...xMendy: ik zal idd ook snel hulp zoeken, en er niet mee doorgaan lopen, want dan is het te laat. nu kom je er sneller af
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
...
)

xMendy schreef:Ja dat snap ik ook wel maar zo bedoel ik het niet. Als ik er gewoon niet meer over praat met wie dan ook en mensen bemoeien zich er niet mee LIJKT het of het weg is, dat is wat ik ermee bedoel. Dat is natuurlijk niet zo, besef ik zelf ook maar al te goed maar ik heb nogal de neiging om weg te lopen voor mn problemen en doen of dingen er niet zijn. Hopelijk is het nu wat duidelijker voor je. Ik snap ook dat dat niet de manier is maar ik heb gewoon het gevoel dat ik er helemaal alleen in sta en weet het allemaal ff niet meer.
edit: bericht aangepast
LynnDenise schreef:Ik heb ook te kampen met een eetstoornis. Het is alleen geen Bolumia of anorexia maar BED (Binge Eating Disorder, in het nederlands vertaald; vreetbuienstoornis)
Alle emoties at ik weg, zoals bij Bolumia ook gebeurd alleen kotste of sportte ik het er niet af.
Na een dik jaar therapie kan ik zeggen dat ik weinig eetbuien heb en mijn gewicht sinds 8 jaar niet meer stijgende is.
Wat voor eetstoornis je ook hebt, het is een aanslag op je leven. Vind het vooral met mensen die anorexia hebben of hebben gehad heel erg knap dat ze weer kunnen eten. Toen ik in therapie zat heb ik een hoop mensen met die eetstoornis gezien en mogen ontmoeten, die zaten daar elke dag, ik maar een middagje...
XxHaffiesxX schreef:xMendy schreef:Ja dat snap ik ook wel maar zo bedoel ik het niet. Als ik er gewoon niet meer over praat met wie dan ook en mensen bemoeien zich er niet mee LIJKT het of het weg is, dat is wat ik ermee bedoel. Dat is natuurlijk niet zo, besef ik zelf ook maar al te goed maar ik heb nogal de neiging om weg te lopen voor mn problemen en doen of dingen er niet zijn. Hopelijk is het nu wat duidelijker voor je. Ik snap ook dat dat niet de manier is maar ik heb gewoon het gevoel dat ik er helemaal alleen in sta en weet het allemaal ff niet meer.
edit: bericht aangepast
Ja zo bedoelde ik het ook in mijn post. Als je zo weg zou kunnen lopen zou het wel makkelijk zijn. Maar het lost niks op..

maar aan de andere kant; de dag is nog niet voorbij.. 

duimen jullie voor me? Het hele gezin moet voor controle dus ik houd mn hart vast met wat ie gaat zeggen waar iedereen bij is..
)
want als hij me apart wil spreken van de rest dan weet mn moeder ook al hoe laat het is
(L) xMendy schreef:Zelfde geldt voor mij
Soms ben ik geneigd dingen te typen hier, maar die moet ik dan weer weghalen omdat het niet echt normaal is en negatieve invloed kan hebben blabla.. lastig. Moet morgen naar de tandarts..duimen jullie voor me? Het hele gezin moet voor controle dus ik houd mn hart vast met wat ie gaat zeggen waar iedereen bij is..
![]()
) XxHaffiesxX schreef:Fijn dat het goed ging bij de tandarts.
Mijn tanden zijn ook zo slecht en ik moet ook ergens deze maand.. Ik durf egt niet hoor. Mijn tandarts weet het nog niet geloof ik. Maar wij veranderen heel vaak van tandarts dus miss dat het daarom niet erg op valt..
Bij mij gaat het eten ook slecht maar niet slechter dan normaal.
gabjj8: Ik heb het gevoel of jij er heel trots op bent als je bent afgevallen..?
_AAASCHAAA_ schreef:Hier nog iemand met een ernstige eetstoornis. Ik heb ook een topic geopend op bokt voor een tijd terug, heel veel steun gehad ( en nog steeds ). Als je iets wilt weten, pb gerust.
Ik loop al vanaf mijn 12de met een eetstoornis en loop al jaren bij de kliniek en heb opnames gehad met sondevoeding.
( Zie dat mijn topic al genoemd is)