Citaat:Wonderolie wordt sinds het begin van de twintigste eeuw veel gebruikt voor auto's, vliegtuigen en andere mechanische apparaten, bijvoorbeeld als smeermiddel in modelbouwbrandstof. Het vanouds bekendste merk van dit type olie, Castrol, ontleent zijn naam aan de Engelse term voor wonderolie.
Ik geloof dat ik voor een ander middeltje zal gaan

, en niet dat het nergens meer te koop is. Gaf alleen aan wat ze er hier over de apotheek over te zeggen hadden, nl. dat het niet de beste methode is om te laxeren.
Heb wel eens tijden gehad dat ik 15 dagen niet ben geweest. Dat kwam nogal geregeld voor. Nou ga ik 1 keer in de 3 dagen hoogstens. Bij mij komt het doordat ik geen haargroei heb aan de binnenkant van mijn darmen. Dat betekent dus dat ik pas ga als ik helemaal vol zit. Heb in groep 7 (ben nu 20) een maand in het ziekenhuis gelegen. Elke dag spoelen moest ik. Toen zeiden de dokters dat er ontlasting in mij zit van meerdere jaren ervoor. Ik gebruik nu legulan maar dat helpt niet echt bij mij dus ik zal binnenkort maar wat sterkers vragen (zonder laxeermiddelen ga ik helemaal niet