

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 16:35

@ Lissy, ik ben ook een beginner, maar heb járen geleden een sportopleiding gedaan, dus weet wel het e.e.a. ervan af... Maar plezier blijven houden is het belangrijkst! :j Voor mij helpt het dat ik een doel heb: de ladiesrun. Rennen voor de weegschaal gaat bij mij echt niet werken! En goed om je grenzen blijven letten op (kleine) pijntjes (met oog op je rugklachten!), maar ook met oog op conditie (mocht een les te zwaar blijken te zijn!).

Trouwens, wat ik me net afvroeg. Jullie ogen hier allemaal zo fanatiek met hardlopen. Hoevaak in de week rijden jullie paard? Ik heb dan een oudje van 23 jaar, hem train ik niet meer dagelijks (nu zo'n 4 á 5 keer in de week crossen we een rondje :) ), maar ik zou er niet aan moeten denken om én fanatiek te rijden, én mijn studie, én mijn werk én ook nog zo'n 3 á 4 keer in de week te rennen. Ik ben gewoon even nieuwsgierig! :)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 16:44

Ik loop nu 3x per week.
Mijn paard rij ik 4 á 5 dagen in de week... daarbij werk ik en doe ik ook nog een studie ;)
Maar ik ben een work a holic :P Ik had eerst 2 paarden, dus het lijkt nu voor mij best rustig :D

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 16:49

mirkim: ben ook van plan om heel rustig te beginnen, had voor de eerste paar keren het volgende in gedachten : 5 minuten wandelen, 2 minuten lopen, 5 minuten wandelen, 2 minuten lopen en dan cooling down. en dan heel rustig aan de hardloopstukjes iets uitbreiden en het wandelstukje tussendoor wat korter maken.
ik blijf ook zeker goed op mijn lijf letten, op mijn werk loop en sta ik ook vrij veel en dat gaat allemaal goed met mijn rug. alleen met paardrijden krijg ik steeds klappen in mijn onderrug waardoor dat op het moment gewoon niet meer gaat.

lauralarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 17:02

ik loop 3 dagen in de week en elke dag naar mijn paard. 6 keer in de week rijden met haar (ongeveer een uur) en de 7e dag of longeren, of en buitenritje.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 17:35

c_alsemgeest schreef:
MamboBeach schreef:

Hahaha nou zwijg over mijn billen! Volgens mijn vriend heb ik die niet... nou ja ze zitten aan de zijkant volgens mij _O-

Hahaha, jij bent gewoon vrouwelijk, je hebt HEUPEN! :D

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 17:37

Zozo, topic III alweer :D

ik doe maar even rustig aan, volgens mij zijn mijn knieën overbelast ;(

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 18:54

Welkom nieuwelingen, wat leuk zoveel enthousiaste mensen :-)

10 km in 1 uur en 3 minuten is inderdaad wel een beetje langzaam ahum!! (wie schreef het nou) haha

Ik heb vanochtend 10 minuten touwtje gesprongen, man man.. dat is ook slopend. haha.

en vanmiddag weer naar de fysio geweest en ik heb nu wondertape op mijn rug om mijn rugspieren ietwat te activeren, ben benieuwd. Volgende week fysio fitness met heb.. ben benieuwd...

@ Alsmergeest, Ik zou wel wat van je heupen willen hehe. Maar dan wil ik wel wat minder buik en die wil je niet natuurlijk haha.
Je ziet er hartstikke goed uit, zo even snel ik je profiel je gezien te hebben ;-)

amoebje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 19:28

Jeetje... had niemand me kunnen waarschuwen voor les 8? Die was echt ZWAAR! hihi

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 19:30

Net les 16 gelopen, pff ging niet zo lekker als zondag.
Merk toch wel als ik smorgens loop het een stuk makkelijker gaat dan savonds na stage.. Maarja helaas heb ik die keuze niet, of ik moet om 5 uur opstaan dat zie ik nou ook weer niet zitten :=

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 20:12

Jeannine schreef:

iedereen wil natuurlijk weer in bikinishape :D

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 20:18

Jeetje zeg nummer 3 alweer!

Welkom allemaal :D

Ik moet eigenlijk morgen, maar heb een leuke lange buitenrit in de planning staan waardoor ik denk ik wel de hele dag weg ben. Misschien morgen avond nog even anders wordt het vrijdag :j

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 22:33

ik ga morgen weer hardlopen van evy moet ik dat 3x per week doen dus doe ik dat braaf :), daarnaast rijd ik 2x in de week paard en ben van plan om weer te gaan bodypumpen in de sportschool 2x per week .. :j

fanatiekelingen zijn we .. *\o/*

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 22:55

Pfoew. Topic III alweer. Gaat hard joh. (Foei mensen, jullie praten teveel xD)
Ik heb laatst les 6 gelopen. eigenlijk had ik vandaag ook willen lopen, maar als ik m'n hoofd buiten de deur stak kreeg ik het al koud xD (Eigenlijk is dit een fijnere temperatuur om te lopen xD Maarja)

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 23:01

Ik ben ziek -O-. Heel kortademig ook, dus ik ga denk ik pas vh weekend weer. Morgen geen tijd en vrijdag zal ik na m'n werk afgepeigerd zijn. Ik vind zaterdag wel weer een mooie dag :j.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 23:13

waar halen jullie die lessen vandaan? en zet je die dan op je mp3 ofzo?

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 08:39

LiSSy schreef:
Jeannine schreef:

iedereen wil natuurlijk weer in bikinishape :D

Ik las in de telegraaf dus een artikel over hardlopen. (hierboven gepost ergens) en lovehandles gaan niet echt weg met hardlopen :(

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 08:57

Ik had mij ook al eens bij een eerder topic gemeld, maar ga vanaf 1 Juni er weer flink tegen aan (hardlopen + sportschool).
Dus kom hier weer even meelezen! :)

blondies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 11:18

Ik ga vandaag of morgen les 23 lopen!
Les 22 voor de 2e x (had hem al een keer gelopen omdat ik per ongeluk les 22 ipv 21 op mijn mp3 had gezet) ging niet zo heeel fijn. Waarschijnlijk omdat ik me niet in kon houden en lekker veel brood ervoor heb gegeten haha *oeps*.
Maar goed, het einde is in zicht :D
Heb gister een über-sexy strakke nike runners-broek gekocht! Een tot net onder de knie. Had veel korte broekjes gepast maar het zat allemaal niet lekker en zag er ook niet uit. Toen voor de lol deze gepast en die zat zo lekker..... Gelukkig is het vrij dikke stretch stof en zie je niet alles wiebelen ;)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 11:43

Gisteravond was niets aan, we moesten op de baan lopen en hadden een afvalrace, ik ben er zelf uitgestapt, de manier waarop het ging beviel mij niet...

Maargoed, daarna zijn we nog even lekker 'uit' gaan lopen en dat was wel lekker! :)

Leeuwnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 11:47

Ik wilde vandaag nog een klein rondje maken. Maar door de 10 km afgelopen dinsdag heb ik nog steeds zere knieën... auwww...
Misschien ga ik vanavond 20 minuutjes intervallen. Maar ik weet het nog niet zeker, hoor...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 12:10

MamboBeach schreef:
Gisteravond was niets aan, we moesten op de baan lopen en hadden een afvalrace, ik ben er zelf uitgestapt, de manier waarop het ging beviel mij niet...

Maargoed, daarna zijn we nog even lekker 'uit' gaan lopen en dat was wel lekker! :)

Afvalrace? Vertel, ben wel nieuwsgierig?