Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sophie_midas schreef:Ben ook erg benieuwd..
Maar de kans op zwangerschap lijkt me wel heeel erg klein.. Als je gewoon aan de pil bent en een condoom hebt gebruikt toen je antibiotica slikte.. dan is de kans echt 0.01% ofzo?
Dus die zuster zei meteen al Zenuwachtig? Ik zo jaa...

Ik hou jullie op de hoogte.. sharoontje schreef:Ja dat hoop ik ook, ze hebben 4 en half buisje bloed genomen, voor HCG, Clucose etc. Dus denk dat ze nu inmiddels wel wat moeten weten... Maar dat hoor ik strasks weIk hou jullie op de hoogte..
hanny_jelke schreef:sharoontje schreef:Ja dat hoop ik ook, ze hebben 4 en half buisje bloed genomen, voor HCG, Clucose etc. Dus denk dat ze nu inmiddels wel wat moeten weten... Maar dat hoor ik strasks weIk hou jullie op de hoogte..
dit klinkt alsof je al wat verder bent.
dan slaat een test best vaak negatief uit.
de eerst 3 maanden zit er een soort hormoon stof in je lichaam
die je lichaam gereed maakt zegmaar.
Ukkiee schreef:HCG bevindt zich gedurende de hele zwangerschap in je bloed. Daarom zijn zwangerschapstesten juist daarop gebaseerd en niet op een ander zwangerschapshormoon.
EDIT; Succes nu bij de HA!
hanny_jelke schreef:Ukkiee schreef:HCG bevindt zich gedurende de hele zwangerschap in je bloed. Daarom zijn zwangerschapstesten juist daarop gebaseerd en niet op een ander zwangerschapshormoon.
EDIT; Succes nu bij de HA!
ik heb met 28 weken zwangerschap meerderen testen gedaan allemaal negatief.
hoe wil je dat anders verklaren?