amoebje schreef:Ik ben ook mijn hele leven (volgens mijn moeder al als klein kind) altijd moe geweest. Na school kon ik slapen, na werk kon ik slapen, na uitgaan was ik 3 dgn naar de klote en vaak nog ziek erbij ook. Het werd op een gegeven moment zo erg, dat ik nog geen minuut kon hardlopen en kotsmisselijk werd van inspannig.
Veel meer dan eens bij de huisarts geweest voor bloedprikken: 9 van de 10 keer niets aan de hand, of ze gooide het op ijzer en ook nog een keer op B12.
Vorig jaar ben ik begonnen met een alternatieve geneeswijze: Bioresonance.
Wat een uitvinding voor mij! Ik ben door een diep dal gegaan, moeier dan ooit geweest... maar om er een fit lijf voor terug te krijgen!
Ik fiets nu een half uur naar stal, een vol uur intensief paardrijles, en fiets met een grijns op mijn gezicht naar huis. Ik geniet echt van de energie die ik eindelijk voel... en het grappige is dat mijn paard er volledig in mee gaat -> ook veel actiever!
Dus misschien een tip: baat het niet, dan schaadt het niet! Ik heb er veel aan gehad.
Bij bloedprikken kwam er bij mij ook niets uit vorig jaar.. Maar nu loop ik ook bij een bioresonant en merk dat ik me een stuk beter voel en ook minder vermoeid als ik op tijd ga slapen!
Heb zelf ook B12 enz. te kort. Lichaam neemt nu wel al meer voedingsstoffen op

Persoonlijk vind ik bioresonantie therapie een aanrader, maar dan moet je wel bij een goede gaan en er wel een beetje vertrouwen in hebben
Bij andere mensen is het weer veel erger, die kunnen niet meer naar school. Dit verschilt dus per persoon.
een ander van wel
) en last van antibiotica en narcose etc. waar nog resten van in mijn lijf zaten.