Undefined schreef:Bij foxylocks hebben ze een nieuwe kleur![]()
Deze lijkt wel erg op mijn kleur dus denk dat ik ze maar ga bestellen!
Goedzoo! haha

mijne zijn nog niet binnen helaas.. stomme tnt duurt er zo lang over, zal morgen zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Undefined schreef:Bij foxylocks hebben ze een nieuwe kleur![]()
Deze lijkt wel erg op mijn kleur dus denk dat ik ze maar ga bestellen!
VonDutch schreef:IK ben vandaag wezen kijken voor matten.
Bij de eerste kapper hadden ze van Balmain? ofso iets matten in mijn goede blonde kleur, alleen die hadden ze niet langer dan 40 cm. En ik wil puur verlenging
Bij de andere kapper hadden ze great hair lights (?) ofso iets, en die hebben ze volgens mij wel in 60 cm.
Zijn dat goede extensions / matten?
DeadxStar schreef:VonDutch schreef:IK ben vandaag wezen kijken voor matten.
Bij de eerste kapper hadden ze van Balmain? ofso iets matten in mijn goede blonde kleur, alleen die hadden ze niet langer dan 40 cm. En ik wil puur verlenging
Bij de andere kapper hadden ze great hair lights (?) ofso iets, en die hebben ze volgens mij wel in 60 cm.
Zijn dat goede extensions / matten?
Was het niet great lenghts?
Goede verhalen over gehoord
DeadxStar schreef:VonDutch schreef:
Was het niet great lenghts?
Goede verhalen over gehoord
Great lenghts was het ja! Morgen ga ik erheen voor prijsopgave + hopelyk een afspraak mits de kosten niet te veel zijn.
Weet iemand of deze duur zijn? En is 60 cm het langste? ik wil het liefste zo lang mogelyk..
VonDutch schreef:Nou ik ben geweest, het waren idd great lenghts .
kostte 775- voor 50 cm ( die lengte wou ik) voor een gehele verlening.. En mijn kleur witblond.
Tis veel geld, en ik moet nu dus kiezen of ik dat doe, voor eenmalig of ik het niet doe,
of dat ik een baan er bij zoek om het te kunnen betalenWant ik denk dat ik dit niet halfjaarlijks kan financieren.
DeadxStar schreef:VonDutch schreef:Nou ik ben geweest, het waren idd great lenghts .
kostte 775- voor 50 cm ( die lengte wou ik) voor een gehele verlening.. En mijn kleur witblond.
Tis veel geld, en ik moet nu dus kiezen of ik dat doe, voor eenmalig of ik het niet doe,
of dat ik een baan er bij zoek om het te kunnen betalenWant ik denk dat ik dit niet halfjaarlijks kan financieren.
775 euro! Omg. Dat zou ik er niet voor over hebben, maar dat is mijn mening.
Zal best mooi haar zijn, maar kan dat geld beter gebruiken zeg maar
Jammer dat je niet in de buurt woont, had een veel goedkoper iemand geweten
CtjeLief schreef:greath lengths kun je echt wel goedkoper krijgen! Mijn collega heeft tot 2x toe greath lenghts extensions gehad (rond de 200 stuks geloof ik) 60 cm, gewoon bij kapsalon -2 verschillende- en was ze rond de 500 euro kwijt..
Goed alternatief: balmain haar, kwalitatief vergelijkbaar, ik heb double hair van balmain, nu al bijna 9 maanden en het is nog prachtig! Enige nadeel dat je ze om de 6 -8 weken opnieuw moet inzetten, was wel geld kost.. maar je hebt ook losse extensions van balmain, deze heeft mijn collega na die greath lenghts gehad en zij vond ze minstens zo goed als greath lengths, enige verschil is dat balmain was fijner haar is, en greath lengtht is dikker haar.. (qua structuur he)
VonDutch schreef:DeadxStar schreef:775 euro! Omg. Dat zou ik er niet voor over hebben, maar dat is mijn mening.
Zal best mooi haar zijn, maar kan dat geld beter gebruiken zeg maar
Jammer dat je niet in de buurt woont, had een veel goedkoper iemand geweten
Jaa het is echt veel.. EN om de 4 maanden / half jaar moet alles eruit & erin en dan kende weer cashen
Eenmalig kan ik het doen, maar denk dat je er dan wel gewend aanraakt en niet (liever) meer anders wil enzo..
ik kan miss bij meerdere kapsalons informeren, want heb eigenlyk liever matten als extensions, ik zag ze uitgegroeid zitten daar bij een vrouw, zag er niet zo mooi uit..