Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mo_van_dijk schreef:Sorry
Mijn urine was na 15min al onderzocht (in het ziekenhuis). Je nieren zitten aan beide kanten, maar dan in je rug. Je blaas zit recht onder je navel. Het zou dus idd kunnen. Rechtsonderin zit ook je blinde darm (o jee, ga ik je nu nog meer enge dingen vertellen!)
Waar woon je? Ik heb nog wel een morfinepil voor je (grapje)!

beantsje schreef:Ik denk niet dat je naar de EHBO moet; daar sturen ze je vast weer weg. De spoedeisende hulp is nl. niet voor 1e lijns gezondheidszorg en daar hoor je in principe alleen op doorverwijzing te komen (behalve in noodsituaties maar dat is dit niet).
Ik denk dat je meteen je huisarts moet bellen voor vandaag nog een consult en benadrukken dat je echt veel pijn hebt en dat je maandag gaat trouwen.
Bovendien vind ik een opmerking dat het 'onschuldig' is te summier; dan hoort daar ook een diagnose en uitleg bij.
Verder zou ik maar lekker pijnstillers slikken; combineer ibu met paracetamol of nog beter Voltaren (da's vrij verkrijgbare diclofenac) met paracetamol en dat is erg effectief.
Abeltje77 schreef:weten ze heeeeel zeker dat het geen blindedarmontsteking is?
Tante van mij is daar zondag mee in ziekenhuis gekomen. Bloed was goed, urine was goed, chirurg geloofde er niet in.
naar geneacologie, deze zag toch vocht bij de darmen.
weer terug naar chirurg, geloofde het nog steeds niet, maar vooruit: kijkoperatie.
oorzaak buikpijn: geperforeerde blinde darm....
kleinvosje schreef:Het is een mogelijkheid. Als hij groot geschapen is bijvoorbeeld. Je baarmoedermond is heel gevoelig, dus als daar iets tegenaan komt, kun je daar best last van hebben. Als het dat is, kan ik je gerust stellen, het gaat wel over. Neem ibuprofen en paracetamol, meer kun je niet doen.
haha, maar ik heb wel eens vaker, bij bv een bepaalde positie, dat ik hem iets te duidelijk voelde en het inderdaad echt pijn deed en dan was het feest ook meteen over. 
blue_kim schreef:nou vandaag gaat het dus weer wonderbaarlijk goed, kan weer prima lopen en heb eigenlijk nergens last van, alleen als ik op mijn onderbuik druk doet het nog wel pijn, maar niet heel erg meer... dus kijk het even aan tot vanmiddag, als het dan weer erger wordt ga ik langs de ehbo om toch even een echo te maken.
en morgen ochtend ga ik naar de ggd hier in de buurt, daar kun je dan opt inloopspreekuur een soa test en uitstrijkje laten doen. inderdaad puur voor de zekerheid.
), dan weten jullie gelijk of jullie schoon zijn
. na bloedonderzoek bleek dat het geen zwangerschap en niet haar blindedarm was, wel urine nog een keer op het lab nagekeken en daar kwam uit dat ze toch bacterieen in de urine had, dus een urineweginfectie, terwijl ze geen pijn had met plassen. na een antibioticakuurtje is ze snel weer opgeknapt. ik hoop dat jij ook snel weer opknapt
buikpijn is erg vervelend
.
ik denk dat het toch te maken heeft gehad met dat er misschien iets geraakt is tijdens de seks...
dus nu is het ngo even wachten op de uitslag, maar ze zei dat alles er in princiepe goed uitzag.