Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ulfeino schreef:Van scheren met een scheermesje of electr. scheerapparaat kreeg ik altijd heel veel jeuk, rood en bultjes echt geen gezicht.
Ben toen begonnen met epileren, iedere avond een stukje, een heel werk en ook wel een beetje pijnlijk, maar wel een netjes en jeuk vrij resultaat.
Vorig jaar echter was er op de markt een kraampje die een dun rose scheerapp. te koop had voor 10 euro, dit was om je wenkbrauwen mee te doen, maar bikinilijn kon ook zonder daarna jeuk en bultjes te krijgen.
Ik dacht jaja het zal wel
Nou ik kan niet anders zeggen dat het idd zo is, het is een beetje een gepiel, maar ik heb later helemaal geen last van jeuk of van die nare rode bultjes.
Daarnaast is het ding even groot als een pen en werkt op 1 klein batterijtje.
Echt een aanrader, en als ik ze weer op de markt tegenkom dan koop ik er gelijk nog een paar en een paar als cadeautje voor mijn zussen
Ze kosten toen 10 euro per stuk, als niet helemaal begrijpt wat ik bedoel is hier een link met een soortgelijke:
http://www.wehkamp.nl/fit-mooi/scheren- ... jC7wEwybwL
Zoefff schreef:ow oke, toen ik daar een keer was alleen mijn lies en dat vond ik zelf eigenlijk net niet ver genoeg, hoeft echt niet brazilien te doen, geloof dat er dan nergens meer wat blijft zitten, maar iets verder dan mijn lies vind ik toch wel netjes.
Ga ook eens informeren bij andere, vond het toen trouwens helemaal niet zo pijnlijk!
rainbow, dat is al een hoop meer dan die van mij toen!